Nuorten maastavetotulokset?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Dino84
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
juu ei tollasta helposti usko ku on varmasti maailman kovimpia vetoja tohon ikään, mutta video todisti kaiken. 300kg näyttää ipf:ssä olevan mn me. omapaino 77 ja ikää 18v. tuohon on teemuzilla ihan realistiset mahkut päästä. paljonko muuten sait maasta kun eka kertoja maasta nostit?

juu ei tollasta helposti usko ku on varmasti maailman kovimpia vetoja tohon ikään, mutta video todisti kaiken. 300kg näyttää ipf:ssä olevan mn me. omapaino 77 ja ikää 18v. tuohon on teemuzilla ihan realistiset mahkut päästä. paljonko muuten sait maasta kun eka kertoja maasta nostit?
Muuten kyllä, mutta tohon painoon en usko pääsevän

Ei noista Teemun painoluokkaa lähellä olevista sub-junnujen ennätyksistä mikään ole turvassa, vaikka vielä matkaa onkin. ;)

82,5 @ 300
90 @ 312,5
100 @ 325

Muuten kyllä, mutta tohon painoon en usko pääsevän
minusta aivan realistinen, aikaa on 4vuotta. eli 40kiloa kehitystä 4vuodessa. tuskin 14vuotias on voinut kovin kauaa reenata että on tohon päässyt. eli eiköhän "ilmaisia" kiloja ole vielä varastossa ennen ku tarttee alkaa oikeasti reenaamaan :)

minusta aivan realistinen, aikaa on 4vuotta. eli 40kiloa kehitystä 4vuodessa. tuskin 14vuotias on voinut kovin kauaa reenata että on tohon päässyt. eli eiköhän "ilmaisia" kiloja ole vielä varastossa ennen ku tarttee alkaa oikeasti reenaamaan :)

beginner epäili varmaankin, ettei Teemun oma paino tule olemaan 77 kiloa, kuten tossa neutraalin kertomassa esimerkissä.

Hieno nosto kattoa, ja kohtuullisella panostuksella tulee varmasti neljässä vuodessa kymmeniä kiloja lisää. Oma painokin toki nousee.

Joku linkkasikin tuon videon päivä pari sitten, olisi pitänyt arvata että pakkikselta löytyy junnu. Hemmetin kova nosto ja lihastakin näyttää koivista löytyvän. Ei voi kuin ihmetellä

beginner epäili varmaankin, ettei Teemun oma paino tule olemaan 77 kiloa, kuten tossa neutraalin kertomassa esimerkissä.
Kyllä. Realistisin tavoite lienee tuo 90kg painoluokan ennätys. Tuossa iässä lihas tarttuu kohtuullisen helposti varsinkin noilla lahjoilla ja vetoa on 3-4 vuotta aikaa nostaa 50kg

Tuli tässä mieleen, että mikä katsotaan kisoissa hyväksytyksi maastavedoksi.. Miten se katotaan? jalkojen/selän suoruudesta? nostokorkeudesta? Itse vedän maasta n.6x165kg, että varmaan n.200kg on maksimi.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Tuli tässä mieleen, että mikä katsotaan kisoissa hyväksytyksi maastavedoksi.. Miten se katotaan? jalkojen/selän suoruudesta? nostokorkeudesta?

Loppuasennossa polvet lukittuna, olkapäät takana. Ei saa kannatella reisillä ja pitää laskea molemmin käsin kontrolloituna alas.

Nää nuorten topikit on sitten ihan vitun mahtavia. :jahas:

Seuraavaksi varmaan "isoin lerssi nuorilla" -topikki ja kauhea vääntö kenen peli isoin.

Mave varmaan jotain 160kg. Ja olen heikko.

:D Kyllähän sieltäkin tulisi näitä 11v ja 31cm ihmisiä esille ja sitten varmaan hieman vituttaisi.

Totta kai kannattaa jättää nämä lukematta, jos ei kestä. Itsellä tuli äsken aika monta tunnetta pintaan tuosta ihan perkeleenmoisesta maastavetotuloksesta 14 -vuotiaalle, joka saa 95% samanikäisten ihmisten 50kg penkkituloksella leveilyt näyttämään todella, todella, todella, todella säälittävälle. Tieto lisää tuskaa...

Itse aiheesta. Tuossa on vähän kesken tuon "kehon massan vaikutus nostoihin" -topicin luku, mutta veikkaisinpa, että oma varsi ei ole se vahvin missään nimessä. Pitkät ja moni avainkohta, kuten keskiruumis taikka reidet, tuntuvat jotenkin oikeasti yhtä ohuelle kuin naismalleilla toisinaan.

Varmasti jos haluan tästä alkaa nostaa maastaveto -tulokset joskus niin pitäisi suosiolla vetää todellisia lyhyitä sarjoja eli 1-5.

Omapainoa on henkilöllä n. 70kg joka nyt tietysti vaihtelee tuonne alakanttiin välillä ja tulos on maastavedossa, että 80-90kg:lla voi vaikka tehdä sarjaa jos on sinä päivänä puhtia, mutta jotenkin se 100kg ylöspäin vaan on niin kummallista.

Ens kerralla kunnolla paikat lämpimiksi ja joka toisto tehdään kuin tehtäisiin ykköstä ja niin mä varmaan teenkin. IMO maastavedossa ja penkkipunnerruksessa tuommoinen sääntö pätee kaikkein koviten, eli tekee joka toistoa kuin ykköstä.

Itsellä tuli äsken aika monta tunnetta pintaan tuosta ihan perkeleenmoisesta maastavetotuloksesta 14 -vuotiaalle, joka saa 95% samanikäisten ihmisten 50kg penkkituloksella leveilyt näyttämään todella, todella, todella, todella säälittävälle. Tieto lisää tuskaa...
Välillä palautus maan pinnalle tekee vaan hyvää. Yleensä aina löytyy se vahvempikin kaveri, eli kannattaa leijumiset jättää ilmapalloille...

Ei mua ainakaan haittaa, jos joku on mua vahvempi. Ei sillä ole mulle edes väliä, vaikka 56kg pikku kimmo 12v ottas penkistä sen 120kg (paitsi että kimmo ois tosi kova penkkari ja kannustasin häntä kisaamaan). Sehän nyt on päivän selvää, että aina löytyy vahvempi ja taas vahvempi jantteri. Ylipäätään omien tulosten vertailu toisiin (ellei kisaa) on turhaa. Jos joka vuosi kehityt edellis vuodesta, olet varmasti joskus omasta(kin) mielestäsi jo kohtuu vahva ja tyytyväinen itseesi.

Ei mua ainakaan haittaa, jos joku on mua vahvempi. Ei sillä ole mulle edes väliä, vaikka 56kg pikku kimmo 12v ottas penkistä sen 120kg (paitsi että kimmo ois tosi kova penkkari ja kannustasin häntä kisaamaan). Sehän nyt on päivän selvää, että aina löytyy vahvempi ja taas vahvempi jantteri. Ylipäätään omien tulosten vertailu toisiin (ellei kisaa) on turhaa. Jos joka vuosi kehityt edellis vuodesta, olet varmasti joskus omasta(kin) mielestäsi jo kohtuu vahva ja tyytyväinen itseesi.

Kehitys loppuu tyytyväisyyteen. ;)

Tuo on kyllä totta. Turha niiden rautojen kanssa on hätäillä. Ajan kanssa sitä kehitystä tulee ja vuosi vuodelta ollaan aina vahvempia. :rock:

Suositut

Back
Ylös Bottom