Nää nuorten topikit on sitten ihan vitun mahtavia. :jahas:
Seuraavaksi varmaan "isoin lerssi nuorilla" -topikki ja kauhea vääntö kenen peli isoin.
Mave varmaan jotain 160kg. Ja olen heikko.
:D Kyllähän sieltäkin tulisi näitä 11v ja 31cm ihmisiä esille ja sitten varmaan hieman vituttaisi.
Totta kai kannattaa jättää nämä lukematta, jos ei kestä. Itsellä tuli äsken aika monta tunnetta pintaan tuosta ihan perkeleenmoisesta maastavetotuloksesta 14 -vuotiaalle, joka saa 95% samanikäisten ihmisten 50kg penkkituloksella leveilyt näyttämään todella, todella, todella, todella säälittävälle. Tieto lisää tuskaa...
Itse aiheesta. Tuossa on vähän kesken tuon "kehon massan vaikutus nostoihin" -topicin luku, mutta veikkaisinpa, että oma varsi ei ole se vahvin missään nimessä. Pitkät ja moni avainkohta, kuten keskiruumis taikka reidet, tuntuvat jotenkin oikeasti yhtä ohuelle kuin naismalleilla toisinaan.
Varmasti jos haluan tästä alkaa nostaa maastaveto -tulokset joskus niin pitäisi suosiolla vetää todellisia lyhyitä sarjoja eli 1-5.
Omapainoa on henkilöllä n. 70kg joka nyt tietysti vaihtelee tuonne alakanttiin välillä ja tulos on maastavedossa, että 80-90kg:lla voi vaikka tehdä sarjaa jos on sinä päivänä puhtia, mutta jotenkin se 100kg ylöspäin vaan on niin kummallista.
Ens kerralla kunnolla paikat lämpimiksi ja joka toisto tehdään kuin tehtäisiin ykköstä ja niin mä varmaan teenkin. IMO maastavedossa ja penkkipunnerruksessa tuommoinen sääntö pätee kaikkein koviten, eli tekee joka toistoa kuin ykköstä.