Nuorten maastavetotulokset?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Dino84
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Tarkoitukseni ei ollut vinoilla ja asianomainen (Nousukas) ei sitä myöskään ilmeisesti vinoiluna ottanut, joten epäilin, että hzerolla on joku syy ottaa se vinoiluna. Mutta enivei, juttu käsitelty. :)

Nousukas jos enää kiinnostaa nii reenannu jonku noin 1,5v joista ~6kk ollu vähä alamäkeä. Mavea reenannu ehkä noin vuoden tai alle en oo varma. Pituutta meillä on näköjään melkein yhtä paljon. Ite 169-170cm. Mutta joo reeniä vaa kyllä se tulos varmasti nopeasti nousee varsinki alussa.

Nousukas jos enää kiinnostaa nii reenannu jonku noin 1,5v joista ~6kk ollu vähä alamäkeä. Mavea reenannu ehkä noin vuoden tai alle en oo varma. Pituutta meillä on näköjään melkein yhtä paljon. Ite 169-170cm. Mutta joo reeniä vaa kyllä se tulos varmasti nopeasti nousee varsinki alussa.

Luulinsin niin. Ainakin hyvältä näyttää.. ...vielä...

Syksyllä alottelin tekeen mavee ja tossa ennen joulua nostin 180kg ja päivän ennen uuttavuotta nostin 192kg. Ylöspäin mennään:rock: 200 seuraavaks sitten...

Mavessako on selkä hajonnut?
Otti osumaa juhannusviikon alun räjähtävyystreenissä:
-raaka rv
-korokehypyt lisäpainoilla (koroke noin polven korkuinen, tangossa enimmillään muistaakseni 45kg)
-kyykky, oisko ollu kakkosia ja kolmosia suht raskaasti
-julle

Tämän jälkeen piti vielä mennä väkisin hyppimään intin esteradalle ja muutaman alastulon jälkeen olin valmis palaamaan päävartion sohvalle

IMO selkä ei ole vahva ennenkun mave on +250kg.

e: toki jokin poikkeuskin olla voi.

menee :offtopic:, mutta menköön!
Siis jos otetaan joku kynäniska, jonka mitat on 185/67=A ja toinen, jonka mitat on 185/85=B. Ja A:lla Esim. hartioitten leveys 50cm ja B:llä taas 65cm. Ja A on mahdoton luikku luonnostaan ja B roteva. Niin uskaltaisin mennä väittämään, että B:llä on luonnostaan vahvempi selkä, kuin A:lla. Eli B on vahvaselkäinen jo muutenkin. Jonka voisi huomata Esim. Mavessa. Pointtini oli alun alkaenkin, että minkälainen ruumiin rakenne ilman reenejä ja/tai roinausta. STNA!
IMO!

IMO selkä ei ole vahva ennenkun mave on +250kg.

e: toki jokin poikkeuskin olla voi.

:offtopic:
hmm. Jos mietimme esimerkiksi muurahaista, muurahainen ei mikään edes sen sadoista tuhansista ala-lajeista pysty nostamaan 250kg kerralla. Mutta muurahaisen pystyy nostamaan jopa 30-50 kertaa oman painonsa. Silti muut muurahaiset eivät pidä sitä normaalia vahvempana tai heikompana, vaan sinä työnä jota ne päivästä toiseen tekee tehdessään tulosta ja viedessään yhteiskuntaansa eteenpäin ja huolehtiessaan huomisesta. Eli en ymmärrä vahvan kilorajaa, jos nostajan kokoa ei mitenkään huomioida.

Olisikohan meillä opittavaa muurahaisilta? Tosin onhan se vaarallista, muurahaiset harrastavat edelleen kannibalismia, orjuutusta ja ovat jo pelkällä käyttäytymisellään romuttaneet Darvinin teorioita (LV) :) Ainahan sitä voisi toivoa evoluutiolta kitiinikuorta seuraavassa elämässä ja muurahaisen voimia.

ps. anteeksi peruskoulun bilsan ope jos meni pieleen - yritin ainakin =)

Mutta sanomana oli "jos keskityttäisiin siis vaikka niihin nuorten tuloksiin" eikä jauhettas tätä enempää :)

Mutta muurahaisen pystyy nostamaan jopa 30-50 kertaa oman painonsa.

Annan välittömän rispektin sille joka vetää maasta edes 30 kertaa oman painonsa, vaikka se sitten ei olisikaan edes 250kg.

Kuten sanoin, poikkeuksiakin on.

e: Pointtihan tässä nyt on: Kyllä monen mielestä JOPA MINÄ olen harteikas. Monen mielestä olen vahva. Silti omasta mielestäni 180kgn mave tuloksella ei voi kun nauraa kuinka paska olen mavettamaan.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Nää nuorten topikit on sitten ihan vitun mahtavia. :jahas:

Seuraavaksi varmaan "isoin lerssi nuorilla" -topikki ja kauhea vääntö kenen peli isoin.

Mave varmaan jotain 160kg. Ja olen heikko.

Annan välittömän rispektin sille joka vetää maasta edes 30 kertaa oman painonsa, vaikka se sitten ei olisikaan edes 250kg.

Kuten sanoin, poikkeuksiakin on.

e: Pointtihan tässä nyt on: Kyllä monen mielestä JOPA MINÄ olen harteikas. Monen mielestä olen vahva. Silti omasta mielestäni 180kgn mave tuloksella ei voi kun nauraa kuinka paska olen mavettamaan.

Et sitten edes koita käyttää aivojasi niin antaa olla! Ei enää yhtään :offtopic::offtopic::offtopic:.
Palataanpa aiheeseen.

JUMALAUTA KAKARAT, ME OLLAAN VOIMAILUOSIOLLA, EI VITTUILUKETJUSSA!!!

Oh hoh, caps lock...

Anyway, asiaan. Bustedi sanoi, että 180 kiloa maasta on hänen mielestään paska tulos. Koen sen jossain määrin loukkaavaksi "heikkoja" kohtaan, sillä ollaanhan "nuorten maastaveto"-ketjussa. :D

Ja mitä tuohon leveäharteikkuuteen tulee, monella on luonostaan leveät hartiat. Toisaalta vahvasta selästä on kuitenkin 130 kg mavetuloksella turha puhua, vaikka muut kylän samanikäiset pojat eivät sitä vetäisikään. Kaikki on toki suhteellista, eiköhän se koko ensinnäkin ratkaise paljon pystyy vetämään ilman että olisi ennen treenannut.

Off-Topic ja vittuilu on hanurista.

PS. Hzeron muurahaisteoria oli mielenkiintoinen pointti.

Terveisin nimimerkillä vinkuheinä, jonka mave ei ole rikkonut edes puolentoista sadan rajapyykkiä (vielä). ;)

no kyllähän se on aivan varma että 130 kiloa ei oo mavessa rauta eikä mikkään, senhän vetää lähes joka jamppa

Jos tyyppi painaa esim. 55 kiloa, ja mavettaa 180, niin on siinä voimaa aikas vitusti. Voisikohan toi muurahaishomma liittyä hieman jopa siihenkin ;)

Itse olen sitä mieltä, että kyllä tälläisiä threadejä pitää nuorille olla. Muistan itsekkin roina.da.ru:n aikoina kun itse aloittelin punttaamista, niin juuri tälläiset ketjut olivat helvetin kova juttu:)

Itse välillä selailen näitä ketjuja fiilistelymielessä ja usein tulee ihmeteltyä, että miksi vanhemmat kaverit alkaa välittömästi inisemään jos jollain on vähän lapin lisää matkassa.

Pojat on aina poikia.

Jatkakaa!

no kyllähän se on aivan varma että 130 kiloa ei oo mavessa rauta eikä mikkään, senhän vetää lähes joka jamppa
:anssi::anssi:

"Joka(alle 18-v, treenamaton)nuori jamppa ei vedä tod. 130PISTE THATS IT!

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom