Nuorten maastavetotulokset?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Dino84
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Ja taas sää oot unohtanu käydä mun kanssa reenaamassa vetopäivinä!! :rock:Jos kävisit niin näkisit niitä ihmemiehiä... :D
hohoho, niitä on nähty vain voimalaitoksella ;) kyllä sinustakin joskus vielä iso tyttö tulee, minä en isoksi kasva koskaan :D

3*145kg tuli vedettyä tossa muutama viikko sitten. Treeniä on nyt takana 7kk, jona aikana ollut kaksi n. kuukauden mittaista taukoa kun on tullut sairasteltua. Niin ja mitat 178,5/68

Justii täytin tossa 21.12 15v ja eilen ekaa kertaa koitin maastavetoo,110kg tein 3x6 sarjan,itteltä painoa löytyy around 75..
Ettäs,kun tekniikkaa saa vähä hiottua ja semmosta niin maksimiaki vois jossain välissä kokeilla,veikkaisin tällä hetkellä maksimitulokseksi n.130kg

näillä tuloksilla ei saletisti tule 240 kiloa polvien alta ilman tunkkia

perustuuko tän treadin olemassa olo - pelkästään siihen et osa jaksaa harjoitella, ja ne jotka ei - niin no pitäähän sitten vaikka keskittyä dissaamiseen =)

ite tämmösenä kyniksenä en tosin tiedä mitään maastavedosta...

-H0

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
200kg tuli ensi yritämällä 210 jäi kilosta tai kahdesta. Mavee oon vedellyt about sen 5viikkoa (ohjelmassa mukana).

192-91

EDIT: Siis ilkam vyöta tai muuta tilpehööria ja ihan massta vedetty ei korokkeilta.

itsekin tulee nostettua niin että ensimmäiseksi nousee perse ja jalat ojentuu, sitten nousee tanko kaaaaaaaaaauuuuukana keskivartalosta. tällä hetkellä on nostettu enimmillään 180 tuolla ("väärällä") tekniikalla, mahtaisikohan oikean tekniikan opettelu muuten auttaa kuinka paljon isompien rautojen nostamiseen?

Tuollasella tekniikalla kun nostelet, niin voit unohaa ne 180kilon raudat kyllä joksikin aikaa, jos haluat vielä jatkossakin vedellä maasta, tuolla tavalla helposti hajotat itsesi. Se tuuppaa yleensä olemaan ongelma näillä aloittavilla, että hirmu hätä on lisätä sitä rautaa tankoon, vaikka ei osata edes vetää. Se tekniikka kuntoon ja kunnolla ja sitten rupeet vasta miettimään niitä isompia rautoja.

Pistetäänpäs sitten omiakin vanhoja tuloksia ennen armeniaa. En jaksa muistaa oonko aiemmin näitä kirjottanu tänne.

6 x 155 @ 64kg
1 x 180 @ 64kg

Nyt kunto sit on lähes ½vuotta treenaamatta maastavetoa
1 x 165 @ 65-66kg
8 x 140

Varusteena vedoissa vyö

Tuollasella tekniikalla kun nostelet, niin voit unohaa ne 180kilon raudat kyllä joksikin aikaa, jos haluat vielä jatkossakin vedellä maasta, tuolla tavalla helposti hajotat itsesi. Se tuuppaa yleensä olemaan ongelma näillä aloittavilla, että hirmu hätä on lisätä sitä rautaa tankoon, vaikka ei osata edes vetää. Se tekniikka kuntoon ja kunnolla ja sitten rupeet vasta miettimään niitä isompia rautoja.

hieman väärin, minulla ei ole mikään kiireen suuriin rautoihin koska kesällä (kun maksiminkin tein) niin vedin vain kolmesti, enkä sen jälkeen ole edes vetänyt. (rinnallevetoa, rinnallevetoa...) ja silloin myös vasta huomasin, että tekniikka mättää koska juuri viimeisellä vetokerralla sain ensimmäisen kerran nähdä nostoni. kaikki sarjat on aina vedetty suorin selin, maksimissa pienesti pääsi alaselkä karkaamaan, mutta siisen kuulu näihin jotka selän hinnalla nostavat sen muutaman kilon enemmän..

Maksimia ei ole tullut kokeiltua mutta maanantaina tuli semmoset sarjat vedeltyä kun 5x110kg 5x120kg ja 5x130kg. Kahdessa viimesessä sarjassa käytin vyötä.

Eli sinullekkin kysymys kuinka pitkään oot treenannu ja paljon painat?

Oma tulos muutama kuukausi sitten eli vielä 17 vuotiaana 150kg. Paino joku 58kg sillo.

Ja vielä parempi:david: Painat alle 60kg. Kuinka pitkään oot treenannu?
Enkä kyllä usko jos sanot, että puol vuotta koska ite oon 168/80 ja harteikas ja muutenkin tehny ruumillistatyötä pienen elämäni ja vahva selkä ja plää plää ja vedän vain 130kg. Tuo ihan vaan sen takia, koska ei ees kaverit oo meinannu uskoo ennkuin ovat nähneet.

Ja vielä parempi:david: Painat alle 60kg. Kuinka pitkään oot treenannu?
Enkä kyllä usko jos sanot, että puol vuotta koska ite oon 168/80 ja harteikas ja muutenkin tehny ruumillistatyötä pienen elämäni ja vahva selkä ja plää plää ja vedän vain 130kg. Tuo ihan vaan sen takia, koska ei ees kaverit oo meinannu uskoo ennkuin ovat nähneet.

Mikä ei kuulu joukkoon:

a) harteikas
b) vahva selkä
c) 130kg mave

?

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom