Nuorten maastavetotulokset?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Dino84
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
itsekin tulee nostettua niin että ensimmäiseksi nousee perse ja jalat ojentuu, sitten nousee tanko kaaaaaaaaaauuuuukana keskivartalosta. tällä hetkellä on nostettu enimmillään 180 tuolla ("väärällä") tekniikalla, mahtaisikohan oikean tekniikan opettelu muuten auttaa kuinka paljon isompien rautojen nostamiseen?

itsekin tulee nostettua niin että ensimmäiseksi nousee perse ja jalat ojentuu, sitten nousee tanko kaaaaaaaaaauuuuukana keskivartalosta. tällä hetkellä on nostettu enimmillään 180 tuolla ("väärällä") tekniikalla, mahtaisikohan oikean tekniikan opettelu muuten auttaa kuinka paljon isompien rautojen nostamiseen?

En nyt kiloja uskalla mennä heittämään, mutta saadaan niistä reiskoista enemmän tehoa irti. Nyt jos nostat tuolla sinun tämän hetken tekniikalla ja "sisäistät" sen itsellesi niin on vaikeata mennä sitä kesken kaiken enään vaihtamaan. Tekniikkaa kannattaa treenata, vaikka kevyellä viikolla, kun kuormat kuitenkin on pienet. Ehdottomasti myös joku osaava neuvoja sinne mukaan, eikä mitään "Joo mää opetin mun serkunkii, niin kai mä ny osaan". :D

sehän siinä vaan on kun tuo jalkapuoli on jäljessä, tai no ei oikeastaan jäljessä, enemmän niin että selkä on edellä muuta ruumista reippaasti niin taitaa sen takia helposti valahtaa selälle tuo veto silloin kun on tarkotus ottaa miehestä mittaa ja pään verisuonet naksuu jo ennen tangon irtoamista maasta :D

Maastavetoa en ole nyt duunaillut 3-4kuukauteen selän takia.. Viimeksi kun makseja koitin 160kg nousi melko kevyesti. Ikää 16 vuotta. paino 97,5

ite muistin ku olin 7 luokalla eli luultavasti 14vuotias nii vedin 100kg ja taisin painaa vajaat 60kg.
nyt 17v paino 77kg ja enkka 200kg

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Kauheita rautoja osalla 16-17 wee jätkillä! Kuinka pitkään ootte treenannu? Ite oon treenannu 3kk ja 130 kg vedän vastaotteella.

Kauheita rautoja osalla 16-17 wee jätkillä! Kuinka pitkään ootte treenannu?
Yleensä nämä ovat treenanneet salaisilla treenimenetelmillä 3kk, ja raw-enkka on noussut 50-100kg. Treenaavat AINA yksityisillä saleilla tai omissa autotalleissa/kellareissa, sentakia ei yleisillä saleilla näy ikinä näitä ihmemiehiä...:david:

En, en sillä ollenkaan :) huvittavan kuuloisia vaan nämä tulokset kun lähes kaikilla vedot ovat huimaa luokkaa, mutta saleilla näitä ihmemiehiä ei ikinä näy :david:

huvittavan kuuloisia vaan nämä tulokset kun lähes kaikilla vedot ovat huimaa luokkaa, mutta saleilla näitä ihmemiehiä ei ikinä näy :david:

Tuo on kyllä aivan totta,mutta kyllä mun mielestä tässä tredissä tulokset on suht asiallisia vielä verratuna noihin joihiki muihin tulostredeihin,josta saa sen kuvan,että 120 kg on 15 v jannulle ihan peruskauraa penkissä

Maksimia ei ole tullut kokeiltua mutta maanantaina tuli semmoset sarjat vedeltyä kun 5x110kg 5x120kg ja 5x130kg. Kahdessa viimesessä sarjassa käytin vyötä.

En, en sillä ollenkaan :) huvittavan kuuloisia vaan nämä tulokset kun lähes kaikilla vedot ovat huimaa luokkaa, mutta saleilla näitä ihmemiehiä ei ikinä näy :david:

Ja taas sää oot unohtanu käydä mun kanssa reenaamassa vetopäivinä!! :rock:Jos kävisit niin näkisit niitä ihmemiehiä... :D

Suositut

Back
Ylös Bottom