- Ikä
- 36
Täysin raakana 250kg 16-vuotiaana
Sie ootkin todellinen ihmeteini Todellakin kova suoritus
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Täysin raakana 250kg 16-vuotiaana
sillon ku olin juur täyttäny 16v ja painoin 70kg otin pysty kyykystä(siitä mitä ne/me painonnostajat tehdään) 180kg raw. ja viime jouluna etukyykystä ilman vyötä 140kgx5. ei pahemmin tule kokkeiltua kyykyssä maksemeja ja kyykyt oli/on semmosia että perse viistää lattiaa :kippis1:
Tässä on kyllä jo äärettömän kovia tuloksia. Ois mukava nähdä videoo suorituksista, ihan vaan mielenkiinnosta. Kyllä näyttäs painonnostajalla olevan hyvin voimaa.
9.2.2004 lukee treenivihkossa näin:
Kyykky:
3x10x70kg
3x6x90kg
4x5x135, 145, 155, 160kg
2x4x170, 180kg
Varusteina ilmeisesti vyö. Ikää tuolloin 16, mutta samana vuonna täytin 17. Paino varmaan siinä 80kg kohdilla silloin.
sillon ku olin juur täyttäny 16v ja painoin 70kg otin pysty kyykystä(siitä mitä ne/me painonnostajat tehdään) 180kg raw. ja viime jouluna etukyykystä ilman vyötä 140kgx5. ei pahemmin tule kokkeiltua kyykyssä maksemeja ja kyykyt oli/on semmosia että perse viistää lattiaa :kippis1:
Miten on nuin huono etukyykky suhteessa nykyäänkin? Jos 180 takaa 16 kesäsenä, niin luulis painonnostajan ottavan jo 200 sitten edestä 1.5 vuoden päästä? Kovia tuloksia kehonpainoon nähden anyway, mutta itse olen painonnostanut ja ahkerasti etukyykännyt vasta hetken, ja suhde kutakuinkin
Takakyykky(eikä edes syväkyykky, vaan vn-kyykky) n.230 ja etukyykky n.190-200. treenin lopussa otin kk sitten 2*185, se kovin suoritus tähän mennessä. Molemmat liikkeet siis vyöllä.
Ikäiseksesi ja kokoiseksesi olet toki kova ja satanasti minua kovempi nostaja, mutta eikö ole mielestäsikin erikoinen suhde tuo etu- ja takakyykkysi?
Ja vielä ekstra offia, eli miten paljon teet kyykkyjä treeneissäsi nykyisellään?
Otin tuossa ilman siteitä 155kgx1, vyö oli. Siteitten kanssa tulee sen verran potkua että 160kg Menee siteet+vyö.
Kyykyn teen aika lailla alas, Kisasyvyydellä vedän. Ja en tiä mikä on mutta Mulla on MAve laahannu aina perässä:piis:
Paljon sulla on Pikku_ronnie Kyykky?
Korjataan sen verran että eilen kokeilin maksmia niin 130 kiloa nousi ilman minkäänlaisia varusteita ja ihan alas asti mentiin Treenimäärääni nähden kova tulos ja nyt innolla jatketaan punttireeniä. Jääkiekkoa varten käyn puntilla aina silloin tällöin joten helvetin tyytyväinen täytyy tulokseen olla vaikkei niin kova tulos olekkaan kun vertaa muiden täällä esittämiin tuloksiin.Isoin paino millä oon kokeillu on 100kg ja se meni vielä aika kevyesti. Selkä semmosessa kunnossa että ei sais kauheesti riehua. 80 kilolla vedän sarjaa. Uskon et maksimit jossain 120 kilon paikkeilla ja ikää on 17 vuotta. Punttitreeniä takana noin vuosi, kokoajan ei ole ollut kovin aktiivista vammoista yms. johtuen.
Nimenomaan. Ihan sairaita tuloksia. :thumbs: Tai sitten mä olen vaan ihan nössö. Mutta kuvatkaa noita suoritteita videolle, edes kovimpia treenejä (joltain näitä kyllä nähnytkin). (VIP-staattusta en aio hommata.) Kiinnostaa erityisesti nuo syvyydet mihin ne on tehty, varsinkin kun ilmoitetaan että jääkiekko on toinen harraste... :jahas: ( ) Liian usein olen nähnyt kiekkoilijoiden pyllistävän egopainoilla, joten en usko toisin ennen kuin näen. Tai eihän se teitä vittuakaan kiinnosta, mutta ainakaan meikäläisestä anonyyminä foorumilla tulosten ilmoittelu ei kovin luotettavaa ole. Ja tämä ei ole kenellekään henk. koht.Missä nää kaikki superteinit oikein treenaa