Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Eilen voimanosto syvysestä kyykystä 185kg, varusteena vyö. Omapaino 80,2kg.
eikös se tarvittava syvyys joka liitossa ole samalla tavalla määritelty mutta kyllä noiden "ammattilaisten " kyykyt menevät hieman korkeampinakin läpi..Voimanosto syvyyskin riippuu liitosta :dance:
Mites kyykky kulkee itellä tällä hetkellä? SVNL:n nuorten leirille?Voimanosto syvyyskin riippuu liitosta :dance:
Voimanosto syvyyskin riippuu liitosta :dance:
Kova rauta bustedi! itte alotan kans nyt ottaan kovia vitosia kyykysä. .
Kova ja kova, saatana kun kesken kasvusetkin (esim sinä) ottavat isompia ;)
Turhaa rueta yleistämään aina ammattilaisten touhua pelleilyks.. on sitä nähty ipf puolellakin
Mites kyykky kulkee itellä tällä hetkellä? SVNL:n nuorten leirille?
Tossa bongasinkin kuka olet Ketket.Onnittelut PM-mestaruudesta. Juteltiin baarissa viikko (tai kaks) ennen PM kisoja. Olin töissä <--tosta tietänet kuka olen.
Kovia tuloksia! :wtf: Juu leirille oon kanssa tulossa.Kyykky alkaa kyllä pikkuhiljaa kulkemaan. Rawina ottanu 230 ihan kevyesti... Vielä kun sais noist varusteista jtn irti. Leirille juu tulossa ja MM-kisoihin menossa. Siel tavote olis lähemmäs 270kg ottaa kyykyst yli 190 penkist ja lähemmäs 290 vedosta... Tuutko ite kans leirille?
Ihan OK, riippuu vähän miten kauan oot treenannu ja kuinka syvälle menet kyykyssä.Täytän 18v tänä vuonna ja paino semmonen +-65kg. Takakyykky ~120kg.. onko tuo miten hyvä tulos?
Ihan OK, riippuu vähän miten kauan oot treenannu ja kuinka syvälle menet kyykyssä.
No sitten on jo ihan hyvä tulos :thumbs:onhan tuota tullu tehtyä enemmän ja vähemmän, mutta n. ½vuotta sitten alotin tekemään lyhyempiä sarjoja. Ja lähes pohjasta asti kyykkään