Nuorten kyykkytulokset

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Turhaa rueta yleistämään aina ammattilaisten touhua pelleilyks.. on sitä nähty ipf puolellakin

http://www.youtube.com/watch?v=_bWKstGAZHI tässä hyvä esimerkki siitä miten siellä ipf puolellakin joskus mennään sääntöjen ohihieman(takapuoli komeasti ilmassa on).. Ja turhaa mussutta selvä tapaus :dance2:

Ja on nähty ipf puolella sitäkin että naamasta riippuen ei mene läpi, esim jani rainelan MM kyykyt oliko se vuodelta 06.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Eipä muuta ei, mutta tarkotan vaan että samanlaisia juttuja on siellä ipf puolellakin ollut, ettei se ipf nostajia sen paremmiks tee kun pro puolen

Mites kyykky kulkee itellä tällä hetkellä? SVNL:n nuorten leirille?

Kyykky alkaa kyllä pikkuhiljaa kulkemaan. Rawina ottanu 230 ihan kevyesti... Vielä kun sais noist varusteista jtn irti. Leirille juu tulossa ja MM-kisoihin menossa. Siel tavote olis lähemmäs 270kg ottaa kyykyst yli 190 penkist ja lähemmäs 290 vedosta... Tuutko ite kans leirille?

Tossa bongasinkin kuka olet Ketket.Onnittelut PM-mestaruudesta. Juteltiin baarissa viikko (tai kaks) ennen PM kisoja. Olin töissä <--tosta tietänet kuka olen.

Markalla sarjaa

Kyykky alkaa kyllä pikkuhiljaa kulkemaan. Rawina ottanu 230 ihan kevyesti... Vielä kun sais noist varusteista jtn irti. Leirille juu tulossa ja MM-kisoihin menossa. Siel tavote olis lähemmäs 270kg ottaa kyykyst yli 190 penkist ja lähemmäs 290 vedosta... Tuutko ite kans leirille?
Kovia tuloksia! :wtf: Juu leirille oon kanssa tulossa.

Suositut

Back
Ylös Bottom