Nuorten Cooper-kysely

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Zabala
  • Aloitettu Aloitettu
Lenkillä käyny millon kerenny, vituttanu ku nykyää kerenny koskaa käymään ku jäkisreenejä viikolla, pelejä vkloppusin ja salilla pitää keretä rampata. Ja kerran viikossa vielä sulkapallo vuoroki. Mut tossa n. kk sitte juoksin 3270 melko paskassa säässä, paska tulos sinäsä et tavote oli vähintää 3400, sen verran juossu kesällä...:wall:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Tarkistin juuri urheiluseurani tilastoista; olen juossut cooperin huhtikuussa -00 ollessani 12-vuotias. Matkaa kertyi tuolloin 2850 metriä. Sen jälkeen olen kyllä juossut 3km:n metrin testijuoksuja alle 12 minuuttiin, mikä siis tarkoittaisi että 3000 menisi cooperissakin rikki.. Täytyypä keväällä juosta taas cooper ja tulla sitten ilmoittelemaan tulos:)

2200 meni joskus abaut 3 vuotta sitten. Nyt varmaan ei mene edes sitäkään, johtuen vähästä aerobisesta ja lihasmassaan tähtäämisestä.

Tänä syksynä kokeilin ja ei tullu ku vaivaiset 2400m, mutta syynä oli pottuvarpaani joka oli VUODEN tulehtuneena :D

Puoli vuotta sitten intin lopputestissä 2910m.. Salibandya pelannu yläasteelta lähtien mut nyt ollu yli vuoden tauko intin takia! Hajanaista salitreeniä muutamia vuosia,tosissaa viimeset 6kk :D

Ennen inttiä en ollu pitkään aikaan juossu cooperia.Alokasaikana heinäkuussa meni 3020m ulkoradalla ja auk2:lla 3250m sisäradalla.Kestävyyttä tulee lähinnä harjoteltua ja eka maraton edessä 26.5.07

Lukion ekalla meni liiksatunnilla coopperissa 2940metrii. Nyt menis varmaan likemmäs 3200metrii, kun on tullu keskityttyä tohon kestävyyspuolen parantamiseen,voiman sijasta:whip: .
Soutuharjoitukset 4xviikossa ja uintia välipäivinä. Heti, kun on latuja kunnossa otan sukset esiin ja lähen lykkimään ton uimisen sijasta:thumbs: .

Tavoitteena huhtikuussa juosta 3000m/sen yli. Viime elokuussa kun viimeksi koitin niin 2750m. Viimeiset 2kk tullut keskityttyä tuohon vauhtikestävyyteen vetämällä vetoja (esim. loivaan 200 metriä pitkään ylämäkeen)

3010 alkusyksy 2006, koko kesän treenanneena. Nyt ehkä 2750 tai jotain, ei oo lenkkeily kiinnostanu.

Just tuli vähän aikaa sitten liikankurssilla juostua, 2300 metriä :nolo:. Olishan se tietty voinut olla vähän parempikin se tulos... Osaan kyllä juosta, mutta mulle juoksemisen pitää olla vaan kivaa eikä hirveällä vauhdilla kieli vyön alla kaahaamista. Ja selityksiä lisää :D...

Ikä 17, paino 70kg ja pituus 178cm

Harrastuksena ollut salibandy ja punttia nyt. Viime kesänä meni 3300m. Nyt olen varmaan alle kolmen tonnin kunnossa, mutta pitää jaksaa reenata, jos tuohon pääsisi takaisin.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom