Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Et tähtää huipulle siksi että haluat enimmäkseen vain höntsäillä ja pitää hauskaa vai siksi että luulet ettei taitosi riitä? Jos syy on ensimmäinen niin sitten ei mitään, mutta jos syy on jälkimmäinen niin sit on asenne väärä. Jos et aivan sysipaska ole niin tuossa iässä pystyy vielä kehittymään aivan järkyttävästi oikeanlaisella, riittävän kovalla ja systemaattisella harjoittelulla.
E: lievä OT. Tää suomalainen pullamössömammankulta ajattelu on perseestä. Nuoren ihmisen ei tarvi treenata pois mukavuusalueelta, koska on nuori ja niiden on tarkoitus vaan tanssia kukkaniityllä.
Salille ehtii vaikka sitten parin vuoden päästäkin.
Ei millään huvittais floodata samaa tekstiä, mutta lupaan, että on viimeinen kerta. Perustelkaa herraisä joku mulle miksi sinne salille ei voisi mennä jo nyt ja miksi se ei olisi optimaalisin treenitapa? Auttakaa nyt kun oon niin tyhmä etten tajua.
En usko että mun kielenkäyttö tämän henkilön elämää pilaa. Ainakin kun itse olin yläasteella niin oppilaiden sanoista 20% oli kirosanoja, joten tuskin uusi juttu kyseiselle henkilölle.Ihan tosissas oot? Mietitään nyt kenelle täällä puhutaan, niin, 13 vuotiaalle. Muutenkin voisi vähän miettiä sitä kielenkäyttöä ihan lasten kanssa keskustellessa... :piis:
Älytöntä meininkiä..
Et tähtää huipulle siksi että haluat enimmäkseen vain höntsäillä ja pitää hauskaa vai siksi että luulet ettei taitosi riitä? Jos syy on ensimmäinen niin sitten ei mitään, mutta jos syy on jälkimmäinen niin sit on asenne väärä.
Kerropas yksikin järkevä perustelu miksi 13-vuotiaan tytön pitäisi treenata eri tavalla kuin 100 kg 25-vuotiaan miehen, jos tavoite on sama? Ihan vaan siksi, koska se on junnu ja silleen? Ja sillä ei oo penistä
Ihan tosissas oot? Mietitään nyt kenelle täällä puhutaan, niin, 13 vuotiaalle. Muutenkin voisi vähän miettiä sitä kielenkäyttöä ihan lasten kanssa keskustellessa... :piis:
Älytöntä meininkiä..
Oletko kuullut koskaan fyysisen harjoittelun herkkyyskausista? Tai anna olla, viestisi sisältö jo kertoo vastauksen.
Huomaa, että monien mielestä 13-vuotias lapsi on vain pienikokoinen aikuinen. Sekä fyysisesti että psyykkisesti.
Tuosta voitkin katsella että onko se salille lähteminen nyt niin huono juttu.
Et kysynyt kannattaako molempien harjoitella salilla. Kysyit miksi molemmat eivät voisi harjoitella samalla tavalla. Jo tuota kuvaajaa lukemalla voi asian päätellä hieman yksinkertaisempikin.
Niin no miksi eivät voisi harjoitella lähes samalla tavalla? Samat raskaat perusliikkeet ja oikeanlaiset sarja- ja toistomäärät sekä intensiteetti. Ei se voi olla niin vaikeeta.