Ns. Ryssäpenkki ?

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Elikkäs haluisin vähän kuulla mielipiteitä ja tuloksia tästä kyseisestä ohjelmasta. Tällä ohjelmalla on kuulemma tullut melko suuriakin parannuksia ykköseen. Ja sit kysyisin vielä et käykö tää ohjelma jalkakyykkyyn?

Tää ohjelma on tarkotettu niille joitten ykkönen on 80kg.
PÄIVÄ 1 PÄIVÄ 2 PÄIVÄ 3
VIIKKO 1 6x2-65kg 6x3-65kg 6x2-65kg
VIIKKO 2 6x4-65kg 6x2-65kg 6x5-65kg
VIIKKO 3 6x2-65kg 6x6-65kg 6x2-65kg
VIIKKO 4 5x5-70kg 6x2-65kg 4x4-72,5kg
VIIKKO 5 6x2-65kg 3x3-77,5kg 6x2-65kg
VIIKKO 6 2x2-80kg 6x2-65kg Max.!

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Elikkäs haluisin vähän kuulla mielipiteitä ja tuloksia tästä kyseisestä ohjelmasta. Tällä ohjelmalla on kuulemma tullut melko suuriakin parannuksia ykköseen. Ja sit kysyisin vielä et käykö tää ohjelma jalkakyykkyyn?

Tää ohjelma on tarkotettu niille joitten ykkönen on 80kg.
PÄIVÄ 1 PÄIVÄ 2 PÄIVÄ 3
VIIKKO 1 6x2-65kg 6x3-65kg 6x2-65kg
VIIKKO 2 6x4-65kg 6x2-65kg 6x5-65kg
VIIKKO 3 6x2-65kg 6x6-65kg 6x2-65kg
VIIKKO 4 5x5-70kg 6x2-65kg 4x4-72,5kg
VIIKKO 5 6x2-65kg 3x3-77,5kg 6x2-65kg
VIIKKO 6 2x2-80kg 6x2-65kg Max.!

Ite oon kerran kokeillut tuota "systeemiä" sovellettuna 2-lankun penkkiin. Silloin parannusta tuli likimain ohjelman lupaamat 5 %

Luulisin että noissa raudoissa potkii paremminkin. Tekniikkakin kehittyy hyvin kun kyykkäilet tuon kolme kertaa viikossa.

en pidä tota kovin optimaalisena varsinkaan viimesen viikon osalta, mikä on aika raskas. liian lineaarinen ja varsinkin runollinen, eli perustuu enemmän graafiseen esitykseen (6-5-4-3-2-1) kuin varsinaiseen suunnitelmaan.

3 viikon jälkeen meni jo tuo entinen ykkönen *4 ja uus ykkönen oli 90kg vielä on pari viikkoa jälellä saa nähdä paljon vielä kehittyy tuosta :)

Täöh...
Onko toi siis oikeasti toimiva? Meinaan kun 82,5kg tuli penkist joskus kun koitin. Kuulostais isommat rauat houkuttavalta :)

Ainakin pikkuraudoilla toimiva ohjelma ite oon joskus nostanut penkin 110 -> 120 tolla, loppu tosiaan oli aika raskasta junnaamista. Itselle toiminut paremmin Sheikon penkkiohjelma. (tuolta löytää: www.butenko.org jos kiinnostaa.)

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Itse kokeilin tota samaa ohjelmaa ja kun 4viikko alkoi niin käsiä särki perkeleesti,
ja oli pakko lopettaa ohjelma.Nukkumaankin piti mennä kädet punnerrus asennossa.

Ite testailin kanssa, tein 2 viikkoa ja sit lopetin koska olin laittanu liia raskaan ohjelman (5kg +max :)) ja muutenki olkapää oli välil pikkuse kipee, mutta sitten testasin maximia niin +5kg oli tullu ja helposti tuli ylös, pitänee koettaa sunnuntaina jos lisää laittais rautaa...

Seki oli hassua kun teki 85kg x 5 x 5 niin 6pv päästä jaksoin enää murto-osan, eli vituiks män :) Mutta uusiks ja kunnolla sit kesäl...

100kg -> 105kg.

Nyt on tarkotus keskittyä kestävyytee, että lihaskuntotestit menee nappii, kesällä voimatreeniä, tavote isketään ens-syksyyn 130kg. =) Mavelle pitäs kans asettaa tavote ku se perkele junnaa 140kilossa (tosin teen samana päivänä kuin penkki = liian hapokasta)... Tekniikkaa treenaillen menee kesä, jos tätä ohjelmaa soveltas mavee ja kyykkyynki.

Hyvin tuo mulla ainaki on aina toiminu jopa kun tein tahallaan liian kovan tuosta ohjelmasta. Eli edellinen ennätys oli 110kg, niin tein sillä nuo 3x3 toistoa ja sit painoilla johon en ollut koskaan edes koskenut, 115kg, tein 2x2 toistoa ja loppuun vielä kevyt ykkönen 120kg. Oli aika huikeat fiilikset sen jäljiltä ku niin hyvin onnistuin!

penkissä aivan paska ohjelma ainakin minulle. olkapäät rupes oireileen urakalla kun joskus kauan aikaa sitten kokeilin. aivan liikaa raskailla punnerrellaan mun makuun>>>ei kehitystä vaan paremminkin päinvastoin:(. menee ari pehkosen penkki kastiin tuo ohjelma IMO. ja jos joku ei tiedä mikä on pehkos systeemi niin tuolla voi tutustua paremmin http://personal.inet.fi/atk/pehkonen/penkki/ esim tuo 5xpenkki viikossa(löytyy selaamalla saitin vasemmasta reunasta) on aika rajua kamaa:D, aina maksimeihin joka reenissä:hyper: siis kyllä joka kerta:jahas:

Zone-sarja -42%

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom