Ns. Normaalin kännäämisen raja?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Purtsi
  • Aloitettu Aloitettu
Mäyräkoira sanoi:
8. Paljonkohan nosti, kun vastasin rehellisesti teloneeni itseäni humalassa, mutten viimeisen vuoden sisällä (16 kaaduin aika pahasti)? :)

Tää nyt tulee varmaan myöhään, mutta itsellä vähän sama juttu, vastaus selviää kun meet takaspäin ja vaihdat vastausta joka mietityttää, ainakin itsellä vastaukset olivat säilyneet.

Pisteitä 9. Huolestuttavaa. :D

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Jeps joo, 13 pojoa. Se on paha kun tunnustaa ryypiskelyn kuukausittain haittaavan lukemista. Ja morkkikset päälle, saakeri.

dear_a sanoi:
Tää nyt tulee varmaan myöhään, mutta itsellä vähän sama juttu, vastaus selviää kun meet takaspäin ja vaihdat vastausta joka mietityttää, ainakin itsellä vastaukset olivat säilyneet.

Lällällää, sain 8!!
Tosin kun mun tyttökaveri on about absolutisti ja on heti huolissaan jos käyn kavereiden kans ulkona, niin vedin aluksi rastin siihen että on kehoitettu vähentämään...ja sillon tuli pinnoja ihan saakelisti.

Aika ehdoton ja puritaaninen tuo testi. Kerran opiskeluaikana nostin känni-iloissani tyttökaverin olkapäälleni...mistä hän sitten tipahti. Seuraavana päivänä oltiin molemmat krapulassa ja rampoja, hällä kankku kipee tippumisesta, mulla nostamisesta.

Ja jos tän perusteella oisin vetänyt rastin vielä siihen, että ihmisiä on kolhiintunut, niin tuon testin mukaan oisin jo Matti Nykänen.

Ja jos juo sen yli 6 annosta eli vähintään 7 niin se on kamalaa. Eihän tällanen päälle 120-kilonen ees humallu jos ei juo yli puolta tusinaa annnosta.

Tuntuu että näin vanhana aika menee nopeesti ja viikonloput kans, että siinä vaiheessa kun ehtii tulla mieleen, että jaa, voishan tuota taas maistaa absinttia, niin on mennyt vähintään kk edellisestä kerrasta.
Ja SILTI tuon testin mukaan mun alkoholin käyttö on miesten riskirajoilla.
Minkä miesten, joidenkin maksakirroosipotilaiden?

4 pistettä...

19 poäng. Morkkiksethan kuuluu asiaan aina, vaikka ei muiden mielestä ole edes humalassa ollutkaan.:whip:

18 pojoa. Aikamoinen määrä, kun miettii, miten harvoin tulee juotua. Kerran kuussa taitaa olla aika lähellä, joskus harvemminkin :)
So not

Tupla-J sanoi:
Jeps joo, 13 pojoa.

Sama. Uudestaankin piti tehä ja silti tuli 11. Ja mä en suostu uskomaan. Voi ei, mulla on lievä ongelma enkä edes myönnä sitä!! Toi tiukkistesti tosin on vaikea tehdä kun juominen on kausiluonteista: puolen vuoden sisällä yhdet kännit, viime kesänä kai kaksi kuukautta joka viikonloppu. Hö! Nyt loppuu Venlan kännikaudet! Alan järkeväksi! Tosin tuo annosten määrä taisikin mulla olla se suurin ongelma.

Ei pahalla, mutta mielestäni yli kaksi kertaa viikossa on jo selvä ongelma. Itse pyrin enintään kahteen kertaan kuukaudessa , vaikka viime aikoina on lipsunu sinne 3n puolelle. Virallinen Viinan valmistajien mielipidehän on, että jos henkilö nauttii yli 8 annosta viikossa hänellä on ongelma.

Mut mikäs siinä, :kippis1:, party on ja silleen, jos siltä tuntuu. Eihän se mulle kuulu.

EDIT: 10 pistettä tuli mulle.
EDIT2: Ja tottahan sekin, että pikku hiprakka ei viikoittainkaan oli niin hirveä asia, mutta oikein kunno känni(lievää huojumista, ja puhe kyvyn heikkenemistä). Jos taasen tuodaan viikoittain kehiin termit "perseet/tumut/norppaaminen" täytyy mielestäni olla jo huolissaan. Toisaalta jos ette ole ikinä norpanneet, ettekä nähneet kun joku niin tekee voi taas miettiä sitä, että ehkä joskus kannattais silti vetää ne perseet. Omalla tavallaan sekin aina jotain opettaa. :D

No niin, taman keskustelun tuloksena olen jyrkasti vahentanyt tissutteluani. Tuon testin mukaan mulla ei ole mitaan ongelmia, mutta (kotitaustasta johtuen) onnistun kylla saamaan hirvean morkkiksen pienemmastakin tissuttelusta. Ja kyllahan mulle maistuisi lasi viinia illallisen kanssa vaikka joka ilta. Tama kevat on ollut tyon puolesta aika rankka, joten mulla oli tapana juoda viikossa pullo viinia (joskus oikein hankalina viikkoina jopa kaksi), mutta niin ettei koskaan enempaa kuin 1-2 lasia illassa, eika edes joka ilta. Se rentouttaa niin mukavasti...

Omiin kavereihin verrattuna mina en kaytannossa "juo ollenkaan", mutta tahan keskusteluun osallistuneisiin kylla. Nyt olen ollut kaksi viikkoa ilman mitaan alkoholia, ja eipa se ole tehnyt tiukkakaan. Ehka silti parempi ettei ota tavaksi ruveta juomaan saannollisesti pieniakaan maaria, koska tavoista voi joskus olla yllattavan hankala paasta eroon. :rolleyes:

Mä sain 13 pojoa. Kai siksi, että kyllä sitä pientä ryypiskelyä vähän katuu välillä ja loukkasin tammikuussa itseäni humalassa. Putosin lauteilta. :nolo: Ai niin ja lääkärin mielestä en saisi juoda kuin 2 annosta max päivässä. Hiton natsi. No oikeassahan tuo on. Humalat kohtuudella ja tarpeeksi harvoin ja ei kerrota lääkärille. :rock:

13 pistettä.

Threadin alkuperäiseen tarkoitukseen kommentoin:

Sopiva dokaaminen on mun mielestä 2-4 kertaa kuussa. Tosin elämäntilanne ja monet muut asiat voivat oikeuttaa dokaamaan välillä vaikka sen 2 päivää viikonlopussa.

Eli ei ihan joka viikonloppu ja yks päivä kerrallaan.

Huolestuttavinta on nuorten naisten dokaaminen ja baarissa norkoileminen joka vitun viikonloppu sen 2 päivää. Mitä niistä limasista teinihelveteistä saa irti? mikä siellä on niin helvetin hauskaa? Itseltä ainakin yhden yökerhokeikan jälkeen on sosiaalisuus täysin nollassa. Enää yhtään kuolaavaa ja säälittävää känniääliötä ei mahdu seuraavaan päivään.

Niin no. Kai se on vaan mun sosiaalisuudesta kii. En vaa ole baari-ihmisiä...

HarryG sanoi:
Huolestuttavinta on nuorten naisten dokaaminen ja baarissa norkoileminen joka vitun viikonloppu sen 2 päivää. Mitä niistä limasista teinihelveteistä saa irti? mikä siellä on niin helvetin hauskaa? Itseltä ainakin yhden yökerhokeikan jälkeen on sosiaalisuus täysin nollassa. Enää yhtään kuolaavaa ja säälittävää känniääliötä ei mahdu seuraavaan päivään.

Mä nyt en enää ole nuori, mutta nainen kumminkin ja kommentoin. Mä en dokaa joka viikonloppu lainkaan enkä käy (enää) joka viikonloppu 2 päivää baarissa, mutta silti sitä tehneenä: mun mielestä se on hauskaa, yhtälailla selvinpäin - tai jopa hauskempaa. Osa kavereista käy aina viikonloppuisin baarissa, joten jos niitä haluaa nähdä, niin sinne on mentävä, eikä se haittaa yhtään. Baarissa on ihmisiä, joita on kiva katsella. Näkee paljon tuttuja. Voi vahingossa tutustua uusiin ihmisiin. Ajanvietteestähän on kysymys, nauretaan ja sekoillaan kavereiden kanssa. Ja joo, tehdään tätä toki muuallakin.

Känniääliöt ovat lieveilmiö, jotka - ainakin niissä paikoissa joissa itse käyn - yleensä saa muutamalla sanalla nätisti katoamaan koko loppuillaksi. Sitäpaitsi empiirinen havainnointini osoittaisi sen puolesta, että jos itse on selvinpäin, ei känniääliöt ole niin innokkaita ottamaan kontaktia, koska tajuavat että naista saa helpommin muualta. Oli mies miten kännissä tahansa, sen verran se vaiva-hyötysuhteesta aina tajuaa. :hyper: :lol2:

dear_a sanoi:

Mulle tuli 6, kun jätin telomisen pois. Nå jaa, vaikeahan tuohon on vastata, kun alkoholinkäyttö riippuu niin monesta asiasta. Välillä voi mennä pitkäänkin ilman yhtään sidua, välillä pitkään hyvin vähällä käytöllä, välillä tulee otettua useammin ja ehkä enemmän kerralla. Vastasin tän hetkisen tilanteen mukaan.

Minusta alkoholia käytetään paljon, jos kännit juodaan useammin kuin kerran viikossa, aikuisella ihmisellä tosin humalahakuinen kerran viikkoon juominenkin on aika paljon. Siinähän menee koko viikonloppu ensin kännissä ja sen jälkeen darrassa.

"Sopiva" määrä on mielestäni joku 1-2 kertaa kuukaudessa.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom