dear_a sanoi:
Tää nyt tulee varmaan myöhään, mutta itsellä vähän sama juttu, vastaus selviää kun meet takaspäin ja vaihdat vastausta joka mietityttää, ainakin itsellä vastaukset olivat säilyneet.
Pisteitä 9. Huolestuttavaa. :D
Lällällää, sain 8!!
Tosin kun mun tyttökaveri on about absolutisti ja on heti huolissaan jos käyn kavereiden kans ulkona, niin vedin aluksi rastin siihen että on kehoitettu vähentämään...ja sillon tuli pinnoja ihan saakelisti.
Aika ehdoton ja puritaaninen tuo testi. Kerran opiskeluaikana nostin känni-iloissani tyttökaverin olkapäälleni...mistä hän sitten tipahti. Seuraavana päivänä oltiin molemmat krapulassa ja rampoja, hällä kankku kipee tippumisesta, mulla nostamisesta.
Ja jos tän perusteella oisin vetänyt rastin vielä siihen, että ihmisiä on kolhiintunut, niin tuon testin mukaan oisin jo Matti Nykänen.
Ja jos juo sen yli 6 annosta eli vähintään 7 niin se on kamalaa. Eihän tällanen päälle 120-kilonen ees humallu jos ei juo yli puolta tusinaa annnosta.
Tuntuu että näin vanhana aika menee nopeesti ja viikonloput kans, että siinä vaiheessa kun ehtii tulla mieleen, että jaa, voishan tuota taas maistaa absinttia, niin on mennyt vähintään kk edellisestä kerrasta.
Ja SILTI tuon testin mukaan mun alkoholin käyttö on miesten riskirajoilla.
Minkä miesten, joidenkin maksakirroosipotilaiden?