- Ikä
- 51
Purtsi sanoi:Tässä kun sinkkumarkkinoilla on tullu tapailtua yhtä jos toista hameväen edustajaa, on yksi asia noussut ylitse muiden. Naisten dokaaminen ja kuinka (mun mielestä) pelottavan usein sitä tapahtuu.:(
Mä itse olen lähes aina viikonloput töissä, joten mun juominen on tosi harvinaista, ja yleensä se ajoittuu jonnekkin jujutsuleirille jne. Esimerkiksi joulun ja vapun olin selvinpäin.
olenko ainoa, joka on huomaavinaan purtsin ilmoituksesta taitavasti naamioidun seuranhakuilmoituksen, loistavasti itseään markkinoiden? :lol2:
suomennos :
Purtsi sanoi:nyt tarjolla harvinaista herkkua! 29 -vuotias urheileva namupala etsii 22-28 vuotiasta urheilevaa neitoa vierelleen. hopeavadilla tarjotaan nuhteeton, hyvin toimeentuleva, kamppailulajeja harrastava katseenkääntäjä, jolle alkoholi ei todellakaan ole ongelma. vietänkin mielelläni esimerkiksi juhlapyhät rauhallisesti kumppanini kanssa, nautiskellen kaikesta ihanasta mitä mieleemme voisi juolahtaakaan - ilman että tarvitsisi pelätä korkin aukeamista. toivoisin myös ettet sinäkään nauttisi alkoholia useammin kuin pari kertaa kuussa - mieluummin et sitäkään.
tartu kiinni äkkiä - tämä herkku viedään käsistä!!
nojoo. trediin back. itse olen henkilökohtaisesti ylittänyt sen rajan elämässäni, missä minulla ei ole enää mitään tarvetta alkaa jeesustelemaan toisen tekemisiä. minua ei haittaisi yhtään, jos kumppanini haluaisi nauttia siiderin, tai parikin, terassilla joko minun - tai kavereidensa - kanssa esimerkiksi työpäivän jälkeen. ja vaikka joka päivä, jos säänjumala niin suosisi ja mieli tekisi. mieluummin katson kumppanini kokonaisuutta, sekä sitä, miten hän pitää huolta itsestään. mitä hiton väliä sillä on, jos elää muuten terveellisesti, syö oikein, urheilee, ja pitää muutenkin huolta itsestään - ja haluaa myös nauttia alkoholia.
alkoholista tehdään melkein joka tredissä niin helvetin suuri piru, joka on se kaiken pahan alku ja juuri. kehittyäkään ei voi, jos nauttii alkoholia. monesti vaan on niin, että esimerkiksi sen punaviinin nauttiminen - jopa humaltumiseen asti - on ihan älyttömän kivaa sen oikean ihmisen kanssa. siinä saa aikaiseksi keskusteltua niin ihmeellisistä asioistakin, ettei olisi ikinä voinut kuvitellakaan - ja se avaa monesti sellaisetkin aremmat keskustelunaiheet, joita olisi muuten hankalampi lähestyä. mikä sen kivampaa, kuin nauttia murun kera viinistä, hyvistä keskusteluista, ja... ei se todellakaan minun maailmaani ainakaan kaada, vaikka sitä tapahtuisi useamminkin kuin kerran tai pari kuussa. kyllä sen sitten huomaa, jos se alkaa vaikuttamaan negatiivisesti ihmisen elämään, töihin - tai yleiseen hyvinvointiin, treenaamisesta puhumattakaan.
koskapa tuosta omastakin sepustuksesta näkyi tulevan samantapainen itsensämarkkinointi-ilmoitus :lol2: , niin selvennettäköön etten toki kuitenkaan ole etsimässä vierelleni alkoholin suurkuluttajaakaan. tarkoitus oli vain ilmaista, että alkoholi on edelleen viisasten juoma - eikä minua ainakaan haittaisi jos kumppanini nauttisi sitä jopa humaltumiseenkin asti - useammin kuin sen pari kertaa kuussa. kyllä naiset rajansa tietävät - tai sellaiset naiset jotka eivät sitä tiedä, tuskin vierelleni päätyvätkään.