Timba79 sanoi:on vieläkin tallessa täysi pakka noita futiskortteja.
No onko Marco Van Basten tai Ruud Gullit korttia?? Oliko? Oliko???
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Timba79 sanoi:on vieläkin tallessa täysi pakka noita futiskortteja.
Fat Rat sanoi:Tuon kyllä muistaa meikäläinenki, vaikka olin vaan 6 vanha silloin. Telkussahan tuosta uutisoitiin aika paljon silloin. Muistan istuneeni metrin päässä telkusta ja katselleeni sen hetken parhaan kuljettajan kohtaloa ihmetellen.
Ilecules sanoi:Ite muistan, vaikka olin ihan nappula vasta silloin, kuinka uutisoitiin Pelle Hermannin kuolemasta oliko se nyt -85 vai -86. Olin ihan suru puserossa :itku:
D.W.A.M sanoi:Videovuokraamo oli asia aivan erikseen. Ennen kuin kylään hankittiin ensimmäiset videot vuonna -86 tai -87, vuokrattiin viikonlopuksi koko videolaitteisto ja muutama kasetti. Käsittämättömin elokuvakokemus oli ensimmäinen Mad Max.
SniffDaddy sanoi:Meille hommattiin videot kotiin 80-luvun alkupuolella/puolivälissä. Silloin niiden videofilmien tarkastus ei tainnut Suomessa olla kovin tarkkaa. Videovuokraamoista nimittäin löytyi aivan kipeitä leffoja.
Evil Dead jäi parhaiten/pahiten mieleen kauhuleffoista. Pelottaa vielä tänä päivänäkin katsoa, kun se kello alkaa pyöriä taaksepäin siinä yhdessä kohtauksessa. Manaajat & co. ovat myös jättäneet lähtemättömän vaikutuksen. Ehkei ois pitänyt pentuna vahdata niin paljon kauhua. :D
Tiilisukassa sanoi:Eikö tuo Evil Dead ole se leffa, jossa on muovailuvahasta tai jostain tahnasta tehty ne ruumiit, jotka sulavat tjms. ? Ja sitten siellä kellarissa oli jotain pahaa ja pihalla tapahtu outoja ?
ironchef sanoi:Kauppa-autosta ostettiin snöreniä ja tungettiin sitä nenään tai sitten suoraan suusta mahaan ja vedettiin se takas.
tokkopaisto sanoi:Siis mitä tässä tapahtuu?
Onkohan tää mun mielikuvituksessani vaan limaisempaa kuin elävässä elämässä?
SniffDaddy sanoi:Pahoja ja outoja tapahtui joka puolella.
Legendaarinen:
http://www.imdb.com/title/tt0083907/
Suomeksi nimi tais olla Kauhun riivaamat.