- Ikä
- 42
Smart sanoi:Mä muistan sen vieläkin kuin eilisen päivän (ei se ihan eilen ollut) kun parhaankaverini kanssa pelattiin Giana Sistersiä ja Bubble Bobblea, C 64:lla. Jos ei muuta niin on ainakin tietokoneet ja pelit muuttuneet niistä ajoista.
OMG, toinenkin tyttönörtti! Mä olin ihan fiiliksissä, kun (vuonna 1988 muistaakseni) iskä kantoi kotiin hienon Commodore 128D:n. Siitähän nyt ei ole aikaa kuin se 16 vuotta, modevanhukset voi siis tulla deletoimaan nää munkin, Liian Nuoren Ihmisen, viestit tästä ketjusta ;)
Giana oli mun idoli... sen löytämisen jälkeen olenkin elänyt suhteellisen syvässä symbioosissa tietokoneiden kanssa.
EDIT: Kaipaakohan kukaan muu niitä paperiin käärittyjä, herkullisia, vaaleanpunaisia, hampaisiin tarttuvia Pupu Tupuna-karkkeja..
EDIT2: Korjataanpas vielä samaan viestiin. Joku hehkutti tulipunaista Ladaa tuolla edellisellä sivulla. Meidän perheessä köröteltiin kans ensin sinisellä ja sitten punaisella Ladalla aina vuoteen 1988, jolloin isä sijoitti vihdoin Honda-laatuautoon (hehe, sama auto edelleen perheellä käytössä, säästäväistä porukkaa...). Turpa huurussa Ladalla taidettiin ajella vuosikaudet, vanhemmat kun oli tuohon aikaan aika punahenkisiä ja hyvä naapurimaalaisten tekelehän se oli. Vappumarssit ja pioneerien laulukirjat kuului myös elämänpiiriin.. :lol2:
Huh, onneksi eletään jo 2000-luvulla!