nopeuspenkistä...

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja arni
  • Aloitettu Aloitettu

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Tuossa olisi nyt tutkimusta conjugaatio systeemistä.
The Development of the Russian Conjugate Sequence System

En itse jaksanut lukea tuota alkua pidemmälle. Uskon ilmankin että conjugaatio metodi on perkeleen hyvä ja tehokas. Tulokset puhuvat puolestaan.

Ei varmaankaan kelpaa tuokaan tutkimus strongille. Turha tässä on mitään yrittää selitää, kun äijä vänkää vaikka tuomiopäivään saakka.

Originally posted by Tahvo Tohveli

Training with heavy loads (70-120% of 1 RM) improves maximal isometric strength but not the maximal rate of force development. In some cases it might even reduce the ability of the muscles to develop force rapidly. On the other hand, light load training with an accent on speed of movement increases an athlete's ability to rapidly develop force

Tuossa on erittäin hyvä pätkä.

Nopeustreenissä yksi tärkeä pointti on tuo minkä mainitsin jo aiemmin (koko lainais sivulla 2). "What they forgot is that if I learned how to better synchronize my muscles to perform, then I could get stronger by better neural activation."

Originally posted by Force
En itse jaksanut lukea tuota alkua pidemmälle.

Ne käytännön ohjeet olivat juuri siellä lopussa.....

Mielestäni tämä thread on ollut erittäin mielenkiintoinen ja pakottanut ainakin minua etsimään tietoa ja ajattelemaan asioita. Muutamia kevyitä vyön alle lyöntejähän tässäkin on ollut, mutta nehän vain piristävät keskustelua. :thumbs:

En itse jaksanut lukea tuota alkua pidemmälle. Uskon ilmankin että conjugaatio metodi on perkeleen hyvä ja tehokas. Tulokset puhuvat puolestaan.

Mutta eikö siinä toisessakin tavassa tulokset puhu puolestaan? Vielä paremmin itseasiassa. Miten paljon sinulla on konjugaatiometodi potkinut? Sullahan tuota kokemusta ja massaa varmaan riittääkin.

Ei varmaankaan kelpaa tuokaan tutkimus strongille. Turha tässä on mitään yrittää selitää, kun äijä vänkää vaikka tuomiopäivään saakka.

Minä en vänkää mitään. Minä olen vain utelias. Minä haluan näytön sille, että wsb:n tapa soveltaa tietoa on oikea tai siis parempi kuin kommareiden.
Minä en siis vain usko näin olevan. Ja se miksi minä en usko näin olevan, johtuu siitä, että minulla ei ole siitä todisteita, että näin olisi. Minä en siis tiedä. Joten en myöskään usko. On hienoa havaita miten joillain löytyy todisteita niin paljon, että he tietävät. Itsekin haluaisin tietää. Mutta kun en. :itku:

Originally posted by strong
Mutta eikö siinä toisessakin tavassa tulokset puhu puolestaan? Vielä paremmin itseasiassa. Miten paljon sinulla on konjugaatiometodi potkinut? Sullahan tuota kokemusta ja massaa varmaan riittääkin.

Molemmilla tavoilla on saavutettu loistavia tuloksia. Ja muillakin tavoilla kuin jommalla kummalla näistä on saavutettu hyviä tuloksia. Itse uskon siis molempien systeemien tehoon. Sinä yrität polkea WSB systeemiä jotenkin maanrakoon ja sanoa, että se toimii heikosti. Itse en treenaa varsinaisella WSB systeemillä vielä, vaan nyt käytössä on perinteiset keinot. Kokemusta ei ole vielä kertynyt järin paljon eikä sen puoleen massaakaan (profiilista näkyy). Yhtä varmaa kuin auringon nousu aamuisin on kuitenkin se, että tuo asia tulee muuttumaan. Minusta tulee helvetin iso ja vahva!

Sinä yrität polkea WSB systeemiä jotenkin maanrakoon

Helsingin yliopiston viestinnän emeritusprofessori Osmo A. Wiion kolmas viestintälaki:

"On aina olemassa joku, joka tietää sinua itseäsi paremmin, mitä olet sanomallasi tarkoittanut."

Minusta tulee helvetin iso ja vahva!

Toivottavasti sinusta ei tule helvetin iso, vahva ja pässinpää, sillä minä satun tuntemaan yhden sellaisen, eikä se ole kaunista katseltavaa-varsinkaan krapula-aamuisin. :)

Toivottavasti sinusta ei tule helvetin iso, vahva ja pässinpää, sillä minä satun tuntemaan yhden sellaisen, eikä se ole kaunista katseltavaa-varsinkaan krapula-aamuisin. :)

Löytyykö peilistä ?

No, leikki leikkinä. Peace :piis:

Ensin...
Oho, tuli "vahingossa" kirjoitettua tuo ajatus. Tuo on sellainen mantra mitä sanon itselleni, mutta ihmisten ilmoilla pidän turpani kiinni ja teen vain omat hommani.
Ja sitten...
En itse jaksanut lukea tuota alkua pidemmälle

Juuri näin! :thumbs:
Mutta joskus kannattaisi opetella lukemaan ja lukea niitä kirjoja ja artikkeleita ihan kantta pitemmällekin, että osaa pitää turpansa kiinni asioista joista ei tiedä yhtään mitään. Ei tulisi sitten möläyteltyä "vahingossakaan". Saattaisi lisäksi oppiakin jotain...ja ehkä kasvaakin.

Mutta joskus kannattaisi opetella lukemaan ja lukea niitä kirjoja ja artikkeleita ihan kantta pitemmällekin, että osaa pitää turpansa kiinni asioista joista ei tiedä yhtään mitään. Ei tulisi sitten möläyteltyä "vahingossakaan".

Missä kohtaa olen sanonut perseelleen jotain? Jos en tiedä asiasta mitään, niin en sano myöskään mitään. Tai jos sanon niin mainitsen, että tieto on mutua.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
On niitä voimailuartikkeleita tullut luettua about 500. A4:n verran. Kaikki alusta loppuun ajatuksen kanssa ja yleensä moneen kertaan. Joitain artikkeleita tullut kahlattua parikymmentäkin kertaa. Kirjoja olen lukenut 5 kappaletta. Niihin mahtuu jo jonkin verran tietoutta, mutta parasta on kun pääsee keskutelemaan kasvokkain jonkun kanssa joka tietää asioista. Täällä netissäkin voi hyvin keskustella, mutta kasvokkain on parempi.

Tuossa konjugaatio metodi tutkimuksessa tarkistin vain pikaisesti, että se käsittelee oikeaa asiaa. Siksi en vielä lukenut koko juttua (40 sivua).

Missä kohtaa olen sanonut perseelleen jotain? Jos en tiedä asiasta mitään, niin en sano myöskään mitään. Tai jos sanon niin mainitsen, että tieto on mutua.

Ekalla sivulla oli heti tämä:

" Se ei toimi, koska maksimisarjat rasittavat eri tavalla. HD-sarjan jälkeen tanko ei varmasti lennä niinkuin pitäisi."

Ei löytynyt hyvää perustetta tai mainintaa mutusta.
Sitten siellä maastaveto-threadissassakin.

Mutta mitä sitten? Miksi tätä pitää enää jatkaa? Minä haluaisin, että kaikki vittuilut sekä henkilökohtaisuuksiin menevät herjailut loppuisivat hyvin pian. Ne ei vie tätä keskustelua yhtään eteen päin.

Haluaisin nähdä keskustelua ihan threadin aiheestakin, eikä vittuilua. Toivottavasti se ei ole enää liian myöhäistä.

" Se ei toimi, koska maksimisarjat rasittavat eri tavalla. HD-sarjan jälkeen tanko ei varmasti lennä niinkuin pitäisi."

Ei löytynyt hyvää perustetta tai mainintaa mutusta.

Siinä onkin vain todettu miten asia on.
No laitetaan selvennystä tuohon, vaikka siitä taisikin tulla jo aikaisemmin selvyys. Kroppa ei pysty vastaamaan molempiin ärsykkeisiin samassa treenissä. Jossain, muistaakseni Simmonsin artikkelissa oli jotenkin näin; Täytyy päättää mitä ominaisuutta haluat treenata, jos teet samassa treenissä sekä maksimi, että nopeusvoimaa niin kroppa ei pysty vastaamaan ja on sekaisin kun siltä halutaan kahta eri asiaa samaan aikaan. :)
En nyt löytänyt tähän hätään, että missä artikkelissa se oli.

Mutta mitä sitten? Miksi tätä pitää enää jatkaa? Minä haluaisin, että kaikki vittuilut sekä henkilökohtaisuuksiin menevät herjailut loppuisivat hyvin pian. Ne ei vie tätä keskustelua yhtään eteen päin.

Haluaisin nähdä keskustelua ihan threadin aiheestakin, eikä vittuilua. Toivottavasti se ei ole enää liian myöhäistä.

Mielestäni sinä itse aloitit yleisen vihamielisen sävyn N.O.Kummosen kanssa keskustellessa. Se on perseestä, eikä edistä keskustelua. Vaikka sinänsä tuo keskustelusi Kummosen kanssa johti threadin parhaisiin postauksiin asia sisältöä ajatellen. N.O.Kummonen selvästikkin tietää asioista aivan perkeleesti.

Ensin sanotaan näin:
Sitten etsitään kohta:

Sitten lisää selittelyä:
Siinä onkin vain todettu miten asia on.."

Ahaa! No nyt minäkin ymmärrän tuon kun on noin hyvät perusteet. Kaikkihan tietää myös että HIT on kaikkien aikojen paras voimanostosysteemi. Ja vain ainoastaan siksi, että juuri totesin miten se asia on.

Kroppa ei pysty vastaamaan molempiin ärsykkeisiin samassa treenissä.

Eikä mitään perustetta tuohon. Kumma miten venäläisessä toimii. Vai toimiiko?

Mielestäni sinä itse aloitit yleisen vihamielisen sävyn N.O.Kummosen kanssa keskustellessa. Se on perseestä, eikä edistä keskustelua.
Minä teen tuosta omat johtopäätökseni ja jätän tämän threadin teille. Ja oman aikani säästämiseksi laitan sinut ingnore listalleni, etten vahingossakaan joutuisi lukemaan yhtäkään kirjoitustasi. Pitäkää hauskaa. :thumbs:

Voi perkele mikä äijä. Pitäisi varmaan jättää koko foorumeille kirjoittelu, niin ei tarvitse ottaa pulttia taulapäiden kanssa vääntäessä (ei yleistys). Suurin osa porukasta, varsinkin voimapuolella on onneksi hyvin asiallista ja mukavaa. Tämänkin threadin muiden kirjoittajien (jopa Baarikellon!) kanssa on mukava keskustella asialliseen sävyyn.

Onhan se mukavaa pätkiä tekstiä sieltä täältä ja olla olevinaan niin perkeleen nerokas.

"Se ei toimi, koska maksimisarjat rasittavat eri tavalla. HD-sarjan jälkeen tanko ei varmasti lennä niinkuin pitäisi."

Tuo virke on mielestäni ok. Siinä on sanottu selvästi, että homma ei toimi koska maksinostot rasittavat eri tavalla kuin kevyellä kuormalla tehdyt räjähtävät nostot, ja HD-sarjan jälkeen tangon nopeus ei ole riittävä.

Aina pitäisi olla jokaiseen sanontaan liittämässä jotain tieteellistä tutkimusta ym. paskaa, saatana.

Dr. Lecter!!111itkuraivari!111!!

Etsä viitsitsä tulla ja vetää taas väliaikatiivistelmää, että miten tässä nyt on tällä tavalla asiat mennyt, kun ei pysty enää käsittään. Pliisure.

Eikä mitään perustetta tuohon. Kumma miten venäläisessä toimii. Vai toimiiko?

Siis mikä toimii venäläisessä? Maksimi+nopeustreeni samassa?
Jos oikein ymmärsin, niin ei venäläisessä oteta mitään huippu kovia nostoja viikosta toiseen.
Force käsittääkseni käsitteli juuri kovia maksiminostoja ja kun tehdään kovia maksiminostoja, niin silloin ei toimi nopeustreeni samassa treenissä.

maksimitreenissä kannattaa käyttää mm. ns. kontrastivoimajuttuja nopeusärsykkeen antajina.
esim. vuorotellen 2-3 kpl seuraavia:
kyykky 1*90-95%, rinnalleveto 2-3*60-70%

kun pitää treenissä tehopuolen pinnalla, vaikutus on nopeuteen hyvä.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom