Nopeimmin kehittyvä lihasryhmänne?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Javu
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Ikä
50
Mites on, allekirjoittaneella tuntuvat reidet kasvavan parhaiten. Useampi housupari on alkanut kiristää reisistä jo näin 4 kuukauden treenamisen jälkeen ja kasvu on todella silminnähtävää.

Perkules kun on kolmas viikko treenitaukoa menossa jalkoja lukuunottamatta olkavaivojen takia, tätä menoa alan muistuttaa kilpaluistelijaa :)
Jalkoja on kyllä tosi mukava treenata, ainoa haittapuoli on pitkähkö palautumisaika ja se että treenipäivän iltana saa likipitäin kontata rappuset ylös.

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Valitettavasti ne on reidet ja erityisesti pakarat. Vähiten jaloja treenaan, pari kertaa viikossa vain syväkyykkyä ja silläkin saa paikat kipeksi ja kasvaan, vaikka sarja on lyhyttä. Housut on todellakin ruvennu kiristää tän talven aikana ja minä pidän sitä huonona, koska jalan lihakset ovat olleet aina suhteessa isommat, kuin yläkropan.
Pakko silti saada jalkoihin voimaa, niin sen takia kyykkäilen.

Zone-sarja -42%
Kateeks käy. Meikäläisellä jalat on just vittumaisin lihasryhmä treenata kun ne on totaalisesti kestävyyspainotteiset. Vaatii paljon rääkkiä että ne edes huomaa että niitä reenataan. Kymmenennen sarjan kohdalla kyykky rupee vasta kulkemaan...

Mutta vastaus kymysykseen on ojentajat, joka on helppo pumpata isoiksi.

Mulla on kyllä kans reidet ja pakarat. Housujen pieneksikäymisen lisäksi haittapuolena on ne yleiset:
"Miten sulla voi olla noin iso perse" kommentit... :nolo:

Vaikka luulis jalkojen kasvavan eniten niin kyllä se minulla titsit on. :O Muu yläkroppa on koon puolesta selvästi jäljessä. Ympärysmittaa tulee ja nopeasti lisää.
Sitten tuleekin yllätysyllätys ne reidet.

Paras lihasryhmä on varmaan rintalihakset mutta tällä hetkellä nopeiten kehittyy selkä. Oon huomannu et itelle toimii parhaiten ihan perusliikkeet esim. Leuanveto, kulmasoutuja t-tankosoutu ilman sen suurempia taljakikkailuja. Heikoimmassa kunnossa On nuo olkapäät.

Vatsan kohdalta on alkaneet housut ja paidat kiristää, joten täytyy siis olla vatsalihakset? :lol2:

No ei, hauiksessa ja jaloissa vähän raskausarpea joten ne kai.

Mä oon treenannu 7kk ja mulla on kans jalat kasvanu ihan sairaasti ja jopa yhdet housut puristaa reisien kohdalta... :worship:

Parhaiten kehittyvä on selkä, erityisesti yläselkä. PP ja kulmasoutupainot ovat suunnilleen samat sarjoissa. Myös rinta on ihan mukavasti kasvanut.

Ongelmakohtia on sen sijaan ehdottomasti ojentajat ja olkapäät.

Selkä ja NISKA :D

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Tissilihaxet kasvaa nopeaa osittain rasvan lisääntymisen ansiostakin.

Kädet ja selkä ehdottomasti, ojentajatkin on vihdoin ja viimein huomanneet että niilläkin on lupa kasvaa :D

Selkä. Kokeilin tuota Colen ja Miken ohjelmaa ja selkä on levinnyt sivuttain sairasta vauhtia. Sitten ehkä tulee etureidet tai ojentajat(ainankin treenikaverin kanssa vertaillessa).

KäveleväRuumis sanoi:
Selkä. Kokeilin tuota Colen ja Miken ohjelmaa ja selkä on levinnyt sivuttain sairasta vauhtia. Sitten ehkä tulee etureidet tai ojentajat(ainankin treenikaverin kanssa vertaillessa).

Olisiko linkkiä tuohon ohjelmaan, tai vaihtoehtoisesti voisiko joku selittää sen lyhyesti?

Etureidet on kehittynyt aika nopeaan, niin voiman kuin massankin puolesta. Sitten tulee rinta. Olkapäiden kanssa sarjapainot nousee nopeaan tahtiin, mutta kokoa ei ole oikein tullut. Pitää varmaan laittaa ne vipunostot ekaksi liikkeeksi ja vähän pidentää sarjoja, niin eiköhän se siitä.

Mulla taitaa olla vahvin lenkki ojentajat :D, niihin tarttuu ihan kohtalaisesti piffiä...Ja kaipa ne reidetkin on jonkinverran kasvanut...

Sabin sanoi:
Olisiko linkkiä tuohon ohjelmaan, tai vaihtoehtoisesti voisiko joku selittää sen lyhyesti?

Se on uusimmassa Bodauksessakin matkassa, enkä nyt millään löydä sitä foorumilta.

Edit: Edit: Löytyikin jo.

Back
Ylös Bottom