Nopeimmin kehittyvä lihasryhmänne?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Javu
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Mulla on kehittyny nopeiten haba :david: , mutta selkä on mielestäni hyvänä kakkosena kun oon selkää treenannut 2kk ja kulmasoutu on noussu melkeen 10kg ja leukoja menee 6 enemmän ja masstaveto 20kg!!! (johtunee varmaan että sain tekniikan oikeaksi).

Mutta rinta ja olkapäät ovat heikkouteni, ja oonkin tota miken 2*6 systeemiä rupenu tekee. :whip:

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
battleaxe sanoi:
Paras lihasryhmä on varmaan rintalihakset mutta tällä hetkellä nopeiten kehittyy selkä. Oon huomannu et itelle toimii parhaiten ihan perusliikkeet esim. Leuanveto, kulmasoutuja t-tankosoutu ilman sen suurempia taljakikkailuja. Heikoimmassa kunnossa On nuo olkapäät.

Mitenkään aliarvioimatta sun rinta- ja selkäkalustoa sanoisin, että hauberi on kyllä sun paras/nopeimmin kehittyvä lihas. :hyper: Vaikee ihan varmasti sanoa... En oo uskaltanu sun kuvia toistamiseen kattoa, nään vieläkin painajaisia siitä ensimmäisestä kerrasta (=epäinhimillinen käsi). :)

Itelläni nopeimmin, tai osuvammin vähiten hitaasti kehittyvä lihasryhmä taitaa olla hartianseutu. Ojentajassakin näkee jo pienen muutoksen puolen vuoden reenin jälkeen. Tissit näyttää olevan sen sijaan edelleen sisäänpäin kääntyneet, vaikka varsinkin alussa hinkkasin penkkiä rinnan verille (ehkä just sen takia ne rinnat onkin niin olemattomat. :itku: )

Näkyvintä muutosta tässä treenailua pikkuhiljaa alotellessa on ehdottomasti tullu pohkeisiin. Ne tuntuu turpoovan heti kun vilkaseekin pohjevempeleeseen päin! Ihan kiva juttu sinänsä kun tuntuu monella olevan vaikeuksia saada juuri pohkeita kasvamaan. Ois se vaan kiva kun muukin kasvais salilla käydessä kun pohkeet..

Zone-sarja -42%
Mulla on ihan selkeesti kädet ja olkapäät parhaat. Ainakin omasta mielestä. En sitten tiedä kumman laittaisin edelle. Onko ehdotuksia?

Täytyy myöntää että reidet. Itse olen myös huomannut housujen kiristymisen ja muutenkin huomaa pienellä vaivalla saavansa tuloksia. Selkä on taas se alue jota saa rääkätä oikein kunnolla ja tuloksia tulee todella hitaasti.

KeppiNiska sanoi:
Mitenkään aliarvioimatta sun rinta- ja selkäkalustoa sanoisin, että hauberi on kyllä sun paras/nopeimmin kehittyvä lihas. :hyper: Vaikee ihan varmasti sanoa... En oo uskaltanu sun kuvia toistamiseen kattoa, nään vieläkin painajaisia siitä ensimmäisestä kerrasta (=epäinhimillinen käsi). :)
Se rintapose ei oo ihan paras mut kyllä tissit on edellä tumppuja ;)

Mikä ois hyvä vastine tossa Miken ja Colen selkätreenissä tolle hammer-koneelle ku meiän salilta ei löydy sellasta?

ipe-88 sanoi:
Mikä ois hyvä vastine tossa Miken ja Colen selkätreenissä tolle hammer-koneelle ku meiän salilta ei löydy sellasta?
Tee vaikka kulmasoutu tangolla tai joku muu soutuliike, käsipainosoutuhan siinä Miken ja Colen treenissä jo on.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Tissit ja selkä näyttää kasvavan nopeiten

Olkapäät. Ne on ihan hyvät, vaikka niitä en juuri suoraan ole treenannut, kuin 3 kuukautta.

Kyllä mullakin lienee ojentajat se nopeiten kasvanut lihas (eli kasvua jopa huomaa). Jalat ei tunnu lihaa ottavan vaikka niitä treenaa niin että taju menee ja yrjö lentää.

Suositut

Back
Ylös Bottom