nopeet autot..

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mik99
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Bemarit rulettaa. Mulla on E36 325i Coupe.

E36 M3 3.0 litran S50 moottorilla antaa 286 hevosvoimaa ja 3.2 litran S52 antaa sitten 321 hevosvoimaa. Ero tulee isommasta tilavuudesta mutta suurin merkitys on sillä että tuoreemmassa moottorissa on myös pakopuolen nokan ajoituksen säätö imupuolen lisäksi, tarjoaa aika tavalla enemmän vääntöä koko kierrosalueella.

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Originally posted by 45shelley
Jaa että näin kävis.Olisitko valmis lyömään seuraavan liksasi vetoa??Paljonko mutten Type-R painaa??

EDIT: http://www.sutii.com/mallit/lotus/lotus_omega1.htm

No en kyllä tiedä kuin Caterhamin ajan, 8 min 6 sek, mutta uskon aika vakaasti että Omena on paljon hitaampi. Vertailun vuoksi saniottakoon että samana päivänä sai 520 heppanen Ruf Porsche ajan 8 min 15 sek. Kerrotko jotain Omegan saavuttamia rata-aikoja niin ei tarvitse vetoja alkaa tekemään. Radalla alusta ja renkaat ratkaisee todella paljon, painoa tulee välttää kuin ruttoa. Pieni koko auttaa myös. Luullakseni Civicin alusta on tehty paljon paremmin radalle sopivaksi kuin Omegan, oletko samaa mieltä?

Originally posted by Lord
Tuntuu vähän siltä että mitä enemmän tulee ikää niin sitä vähemmän auton tehoilla on väliä. Nykyisessä autossani on reilu 100 hv:ta ja ne riittävät suomessa aivan hyvin.

Olishan se toki ihan nastaa jos kulkupelinä olis joku MB SL 55 AMG tai Jaguar XK 8. Näissä peleissä on jotain tyyliä.

Valitettavan usein näkee näitä wanabe_muscle_car_owner-tyyppejä jotka on tuunaillu jostakin tavallisesta autosta ärhäkkään näkösen pelin. Pakoputkia näillä pitää olla vähintään kaksi ja paksuutta enemmän kuin muilla ja renkaat kaliiberia 255/45 17. Onko se sit hienon näköstä rullailla pimppirallia tummennettujen ikkunoiden takana amisviikset väpättäen ja toivoen että joku tyttö tulis ja tarjoutuisi poistamaan pojalta neitsyyden. Nää tyypit on vaan niin sulosia kun ne on niin tosissaan.

:lol2: :lol2: ,tässä oli tasan tarkkaan kaikki mitä mulla oli sanottavaa tähän threadiin.

Re: Re: nopeet autot..

Originally posted by EKKS
Oli fast and the furious lefassa yksi auto mistä minä pidin meinaan se musta dodge charger, oli ne muut "autot" ihan leluja tohon verrattuna ja siinä loppu kohdassa jossa ne on viivoilla niin ei olisi sillä supran kuvatuksella mitään jakoa todellisuudessa ollut tota dodgea vastaan.

Vaikka minulla nyt on "teini" ascona niin aion hankkia viellä joskus ainoan oikean auton eli kunnon jenkin.

Mun mielestä noi Fast And The Furiouksen kaikki autot oli ihan sikarumia... Kun Charger tuli ruutuun, niin alkoi sydän hakata ja kylmät väreet meni selkää pitkin. Kyllä moparimuskeli pesee kaikki tuningjapskit!

täs ois

auto mun makuun...:kippis1:

Liitteet

• skyline.webp
    skyline.webp
    65,3 KB · Katsottu: 640
Re: täs ois

Originally posted by mik99
auto mun makuun...:kippis1:

Ihan nätiks on r32 laitettu, mut hiukka alkaa jo vanha olla malliltaan... Huolella laitettu skyline 2.6 litran myllyllä pesee kyllä kaikki lähemmäs 7 litran (tai yli) jenkit... varsinki radalla!

Lukuunottamatta tän miehen autoa --> :david:

Mua alkaa jo pikkuhiljaa vituttaa toi Type-R:n hehkutus. Autohan on HONDA! Joo, onhan se tehokas ja pieni ja halpa, mutta mun mielestä siinä autossa ei ole mitään hohtoa. Ja en kyllä menee takuuseen, onko se nyt NIIN hyvä kuin mitä kaikki kortin juuri ajaneet hehkuttaa.

oma auto on hieman tuntemattomampi ja harvinaisempi, kuvassa

Liitteet

• subaru01b.webp
    subaru01b.webp
    155,9 KB · Katsottu: 661

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Re: Re: täs ois

Originally posted by stranger
Huolella laitettu skyline 2.6 litran myllyllä pesee kyllä kaikki lähemmäs 7 litran (tai yli) jenkit... varsinki radalla!

Radalla kyllä skyline tai mikä tahansa japsi sportti päihittääkin jenkin mutta kysymys olikin kiihdytyksestä suoralla...

kuinka paljon luulet tai tiedät että tosta 2.6l koneesta saa tehoa ulos ilman että se hajoaa?

fast and the furious leffan supra on alun perin ollut jenkkiläinen kiihdytys auto ja siinä on remmiahdin sekä ilokaasut ja niillä siitä saa tehoa ulos 640hv

Noin 7l jenkki jossa on remmiahdin ja kone muutenkin kiihdytys käyttöön tehtynä saa tehoa helposti irti yli tuhat heppaa jotenka haluaisin tietää miten se skyline pesee jenkin muuten kuin radalla?

Muistetaan aina näistä autoista kiukutellessa, että Lotus Omega, Type-R, Charger ovat kaikki täysin erilaisia autoja ja toisiinsä nähden ylivertaisia sopivissa olosuhteissa.
Omega on 2x Hondan kokoinen ja sillä kelpaisi tehdä keskieuroopan laajuinen kesälomareissu, mutta todennäköisesti on hieman hitaampi jollain mutkaradalla, kuten Ahvenistolla. Mutta kun päästään pitkille suorille, jolloin Ompulla voidaan posottaa se melkein 300 lasissa, niin taitaa Honda jäädä. Taasen varttimaililla kummallakaan ei ole mitään jakoa viritetyn jenkkimuskelin kanssa...
Lopetetaan tämä tyhmä kinastelu! Harvemmalla meistä kuitenkaan on varaa ajaa millään hienolla autolla. Toinen tykkää tyttärestä ja toinen äidistä... Kolmas sedästä ;)
Itse myönnän ajelevani suht tyytyväisenä 13 vuotiaalla 1.6i Opelilla... Ei nopea, mutta kuluttaa vähän ja on suht mukava matkustaa.:)

Originally posted by Rock^
Jos alotetaan vaikka ranskalaisista niin tuleva 206RC pyörii samassa hintaluokassa. Ja suorituskyky on samaa luokkaa.

Höpö höpö...RC jää Type R:lle...ei mene edes alle seitsemän sekunnin satasella...

Ja helvetisti nopeampi vaihtoehto kuin Type-R olisi tietysti ranskalaisten suhteen uusi 206GTi (ovh 24-25000e), ja siihen Longman --> n. 30 000e. Tulos: 1050kg ja 190hv.

Höpö höpö taas....ensinnäkin Longman maksaa abouttirallaa 7500€...toiseksi puhe oli vapareista, tuo Longman meinaa nimittäin turboa, ymmärrät kai eron vapariin ;) Yhtä hyvin ostat sitten Fiat Uno Turbon + siihen viritykset jolloin puhutaan todella nopeasta autosta!!!

Kolmanneksi voi olla aika tuskaista saada sitä Longamanilla varustettua autoa kilpiin, mm saastemitaus joka jo maksaa sikana...Neljänneksi puhe oli että mitä saat vastaavaa kuin type R kaupasta VAKIONA ;)

Eli:eipä ollut vastaavia nuo heittämäsi ehdotukset...

Zone-sarja -42%
Mee Rice dynamiitti.com:iin hehkuttamaan noita vitun Hondias...:curs:

Auto ku auto, tolla ajalla mitä olet täällä Hondia hehkuttanut, olisit voinut pumppailla hauiksiasi tehokkaasti, jotta voisit sitten kesällä ajella kaivarissa luu ulkona hondallasi pillurallia.. :worship:

Originally posted by hiliviuskas
Mua alkaa jo pikkuhiljaa vituttaa toi Type-R:n hehkutus. Autohan on HONDA!

oma auto on hieman tuntemattomampi ja harvinaisempi, kuvassa

Ainahan voit kirjoittaa NSX:n perään saparo wrxturboxxxlstiprodrive2.0 jos ei muuten kelpaa. Kerrotko vielä miksi Hondan merkki olisi jotenkin negatiivinen asia?

Re: Re: Re: täs ois

kuinka paljon luulet tai tiedät että tosta 2.6l koneesta saa tehoa ulos ilman että se hajoaa?
Kyllähän se melko paljon kestää. Sitä tehtäessä ei ole rautaa säästetty. Sanotaanko vaikka niin että useimpiin tarpeisiin riittävästi?

No ei kai sillä loppujen lopuksi mitään merkitystä millä lullalla sitä ajelee. Fiat 600 näyttää ihan sairaan makeelta, kun on iso mies ja iso hanska, jota kelpaa roikotella menopelin sivuikkunasta.

Ja oma peli on Renault5 GTX, joka muuten naukkaa vakiona 0-100 9.2s ja tuosta ruosteettomasta 130 000 ajetusta vm. 89 lullasta maksoin mielettömät 500€. :D Ja tähän on pakko vetää vielä asiaankuuluvat Hasselhoffit.:david:

Radalla kyllä skyline tai mikä tahansa japsi sportti päihittääkin jenkin mutta kysymys olikin kiihdytyksestä suoralla...

Noin 7l jenkki jossa on remmiahdin ja kone muutenkin kiihdytys käyttöön tehtynä saa tehoa helposti irti yli tuhat heppaa jotenka haluaisin tietää miten se skyline pesee jenkin muuten kuin radalla?

Onhan noissa kisoissa jenkkejä, joille ei japsit varttimaililla pärjää, mut kyse oli kuitenki alunperin katuautoista... Onhan noita skylineja 1000 heppasia jopa ilman ilokaasua.

Ja kyllä se suorallakin kulkee:
http://www.terato.com/cars/videokereta/videocollect/video1.rm
http://students.washington.edu/crm2/Racing Videos/Nissan Skyline R33 Drag Race.mpeg

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom