nopeet autot..

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mik99
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Eipä kyllä nuo tuningvehkeet oikein henkilökohtaisesti miellytä. Jos olis hirmusesti ylimäärästä rahaa niin ostasin jonku vanhemman jenkkipelin, vaikkapa C3 Corvetten :worship:
 
Pistää silmään että melkein kaikki tuuning-henkiset kirjoittelijat on täälläkin ikäluokkaa "kohta saan kortin" tai hieman vanhempia.

Tuunaus ja autojen rassailu on kaikessa huvittavuudessaan kuitenkin aika hyvä harrastus nuorille kolleille. Kaahailun voisi jättää kuitenkin vähemmälle ainakin silloin kun muitakin on liikenteessä.
 
Mun unelma on ollu aina Hummer varustettuna vinssillä.
Liikennevaloissa sen ominaisuudet tulisivat parhaiten esiin: Kun amis-Sivik olisi valmistautumassa ottamaan viivoja Ranen virittämän teini-deksterin kanssa, ajaisin Hummerini Sivikin sirriäisen taakse ja kytkisin vinssin vaivihkaa Sivikin säälittävään takaspoileriin... Samalla kun liikennevalot vaihtuisivat ja riisikulhot kiihdyttäisivät "autonsa" liikkeeseen, niin minä vaan odottaisin kunnes vaijeri kiristyy äärimmilleen ja *naps* Sivikin spoileri katkeaa ja osaa tippuu katuun... (Samalla välkyttelisin valojani Hummerissani ja painelisin äänitorvea voiton merkiksi)


:david: :lol2: :curs: :blow: :urjo: :david: :whip:
 
Originally posted by PattiPete
Kaverilla on Honda CRX VTEC 1.6 varustettuna Super Sprintin rosteri peltisarjalla ja Marteliuksen putkistolla (4 ulostuloa!!). Teholastu on tulossa. Se on kyllä aika ärhäkkä peli, kun autolla on painoa vain 900kg.

Kysypä siltä kaveriltasi miksi siinä pitää olla 4 ulostuloa? Saapahan ainakin kaikki vastapaineet pois putkistosta...
 
Originally posted by mik99
ja ainiin pääs unohtumaan tuos viestis et onhan hondal civic type-r joka antaa jo 200hv vakiona ja o-100km/h 6,8sek ja huiput 235km/h ja ulkonäkö miellyttää silmää..:whip:

No Typerän Civicin "ylivertaisuuden" voi jokainen sitä koeajanut allekirjoittaa. Siihen kun laittaa vielä "höpöhöpö"-motorsport tarran tuulilasiin, Tommis Billet-siiven taakse jne jne. niin se menee jo niin kovaa että lippalakki meinaa lentää päästä.:D

No tietenkin jos tykkää autoista, jotka puskee, toimii vaan yläkierroksilla ja omaavat huonon alustan niin mikäs siinä sitten.
 
Minulle on aina tuottanut iloa nähdä Mersu siisteillä(lue:AMG) vanteilla. Siinä on sitä jotakin:worship: . Hyvin tuunattu japsikin menee, mutta siinä pitää olla paukkua, ja kunnolla.
 
Originally posted by mik99
ja ainiin pääs unohtumaan tuos viestis et onhan hondal civic type-r joka antaa jo 200hv vakiona ja o-100km/h 6,8sek ja huiput 235km/h ja ulkonäkö miellyttää silmää..:whip:

Jos nyt hieman tarkennetaan että kyseinen 6.8s ei ole realistinen sillä esim. S14 200hv jättää Type-R:n kevyesti. Moni Civic type-r omistaja on myöntänyt itse että autoa ei tuohon aikaan helpolla saa.

Ja jos miettii että millaista vehjettä saisi 30 000eurolla niin eipä se auto ei ole hintansa väärti. Ei niin ominaisuuksiltaan kuin vähäisiltä tehoillaan.
 
Zone-sarja -42%

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Originally posted by Rock^
Jos nyt hieman tarkennetaan että kyseinen 6.8s ei ole realistinen sillä esim. S14 200hv jättää Type-R:n kevyesti. Moni Civic type-r omistaja on myöntänyt itse että autoa ei tuohon aikaan helpolla saa.

Ja jos miettii että millaista vehjettä saisi 30 000eurolla niin eipä se auto ei ole hintansa väärti. Ei niin ominaisuuksiltaan kuin vähäisiltä tehoillaan.

Todellakin.Tolla hinnalla saa Saksasta himaan"veroineen" Lotus-Omegan,huom vakiona 377hv!Monelle ilmeisesti joku 150hv-200hv on jotain niin suurta,että pitäis kusta housuun..

Mitä noihin aikoihin tulee,niin kyllähän pojat osaa autojaan markkinoida..Mua ihmetytti aikoinaan,kun Subarulta tuli se 218hv neliveto vm 97 jonka väitettiin lähtevän 0-100 5,5 sek...Haluisin kyllä kätellä kyseistä henkilöä joka lähettää omansa tohon aikaan.

Jos 1.6 tempaistaan 160kaakkia pihalle,niin tuskin on pelkoa että sillä koneella tarvitsee ajella päälle 300000...

www.sutii.com

Käykääpäs lukemassa miten 420hv 600Nm liikuttaa autoa!
 
Originally posted by Kerpele
http://koti.mbnet.fi/conani/ratapaivat/29.06.02/imagepages/image17.htm

Tässä kuvassa kiteytyy nykyisen "tuuningin" huvittavuus... Meinasin tulla kuset housuun kun näin tuon kuvan... Hauska :D

Jeps, eipä nuo tunaajat kovin moniulotteisia ole kun ainoat vanteet ovat tuning-autoille vähintään kokoa 17". Ja matalaprofiilirenkaat ovat vähintään välttämättömät jos haluaa saada edes vähän mainetta tunauspiireissä. Ei kuitenkaan ole pakko tuomita kaikkia tunaajia, on olemassa myös Hienoa tunausta. Tosin 90% takapihan erkki-tunaajista menee överiksi, no sille ei nyt mahda mitään. Makukysymyksiähän nuo on, mutta kysymys mielikuvituksesta, siitä että harva ihminen osaa laittaa jotkin muut hienot vanteet, muut kuin yli-isot 18" vanteet, on melkein faktaa :)
 
Originally posted by PattiPete
http://members.lycos.nl/lude4life/galleryhondacivic5thcoupe.html
Siin on ihan SUHT nättiä 5G Civicciä!!

Muovi ja kuttaperkka ei oo koskaan iskeny autoissa. Toiminnallinen on kaunista ja nuo eivät ole kauniita. Mikähän siinä muovissa on niin seksikästä että monet ovat vieläpä valmiita maksamaan moisista muovihärpättimistä. Toivottavasti tämä nykyinen tuunaustyyli, pari tuumaa liian isot vanteet, liian lyhyet jouset ja fast & furious teipit/tuunausmuovit uppoaa sinne samaan unohdettujen "keksintöjen" suohon kuin korotettu perä & kymmenen lälläripiiskaa. Mutta eihän järki ja muotiseikat koskaan ole yhtä matkaa kulkeneetkaan.
 
Originally posted by edelbrock
Kysypä siltä kaveriltasi miksi siinä pitää olla 4 ulostuloa? Saapahan ainakin kaikki vastapaineet pois putkistosta...

Kerrotko vielä mitä hyötyä on nelitahtisessa vaparissa vastapaineesta putkistossa? Auttaako suuri alipaine imupuollella yhtä paljon?
 
Originally posted by 45shelley
Jos 1.6 tempaistaan 160kaakkia pihalle,niin tuskin on pelkoa että sillä koneella tarvitsee ajella päälle 300000...

Sopivasti käytettynä, eli ei huudateta koko ajan rajoittimen tuntumassa, korkea litrateho ei vaikuta merkittävästi kestävyyteen. 100 heppaa / litra ei ole tänä päivänä mikään erikoisuus, BMW teki jo yli 15 vuotta sitten erinomaisen hyvin kestävän parilitraisen nelikon jossa 192 hp ja 210 Nm. Kaikenlisäksi kone vetää vahvasti jo naurettavan matalilla kierroksilla. Tuohon vääntöön ei ole vieläkään moni päässyt. joskus tuntuu että suurista autonvalmistajista vain Honda ja BMW hallitsevat moottoreiden tekemisen. Muilla pitää hakea apua muualta, esim. Cosworth on suunnitellut todella monen suorituskykyisen moottorin kannen.
 
Originally posted by jjj84
Eihän tossa kuvassa mitään ihmeellistä ollut, paitsi oli autoon lykätty tota tuhottoman kallista "kameleontti" maalia tai mikä lie nimeltään on..

Ensin mitoitetaan jarrut auton menohalujen ja massan perusteella, sitten valitaan sen kokoiset vanteet että jarrut sopivat sisälle ja ilma pääsee kiertämään. Ilman kiertäminen ei tarkoita sitä että jarrulevyn ja vanteen väliin menee nyrkki tai pari.
 
Originally posted by edelbrock
No Typerän Civicin "ylivertaisuuden" voi jokainen sitä koeajanut allekirjoittaa. Siihen kun laittaa vielä "höpöhöpö"-motorsport tarran tuulilasiin, Tommis Billet-siiven taakse jne jne. niin se menee jo niin kovaa että lippalakki meinaa lentää päästä.:D

No tietenkin jos tykkää autoista, jotka puskee, toimii vaan yläkierroksilla ja omaavat huonon alustan niin mikäs siinä sitten.

sanoisitko oman suosikki autosi niin me muut voimme haukku sen lyttyyn?
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom