nopeet autot..

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mik99
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Kyllä jos ruvetaan puhumaan hienoista ja nopeista autoista niin kyllä Lambon uus malli on niiiiin hieno että Murchielago on kyllä autojen auto.....
 
eihän se auton tuunaus nyt välttämättä sitä tarkoita,et sen auton kuviteltais kulkevan nopeamman sen jälkeen.
Jos nää vanhemmat? pakkotoistolaiset haluu pitää mersunsa/bemarinsa tms."natuna",niin pitäkööt ja jos taas osa nuoremmista pakkislaisista tykkää virittää corollaansa lintulautoja,leveitä renkaita,aluvanteita,tummentaa takalaseja yms. niin mikäs siinä.
Ja sellanen pieni huomautus vielä,et ei ne kaikki autoaan tuunanneet oo mitään flanellipaita heppuja!Eihän auton tuunaus ja omasta ulkonäöstään huolehtiminen sulje pois toisiaan.
Lisäksi kannattaa ajatella sellaistakin asiaa,et useimmilla just kortin saaneilla(opiskelijoilla)ei oo edes varaa (eikä välttämättä haluakaan)ostaa mitään uutta bemaria tms.Kyllähän nää corollat,civicit,sunnyt jne.on kuitenkin kohtuu halpoja ja toimivia autoja!
Ja mitä vielä tulee mun omaan mielipiteeseen hienosta autosta,niin kyllä vähän kattelin uudesta bodaus-lehdestä sitä mersua et toiko muka on sitte hieno auto?Tai jotkut jenkkiautot..sen verran isoja ettei välttämättä mahdu edes joihinkin parkkiruutuihin ja vie bensaakin paljon enemmän,kun joku muu auto.Tää nyt kuitenkaan tarkota sitä,et kuolaisin jokaisen ruosteisenkin laitetun corollan perään,vaan että autoa voi tuunata taidolla,mut liika on liikaa.Pakoputken ei kuitenkaan tartte olla Mentulan haban paksuinen halkaisijaltaan,enkä oo ikinä mitään lintulautoja pitänyt hienoina.
Jokainen siis hankkikoot sellaisen auton,josta tykkää(jos vaan rahaa löytyy tarpeeksi).Turha sitä on murehtia et miten paljon joku amislainen sitte tunkee omia rahojaan siihen corollan tuunaukseen.Jokainen tehkööt rahoillaan,mitä haluaa.
 
uudelleen katsottuna kyllä olit lähempänä oikeaa: riippuen hiukan lähteestä 1540-1560 kg, mutta painava silti. Ja ratakilpuri ei ole verrannollinen katu-autoon. Ja kuten mainitsin potentiaalia on.
 
Originally posted by turilas
on huvittavaa seurata tällei kun on itse autotarvikkeiden maahantuojalla töissä tuota tuning boitsujen intoilua,nykyään näyttää joka corollassa olevan leveet läskit alla,cromattu pakoputken ulostulo,madallas satsia,bilteman kalvotukset ja muuta teinien hömpötyksiä..kai ne kuvittelee että se kulkee kovempaa sitten jne..


No jaa....tuskinpa ne sitä kuvittelee...ihan ulkonäön vuoksi laittavat useimmiten.Vähän sama asia että osa meistäkin treenaa ulkonäön vuoksi, osa taas voimien takia...

kun kattelee esim noita 60-70 lukujen muskelijenkkejä niin ei siinä paljoa enää lisättävää ole ja pellin alta löytyy oikeat sounditkin eikä mitään civikkien ompelukoneita..

Tuota...jännää miten ihmiset viitsivät ja jaksavat verrata ns "tuunaamista" jenkkiauto harrastamiseen.Niissähän on aivan eri lähtökohdat ja useimmiten tavoitteetkin. Yhtä kaukana olisi verrata fittness kisoja voimannostoon tms


mut jokainen tavallaan ja eiköhän se ikäkin vähän tuo erilaista elämänkatsomusta tuohonkin suuntaan..

Niin, kaikki puhuu koko ajan näistä 80-luvun corolloista ja civiceistä jotka jengi heti huomaa.Ilmeisesti porukat ei huomaa jos uudemmissa autoissa on samat muutokset yhtä herkästi ja kuskin ikä kaukana lippispäistä...
 
Originally posted by stranger

2. Japski sporteissa ei taida muissakaan olla enempää kuin 280 vakiona (laki).

Joo sen verran ne on sopinut että ilmoitetaan hevosvoimia lain mukaan, käytännössä usein niissä on vähäsen enemmän ;)
 
Zone-sarja -42%
Varmaan on ihan asiallisiakin tuuninki miehi, mutta kyllä ne normaalisti on niitä huumorimiehiä.
Tälläisen perinteisen huumorimiehen tunnistaa jo ajoasennosta. Ajoasento on yleensä seuraava: Vasen käsi on leveenä ratin päällä ja pyritään istumaan mahdollisimman vinona, niin että auton edestä nähtynä pää näkyy juuri ja juuri keskeltä kojetaulua. Takaapäin näyttää, kuin pieni kääpiö istuisi etupenkkien välissä.
Vieläkin huvittaa se kerta, kun eräs kaverini oli kyydissäni ja huusi valoissa tuuninkimiehelle, että: ISTU JUMALAUTA SUORASSA SAATANAN HAJUKUUSIMETSURI JA PISTÄ SE SAATANAN METELI PIENEMMÄLLE. :lol2:
 
Kyllä pidän kovasti hienoista, sporttisista ja nopeista autoista. Varsinkin Audit ja Bemarit on mieleen. Mua ei noin Tuning-autot kiinnosta, se menee jo hieman yli. Madallus ja hienot vanteet riittää mainiosti, ja tietenkin musta väri.

ps. Toi M3 oli aika todella siisti :)
 
Onhan noita hienoja, uusia ja kalliita menopelejä vaikka kuinka paljon...vaihteetkin vaihtuu jo itsestään!
Mielestäni Ferrari F40 voisi olla auto mitä olisi mukava kokeilla.
Itsellä on Lancia Delta Integrale ja onhan sekin varsin nopea peli...kyllä ainakin bemarit on tähän mennessä jäänyt oikeen kivasti. Ja luinpa vanhaa Englantilaista autolehteä missä oli vertailussa Ferrari Testarossa ja Integrale: Ja totesivat että pysyy hyvin perässä mutkaisella asfalttitiellä ja sateella ei Ferrari pysy vauhdissa mukana. Ja Integralen saat jo 10000 eurolla...
 

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Skyline r34:sta

Car lehdessä oli skyline testi joku kolme vuotta sitten ja siinä ne arvioi sen todellisen hevosvoimamäärän olevan noin 400. Ilmoitus 280 tulee just tosta Japanin lainsäädännöstä. Kyllähän Nissan Skylinea pidetään yhtenä kaikkien aikojen parhaista urheiluautoista. Tässä samaisessa Car-lehdessä r34:sta verrattiin M3:seen ja viimeinen lause oli: R34 beats M3 every. single. time.

Free weight
 
Tuo, että sanotaan joka corollassa olevan kaikenmaailman tuningit on aika perseellään. Kuitenkin ylivoimaisesti suurin osa ajelee ihan vakiolla. Eikä muuten tuunaaminenkaan ole mitään halpaa touhua täällä Suomessa.
 
Originally posted by sporttityttö
WAUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU!!!!!!!!!!!!!!!

Siis just tollanen on aivan tosi siisti!!! Kertakaikkiaan mahtavan näköinen!!!
:worship: :worship: :worship:

joo tuommoisen kun sais mut ei taida rahat ihan riittää...:(
onhan noi bemarit varsinkin nää cuope ja m mallit "ihan" nättejä..mut minkälaisella autol sporttityttö ajelee..? vai onko kulkuvälineenä pyörä..ym ei kyl liity mitenkään aiheeseen mut mieleenkiinnosta kysyn..:whip:
 
Oletteko muuten nähneet tuon Climb Dance pätkän missä Ari Vatanen antaa kunnolla kenkää modifioidulle Peageot 405 T16 autolle Pikes Peakissä? Netistä löytää sen helposti. Nuo Pikes Peak autot on kyllä aika överit. Esimerkiksi tuo Suzuki Escudo, 985 heppaa kahden litran moottorista, eli vaivaiset 493hv/litra. :D
 
Originally posted by mik99
ja ainiin pääs unohtumaan tuos viestis et onhan hondal civic type-r joka antaa jo 200hv vakiona ja o-100km/h 6,8sek ja huiput 235km/h ja ulkonäkö miellyttää silmää..:whip:

Auto jossa on hevosvoimia enemmän kuin vääntöä! Vääntöhuippu 196nm tulee kierroksilla 5900 ja tehot vastaavasti 7400. Mitä järkee?
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom