nopeet autot..

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mik99
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
KyntöSika sanoi:
Kannattaa tsekata sellainen sivusto, kuin racingflix.com. Sieltä pystyy imuttamaan kyseisiä videoita ilmaiseksi. Tosin täyden nopeuden saamiseksi joutuu maksamaan 5$/kk. Ilman tuota maksua imutusnopeus on jotain 2-5kt-luokkaa.
Ja torrentteina löytyy kaikki em. jaksot täältä: http://gear.viper007bond.com/

Btw, onko kenelläkään mitään hajua mikä on Stigin oikea henkilöllisyys?!
Stig on kerennyt vaihtuakin ainakin kerran, hyvää matkamusaa se tosin aina soittelee. :D
 
SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Zone-sarja -42%
Joo en jaksanu lukee muuta kun alusta, mutta näyttäis siltä, että täälläkin näitä tuunareita, jotka lukenu ties mistä spoileri-lehdestä näistä 1000heppasista skylinesta sun muista :D
Lukekaas välillä vaikka jotain Hot Rod lehteä tai vastaavaa, saisitte vähän kuvaa nyky jenkkilän oikeesti nopeimmista autoista.
Viime lehden poimintoja: 243Mph/390kmh kulkeva 88'camaro.Äijä joka rakentanu 67' chevellestä radalle(nascar alusta), joka pieksee helposti 300 tuhannen lambot tai 200tuhannen ferrarit, jopa sellaset joita rakennuttu radalle. Tai alle kaheksan sekunin varttimailiin pystyvä 93' camaro (katurenkailla varustettuna) "katu-auto". Jos nyt 7Litran tuplaturboa (2000hp) voi katumoottoriksi sanoa. Tai sitten 9 sekunnin/245kmh 93oktaanisella bensalla kulkeva yhdellä turbolla varustettu nova.
Loppuun vois laittaa hemi faneille ja muillekin linkin mistä voisitte ostaa kunnon moottorin :D
http://www.jonkaaseracingengines.com/enginesRJD/815 Mopar.htm
1600heppaa, ahtamattomana :P
nyt vituttaa ku tuli avauduttua
 
hc-audio sanoi:
Naulan kantaan, eli on mukavaa, nimim. kyydissä ollut
Heh... Ootappas kun pääset kokeilemaan abaut samanlaista takavetoa saatikka nelivetoa :thumbs:
Hieman näkökanta muuttuu ja etuveto tuntuu aika ahdistavalta noin tehokkaana. :(
Puoltakin laiskempana kevyehkö etuvetoinen on hieman rasittava ajaa kovaa, varsinkin radalla.
Jos hankkisin itselleni oikeasti tehokasta autoa, niin en missään nimessä hankkisi etuvetoista. Samalla rahalla kun saa takavetoisen ja hyvällä säkällä nelivetoisen.
Helppo sitä on sanoa, että tehokas etuvetoinen on hyvä, jos ei ole parempaa kokeilllut ;)
 
Ja hc-audion iästä päätellen ei kokemusta ko. autolla ajamisesta ole. Auton ajo-ominaisuuksia kun on apukuljettajan paikalta hieman vaikea arvioida... :hyper:
 
Tehokas etuvetoinen on todella veemäinen ajaa VARSINKIN talvella, sohii minne sattuu ja ei saa kiihdytettyä kunnolla sutimisen takia mitä tapahtuu vielä reippaasti yli satasen nopeudesta. Vähänkin painavempi ja tehokkaampi auto on hyvä olla takaveto.
 
hc-audio sanoi:
Naulan kantaan, eli on mukavaa, nimim. kyydissä ollut

Kyllä vanha Ladakin voi olla mukava jos istuu vain kyydissä. Kerro uudestaan mielipiteesi sitten kun sulla on kortti kädessä ja kokemuksia ratin takaa myös muiden vetotapojen edustajista.
 

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Joo tiiän kyllä että etuveto puskee aika lailla ja olishan taka- tai neliveto tietysti "paljon" parempi, mutta mielelläni tuommosen silti hommaisin.. Sanotaanko ynt vaikka että tuntu ~3l bemari paljon laiskemmalta tuon jälkeen.. Vaikka en siis itse ajanut mutta tyhmempikin sen huomaa
 
Shallowman sanoi:
http://www.jonkaaseracingengines.com/enginesRJD/815 Mopar.htm
1600heppaa, ahtamattomana :P
nyt vituttaa ku tuli avauduttua

No niin no. Hintaa ei ollut mainittu, mutta jollekin vähän pienemmälle koneelle oli hinnat-alkaen ilmoitettu:

698 Ford
"Used In Top Sportsman or Quick 8 Classes"

C-460 or HEMI Cylinder Heads
4.900" x 11.700" Aluminum Block
5.25" Bryant Crank
Aluminium Rods
Sheet Metal Intake
Full Dry Sump Oil System

Pricing Starts at
$50,000.00



Ei ihan jokapojan kukkaroille nuo. Ei siis ihme että lippispäät tuunaavat ennemmin pieniä turbokoneita ja tilaavat sitä spoileri-magazinea.
 
hc-audio sanoi:
Sanotaanko ynt vaikka että tuntu ~3l bemari paljon laiskemmalta tuon jälkeen.. Vaikka en siis itse ajanut mutta tyhmempikin sen huomaa

No sittenhän säkin varmaan huomaat, että on aika paljon tehoeroa ihan paperillakin... Eipä tuo etuvetosella ajaminen talvella mitään hauskaa ole vaikka kakkosautossa ei tehoa olekaan kuin 60hv mutta kun se nokka muljuaa ja hakee jatkuvasti paikkaansa. Kyllä tolla bemarilla on juhlavaa ajella kun se menee kun juna. Tosin on autoilla ollut uutena hintaeroakin 64K€.
 
Seuraavan linkin takana "suhteellisen" kiukkuinen BMW M5 E34 3,8. (1033 hp). Kandee noi videot tsekata, äänet on "huumaavat" tuolla rudskogenin ratapäivillä... aah :kuola:

vsmotor
 
Tuo BMW on ihan hillitön vehje... tavotetta tuohon oman rassin rakenteluun noissa pollemäärissä. ;)

Kannattaa ladata tuo viimeinen pätkä sivun alalaidasta, n. 1 minuutin jälkeen alkaa heppu polkea kuin vierasta sikaa.

Annostelee kaasua samaan tapaan hellepäivänä asfaltilla kuin mä pakkaantuneella lumipeitteellä...hmm... :rolleyes:
 
tuossa niin nopea auto että einsteinin teoriat saavat uutta valoa: http://cgi.ebay.co.uk/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&category=18301&item=4520781161
olisi leuhka nousta siwan pihassa 1800-luvun vaatteissa tuommoisesta. :D

mutta nopeita autoja on täällä: http://www.kingofeurope.net/ katsokaas registered cars osastolta. osa kärkikalustoa:

1972 Vauxhall VX4/90 FD 1400bhp
Audi S2 1400bhp
Audi RS4 1350bhp
Ford Coupé 1934 1300bhp
Nissan Skyline R32 GTR 1200bhp
Toyota Supra 1200bhp
Chevy Camaro SS '69 1200bhp
Pontiac Fiero 1198bhp
Skyline R34 GTR V12 Turbo SuperStreet 4WD 1000bhp+
 
Jesuiitta sanoi:
No sittenhän säkin varmaan huomaat, että on aika paljon tehoeroa ihan paperillakin... Eipä tuo etuvetosella ajaminen talvella mitään hauskaa ole vaikka kakkosautossa ei tehoa olekaan kuin 60hv mutta kun se nokka muljuaa ja hakee jatkuvasti paikkaansa. Kyllä tolla bemarilla on juhlavaa ajella kun se menee kun juna. Tosin on autoilla ollut uutena hintaeroakin 64K€.

Mistähän sinä noita faktojas revit? 64000€ eroa saab 95 aero 2.3T hirsch sarjoilla ja jollain 6-syl 5-sarjan bemarilla? :david: Ei oo kyllä hintaeroa paljon nimeksikään..
 
Ei ihan jokapojan kukkaroille nuo. Ei siis ihme että lippispäät tuunaavat ennemmin pieniä turbokoneita ja tilaavat sitä spoileri-magazinea.

Jooh ei noi, mutta on se yleensä halpaa ottaa jenkki moottorista tehoja irti ilman pelkoa että moottori heti hajois tai voimansiirto. 30-40 vuotta vanhan alustan päivittämiseen menee sitten enemmän rahaa, ellei edellinen omistaja ole vaivautunut, yleisin ei. Jenkeillä ajavilla menee yleensä rahat koneeseen,renkaisiin,bensaan ja kaljaan :D
Esim http://www.jegs.com/ voit katella vähän asiallisempia koneita.
Esim. http://www.jegs.com/cgi-bin/ncommerce3/ProductDisplay?prrfnbr=210083&prmenbr=361 olisi aika pätevä ja "taloudellinen" täysin uusi kone vanhaan(?) menopeliin. Tohon saa 80heppaa lisää muutamalla halvalla virityskonstilla, jos noi tehot ei ole tarpeeksi.
Ps. Tykkään nopeista autoista valmistusmaahan katsomatta. Vanhoissa jenkeissä viehättää eniten se muskeli-aikakausi, josta harvalla on mitään tietoa siitä minkälaisia autoja silloin valmistettiin. Ja tietenkin Rock'n'Roll.
 
Shallowman sanoi:
Esim. http://www.jegs.com/cgi-bin/ncommerce3/ProductDisplay?prrfnbr=210083&prmenbr=361 olisi aika pätevä ja "taloudellinen" täysin uusi kone vanhaan(?) menopeliin.

Tuossa on jo hinta kohdillaan uudeksi koneeksi, vaikka imusarja ja kaasari/ruisku puuttuvatkin.

Ei jenkeistä silti kannata kuvitella autoja saavansa halvalla, vaikka pelkän moottorin voisikin saada. Esim uuden vetten saa jenkeissä liikkeestä karkeasti 34000 eurolla (eli jos vaihdat eurosi taaloiksi ja menet jenkkeihin ostoksille, niin jotain tuota luokkaa on suositushinta). Suomessa samasta autosta pitää kuitenkin maksaa 95500 euroa, eli himpun verran hinta nousee tuossa matkalla. Toki on tullit ja verot, mutta silti. Tossa 34 keurissa oli jo jenkkilän myyjän katteet.

EDIT: hauskana vertailuna voi katsoa mitä maksaa esim. Passatin V6 -malli jenkeissä ja Suomessa. Vaikka miten yrittää, ei Suomessa sama auto maksa edes tuplasti sitä mitä jenkeissä. Vaikka laittaisi yhden 10% tullia väliin.
 

Suositut

Back
Ylös Bottom