nopeet autot..

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mik99
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
static sanoi:
miten olis ford sierra cosworth rs500 4x4, ainaki vähä rakennettuna iha jees, miellään sedan malli

RS500 ON TEHTY 500KPL JA KAIKKI 2WD... VM. 90-93 TEHTY 4X4 KATILLA JA ILMAN! TEHOT 204-220 VAKIONA JA 5.9-6.5s 0-100km/h... vähän laitettuna helposti alle 5s...

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
foobari sanoi:
Nopeista tai hitaammistakin autoista puhuttaessa voin vilpittömästi suositella jokaiselle reissua radalle. Sen lisäksi, että saa päästellä niitä höyryjä vapaasti, on erittäin tervettä palautua realistiseen käsitteeseen omista kyvyistä tai taidoista. Lisäksi mikään ei voita auton tuoksua kun sen tuo napsuen jäähtymään kovien kierrosten jälkeen... tuo vastapaistetun pullan, kuuman metallin ja kärsineen kumin suloinen sekoitus on jotain ehanaa.
Ai perkkeles, onpas taas kivaa... muutamat ratapäivät takana jo ja lisää tulossa! Ei voi vieläkään kuin suositella ylilämpimästi kaikille touhusta kiinnostuneille! Jos nyt hakemalla pitää jotain negatiivista etsiä, niin hieman kyrpii kun olen vielä himpun Viivi Avellanin ajasta jäljessä! :D

Mustaa lippua liian kovan mökän takia, lisävaimennninta ruuvataan:

attachment.php

Race!

attachment.php

Ahveniston moottorirata:

attachment.php

Liitteet

• 01.webp
    01.webp
    88,7 KB · Katsottu: 1 042
  • 07.webp
    07.webp
    63,5 KB · Katsottu: 1 037
  • 08.webp
    08.webp
    68,2 KB · Katsottu: 1 258
foobari sanoi:
Ai perkkeles, onpas taas kivaa... muutamat ratapäivät takana jo ja lisää tulossa!

:offtopic: Satuitko olemaan 18.6. Ahvenistolla? Ite olin ekaa kertaa ratapäivillä siellä silloin ja hauskaa oli. Ahvenisto ei kylläkään IMO ole paras paikka ensikertalaiselle...

Täytyy miettiä josko kävis Alastarolla vielä tänä kesänä testaamassa. Pitäis varmaan vaan hankkia toiset (rata)renkaat, kun näytti menneen noi takanakit hieman ruvelle Ahvenistolla.

RiQ sanoi:
:offtopic: Satuitko olemaan 18.6. Ahvenistolla?
En ollut silloin, olen käynyt itse noissa Dynamiitti.com:in ratapäivillä. Joo Ahvenisto ei tosiaan ole mikään kamalan "turvallisen" oloinen rata, lipsaus tietää lähes varmaa kaidekontaktia ulosajoalueiden puuttuessa lähes täysin. Kerkesin kyllä itsekin nurtsia kääntää pariin otteeseen, onneksi ilman damagea... :)

Jesuiitta sanoi:
Eipä tuo etuvetosella ajaminen talvella mitään hauskaa ole vaikka kakkosautossa ei tehoa olekaan kuin 60hv mutta kun se nokka muljuaa ja hakee jatkuvasti paikkaansa. Kyllä tolla bemarilla on juhlavaa ajella kun se menee kun juna. Tosin on autoilla ollut uutena hintaeroakin 64K€.

No joo, tää nyt on ihan :offtopic: aiheesta ja jotenkin musta tuntuu, et tätä on jauhettu jossain muuallakin joskus, mutta jos valita sais, niin käyttöautoksi ehdottomasti etuvetoinen. Se tietysti et mikä on "hauskaa" ei välttämättä niinkään tule sitten etuvetoisella ehkä, mut kyllä se rennompaa ajoa minusta on...

Autossa pitää olla tehoja ennen kaikkea. Ulkonäkö tulee vasta kakkosena. Sehän vasta siistiä onkin että jostain Samarasta lähtee 350hp/500Nm. Saa siinä joku köyhä miljoonan sportti Audissa ihmetellä että mikä meni pieleen...:lol2:
Auton tulee tietysti olla 4-vetoinen. Parhaat autot löytyvät tottakai täältä: http://www.subaruclubfinland.net/
Käytän itse ja suosittelen!:)

edit. terkut triidin aloittajalle ;)

mölliskö sanoi:
Autossa pitää olla tehoja ennen kaikkea. Ulkonäkö tulee vasta kakkosena. Sehän vasta siistiä onkin että jostain Samarasta lähtee 350hp/500Nm. Saa siinä joku köyhä miljoonan sportti Audissa ihmetellä että mikä meni pieleen...:lol2:
Auton tulee tietysti olla 4-vetoinen. Parhaat autot löytyvät tottakai täältä: http://www.subaruclubfinland.net/

Jeah. Saat kyllä joskus tarjota mulle kyydit Subarulla! :kuola:

mölliskö sanoi:

Samarassa saa olla vaikka suihkumoottori, niin edelleen se on pelkkää halpaa paskaa koko loppuauto. Sama pätee myös muihin halppiskotteroihin.

Törmäsin eileen komeaan Bemariin Turussa, auto oli BMW 645 Ci Cabriolet. Mahtaako olla yksityisomistuksessa, kun autolla hintaa näköjään lähemmäs 150 000 euroa. Komeasti kuski tuprutteli hawaji-paidassaan sikaria ja luu roikkui ulkona... Kyllä tuollaisella kelpaisi ajella, teki kyllä meikäläiseen vaikutuksen ulkonäöllään ja leveydellään... Hieno auto kaiken kaikkiaan...

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
021883-396x249.jpg

Tuollasen bongasin eilettäin.

Zone-sarja -42%
Auto friikiksi tunnustaudun minäkin..Ei mitään yyber tuning korisarjoja vaan auto tontiin "sopivasti"tehoa hiilikuitu osia ja racing henkeä:rock:

nähnyt monta tuollaista tänään ikkunasta. ei mitään harvinaisuuksia.

Hieman epäilen sillä kyseessä on ML 55 AMG. Tavallisia ML:iä kyllä näkee päivittäin.

Törmäsin eileen komeaan Bemariin Turussa, auto oli BMW 645 Ci Cabriolet. Mahtaako olla yksityisomistuksessa, kun autolla hintaa näköjään lähemmäs 150 000 euroa. Komeasti kuski tuprutteli hawaji-paidassaan sikaria ja luu roikkui ulkona... Kyllä tuollaisella kelpaisi ajella, teki kyllä meikäläiseen vaikutuksen ulkonäöllään ja leveydellään... Hieno auto kaiken kaikkiaan...

Ainakin sama herra tuntuu aina heiluvan sen ratissa, varmastikaan ne 21" vanteet siinä alle eivät ole olleet ihan ilmaiset, on myös vedetty melko tonttiin... :D

minä en mersuista niin välitä että osaisin erottaa tuossa kuvassa olevan auton AMG:ksi. :D

Tässä tavallinen ML.

mercedes-classe_m-9.jpg

Ja AMG.

021883-396x249.jpg

Onhan noissa nyt ihan selvä ero. ;)

Tuli yks päivä nähtyä hämeenlinnan väylällä tummansininen uudenkarhea bmw 745d(tuosta en ole täysin varma, että oliko 45 vai 40). On se kyllä vihasen näkönen peli. :evil:

Suositut

Back
Ylös Bottom