nopeet autot..

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mik99
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
250 kuutioinen kuusi vaihteinen karting-auto kiihtyy nollasta sataan 3,2 sekunnissa ja varttimaili menee yhdeksässä sekunissa. Huippuja ottaa yli 250km/h. Monacossa noilla ajetaan kuulemma kovempia kierrosaikoja kun Formula ykkösillä. Eikä hintakaan ole paha.

Kyllä tämä pitää osapuolleen varmasti paikkansa. Tuo huippunopeus riippuu täysin välityksistä, normaalilla suomalaisella kartingradalla on vain aika paha ottaa noita huippuja suoran lyhyyden takia. Esim. Oulun iinatin radalla yhdelle 125-kuutioiselle vaihdeautolle oli mitattu pääsuoran päässä 160 km/h, aika hyvin kun se suorakin on varmaan n.300m. Tollanen 125 painaa varmaan ilman kuskia n. 130 kg ja tehoja koneessa on väliltä 30-50hv. Mutta varmaan parasta noissa isommissa karting-autoissa on se sivuttaiskiihtyvyys. Olen lukenut että se ois jotain 3g parhaimmillaan..ehkä enemmänkin? :)

Tuo Monaco väite on ehkä kylläkin liikaa. 250-kuutionen pystyy varmaan ne hitammat mutkat ajamaan nopeammin, mutta niissä
vähänkään nopeammissa mutkissa varmasti häviää f-1 autolle jo ihan vain sen takia että aerodynamiikka on alkeellista verrattuna f-1 autoon, eikä kaarrenopeudet ole siksi niin suuria.

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Meikällä on tollanen Passat V6 4motion isi-liisinkinä ja se riittää ihan hyvin. Tietenkin joku hieno urheiluauto ois kiva mutta ei taida ikinä olla rahaa. Neliveto on kuitenkin hauska leikkikalu talvella

Omistan renaultin farmarin. Vuosimallia 2002. Ensi vuonna uudempaan hintaluokka 25000e-30000e. Olen pitänyt kiinni siitä että 2 vuoden välein olen vaihtanut autoa 10 vuoden ajan. Eka auto oli paska 1.6 Ascona vm. 79.

Mulle tehot on ihan samantekevää. Töideni puolesta ajan mieluummin uudella ja toimivalla kuin vanhalla ja epävarmalla. Ja auton hintaan en ole halukas ikimaailmassa törsäämään enempää kuin 30000e koska se kirpaisee aina kummasti kun väliraha on joka helvetin kerta sen 10000e teki mitä teki.. perkele. Mieluummin sitä maksaa kämppää.

tällaisen aattelin isona rakennella kun ekana valmistun amiksesta teinitunaajaksi...

tai tällaisen kun muutan Amerikkaan opiskelemaan TTA:han (Teen Tuning Academyyn)..

Originally posted by gmarx
Monacossa noilla ajetaan kuulemma kovempia kierrosaikoja kun Formula ykkösillä. Eikä hintakaan ole paha.

Jos tuo pitäisi paikkansa, niin eikös Räikkösen ois kannattanu ottaa sellanen "allensa". :)

Originally posted by Lattarinta
Ei vilkkunut valot tuossa :(
Jumalauta, pitäis laittaa varoitus tuommoisesta persehommasta :eek:

*Jäi kanankoipi lautaselle*
Mitä helvettiä?! Right Click + Save As ja varmasti vilkkuu valot. Persehomma? :confused:

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
No voi ny vittu. :lol2:

Mitenköhän helvetissä toi tollasen latas? Latasin tuon videon töissä päivällä ja videossa joku jannu heittää keskellä Mikkelin keskustaa Opel Omegalla näyttävät burn-outit ja jää samantien siitä poliisille kiinni. :eek:

Originally posted by Kalju
On kyllä saastainen pätkä. Onko tää joku homofoorumi??:curs:
Joojoojoo, rauhottukaa nyt vittu jo! Todellakaan tiedä että koska, miten ja miksi toi linkki ei lataa enää sitä OIKEAA Opel Omega -videota. :curs:

Originally posted by Tomi
No voi ny vittu. :lol2:

Mitenköhän helvetissä toi tollasen latas? Latasin tuon videon töissä päivällä ja joku jannu heittää keskellä Mikkelin keskustaa Opel Omegalla näyttävät burn-outit ja jää samantien siitä poliisille kiinni. :eek:

Kotivideo meni vahingossa yleiseen levitykseen.
Directed by: Rintafile.

Ps. ;)
Kyllä tuon oon itsekkin aikaisemmin ladannut/nähnyt ja siksi kysyinkin valojutuista. Joku vain tehnyt sairasta pilaa vaihtamalla fileä samalla nimellä :eek: :curs:

Originally posted by Lattarinta
Kyllä tuon oon itsekkin aikaisemmin ladannut/nähnyt ja siksi kysyinkin valojutuista. Joku vain tehnyt sairasta pilaa vaihtamalla fileä samalla nimellä :eek: :curs:
Joo, tässä on toinen linkki ja kai tää sitten on ihan oikeasti se Omega-video.

http://216.15.235.210/video/omegadonut.mpeg

ps. lataan tota itsekin vasta, joten älkää isot miehet tulko mulle itkemään, jos sielläkin työnnetään kirjahyllyä perseeseen.
:rolleyes:

Edit: valmis, toi on oikea.

Zone-sarja -42%
Originally posted by HooEee
Kyllä luki mutta se oli siellä pätkän lopussa mutta varoitus kuitenkin :lol1:

Miten pystyit kattomaan loppuun asti tuon :eek: :lol2: ;)
Ekasta "istunnasta" jonkun parrunpäälle sai minut sulkemaan playerin ja :urjo:

Suositut

Back
Ylös Bottom