nopeet autot..

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mik99
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Originally posted by jjj84
Tohon typeR keskusteluun et sen vehkeenhän 200 hepoo on mitattu laatikon päästä, ei todellakaan sieltä renkaiden puolelta.. olisko ollu renkaista 170hp.
Öh, niinhän kaikkien autojen hp-lukemat on ilmoitettu suoraan koneesta (ei kai edes laatikon päästä). Ne on paljon sexikkäämpiä kuin ainakin 1/4 pienemmät lukemat renkaista.

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
No mainosta nyt vähän... S2000??

Epäilenpä että olisi :rolleyes: Noita ei turhan montaa Suomessa ole...

Tohon typeR keskusteluun et sen vehkeenhän 200 hepoo on mitattu laatikon päästä, ei todellakaan sieltä renkaiden puolelta.. olisko ollu renkaista 170hp.

So what? Nehän ilmoittaa juuri koneen tehoksi 200hv! Mikä mättää?

Originally posted by Rice
Mikä mättää?

Ajattelin nyt vaan laittaa ku tääl oli kova kina typeRn tehoist/kiihtyvyydest ja se hurjista 200hepast.. Se kulkee niin ja näin kovin että voi hurja. Ajattelin nyt vaan ilmoittaa missä se teho on 200 ja missä se ei ole.. siis renkaissa.

Ajattelin nyt vaan laittaa ku tääl oli kova kina typeRn tehoist/kiihtyvyydest ja se hurjista 200hepast.. Se kulkee niin ja näin kovin että voi hurja. Ajattelin nyt vaan ilmoittaa missä se teho on 200 ja missä se ei ole.. siis renkaissa.

Huh huh.
Monenko auton tehot nykypäivänä ilmoitetaan vetävistä pyöristä :confused:

Ehkä jossain teenage-bemarissa Autopokkarissa :david:

Jep, mutta käytännössä nyt harvemmin puhutaan että mitä jossain uudessa autossa on ns "rengastehoa".Tuo Type R:n tehohäviö on muuten erittäin hyvää luokkaa...takavetoisissa reilusti enemmän...

Originally posted by Lattarinta
Monenko auton tehot nykypäivänä ilmoitetaan vetävistä pyöristä :confused:

Myönnän että en autoista ihmeitä tiedä.. Iski vaan tonne takaraivoon aika kovin noi tehot kun ei ole mitkään yli-ihmeelliset renkaista mitattuna, kun mietin kavereiden autoja mitkä on mitattu dynol, 1.8 gt kadett 125hp ja bmw325 n. 200 hp renkaista.. Siis en tarkoittanut että nuo olisivat maagisia lukuja mutta ihan vertailun vuoksi.

Myönnän että en autoista ihmeitä tiedä.. Iski vaan tonne takaraivoon aika kovin noi tehot kun ei ole mitkään yli-ihmeelliset renkaista mitattuna, kun mietin kavereiden autoja mitkä on mitattu dynol, 1.8 gt kadett 125hp ja bmw325 n. 200 hp renkaista.. Siis en tarkoittanut että nuo olisivat maagisia lukuja mutta ihan vertailun vuoksi.

Se että dynolla on mitattu esim. 200 heppaa ei välttämättä kerro että se teho ois nimenomaan pyöriltä. Käsittääkseni yleensä laskukaavalla käännetään nuo tehot koneen tehoksi.

Kävin tossa pari päivää sitten ajamassa Honda Type R:ää. Täyyy sanoa, että petyin hieman. Odotukset olivat todella kovat.. Hyvää siinä on todella jäykkä alusta, ja mukavan kireä moottorin ääni. Se on kierrospeli, eli jos haluaa "kenkiä" niin kierrokset saa nostaa ylös. Mä kyllä vaadin autolta mukavuutta suurien tehojen lisäksi... Niin, kyllä se Honda hyvin tiellä pysyy, ja etuvetoiseksi ei sudi edes kauhean paljon.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Originally posted by PieniPenkkaaja
Se että dynolla on mitattu esim. 200 heppaa ei välttämättä kerro että se teho ois nimenomaan pyöriltä. Käsittääkseni yleensä laskukaavalla käännetään nuo tehot koneen tehoksi.
Ainakin Boschin dynot mittaa tehohäviot...
Elikkäs käytännössä kun olet saanu suurimman vaihteen päälle ja kaasu pohjaan kierrätys tappiin ja kytkin pohjaan jolloin auto rullaa "vapaalla" ja siitä saadan mitattua rullausvastus.

Mitenkäs on noihin erikoisempiin autoihin tuo varaosien saatavuus? Esim. millainen on tilanne Audi s2 coupen kohdalla jos jotain menee rikki niin onko siihen mahdollista saada helposti uusia osia ja jos on niin missä hintaluokassa kyseisen auton osat ovat:confused:

Originally posted by metal
Ainakin Boschin dynot mittaa tehohäviot...
Elikkäs käytännössä kun olet saanu suurimman vaihteen päälle ja kaasu pohjaan kierrätys tappiin ja kytkin pohjaan jolloin auto rullaa "vapaalla" ja siitä saadan mitattua rullausvastus.

Hyötysuhde ja Teho ovat kaksi eri asiaa. Lohdutuksena: On aivan se ja sama kun istut Mvitoseen....:david:

1.15 on kerroin, jos haluaa muuttaa rengastehot "normaaleiksi".

Zone-sarja -42%
Originally posted by EKKS
Mitenkäs on noihin erikoisempiin autoihin tuo varaosien saatavuus? Esim. millainen on tilanne Audi s2 coupen kohdalla jos jotain menee rikki niin onko siihen mahdollista saada helposti uusia osia ja jos on niin missä hintaluokassa kyseisen auton osat ovat:confused:

Mulla oli ensimmäisenä autona tommonen audi 80 5 sylinterinen kaasari 2,0 vm 82..Kuka nauraa ammutaan:) ..Oli hyvä, kun meni ostamaan jotakin osaa ja sanoi myyjälle, et audi 80 vm82..
Kaikki meni aina kivasti, kunnes mainitsi tuon 5 sylttyä!
Silloin myyjä sanoi, aijaa no sittenhän tämä maksaa 430mk, kun se olis maksanu 1,8 4 sylttyseen 220mk :curs: .Mitä erikoisempi, niin sitä enemmän maksaa,,tän hetkinen bmw 6 syl 2,5 palkitaan myöskin aina korkeammalla hinnalla, kun joku 1,8 4 syl...
Mutta hei elämä on laiffii, toiset matkustaa metrolla, toiset autolla!
Siitä se on kiinni, mihin haluaa rahansa sijoittaa :kippis1:

tän hetkinen bmw 6 syl 2,5 palkitaan myöskin aina korkeammalla hinnalla, kun joku 1,8 4 syl...

Millasessa autossa tuo 2,5 litrainen on kiinni? Mulla on saman firman samankokoinen mylly omassa :)

Kukaan täältä menossa ens viikon lauantaina radalle.com tapahtumaan tai äitienpäivänä BMW kerhon ratapäiville Ahvenistolle?

Originally posted by boyracer
Millasessa autossa tuo 2,5 litrainen on kiinni? Mulla on saman firman samankokoinen mylly omassa :)

Kukaan täältä menossa ens viikon lauantaina radalle.com tapahtumaan tai äitienpäivänä BMW kerhon ratapäiville Ahvenistolle?

325..vm 89..kohta vaihto uudempaan!

325..vm 89..kohta vaihto uudempaan!

Mulla on kans 325, vm 94 ja kohta vaihto uudempaan (uuteen 325 Coupeen). Kiinnostaisko ostaa tää mun nykyinen Coupe, joudun kuitenkin myymään sen kesällä? :)

Originally posted by boyracer
Mulla on kans 325, vm 94 ja kohta vaihto uudempaan (uuteen 325 Coupeen). Kiinnostaisko ostaa tää mun nykyinen Coupe, joudun kuitenkin myymään sen kesällä? :)

Mulla toi nykyinen on velaton tossa marraskuun kieppäillä...
Mitäs hintaa oot kaavaillut?Paljonko ajettu jne...

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom