nopeet autot..

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mik99
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Terve vaan kaikille...
tässä nyt rupes :curs: kun työ kaikki morkkaatte corollaa.... et mikäs siin autos ny NIIN kamalaa on?
Vähän joka viestis on maininta/viittaus/vihjailua että corolla sukkaa...

vedin vaan paketin herneitä nenään...

mulle riittää mainiosti että 0-100 mennään 10 sec...
nopeammalla ei tee mitään...

olishan se hienoa että olis joku kauhee rassi alla mutta kenellä on paalua?
:itku:

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Originally posted by turbo
Terve vaan kaikille...
tässä nyt rupes :curs: kun työ kaikki morkkaatte corollaa.... et mikäs siin autos ny NIIN kamalaa on?
Vähän joka viestis on maininta/viittaus/vihjailua että corolla sukkaa...

vedin vaan paketin herneitä nenään...

mulle riittää mainiosti että 0-100 mennään 10 sec...
nopeammalla ei tee mitään...

olishan se hienoa että olis joku kauhee rassi alla mutta kenellä on paalua?
:itku:

A) Huono ajettavuus, yksi paskimpia ohjauksia. Alusta joka on susi jo syntyessään. Pintakovat jouset jotka eivät kanna yhtään --> iskareita menee.
B) Yleinen halvan auton fiilis (löysä nitisevä kori, paskat penkit, lelun tuntoinen kojelauta...)
C) Tehottomuus

Tuossa tärkeimmät syyt siihen että itse en halua ajaa Corollalla. Omat kriteerit täyttävä auto ei muuten välttämättä maksa kovinkaan paljoa, voin tinkiä sellaisista asioitsta kuin ikä, ulkonäkö, koko ja viattomuus.

mä diggaan sikana meidän autosta!
musta..just vahattuna tosi magee! muutenkin mustat autot on hienoja!
heppoja 115..melko kevyt auto. 10 sekkaa 0-100 on ihan siedettävä.
oikein tyypillinen teiniauto!sierra 2.0 is
säkää kyl et tosi hyvässä kunnossa,ei oo poljettu,vähän kilsoja ja puoli-ilmanen!
se on jonkinlainen sporttimalli niin se "typerä teinispoileri" on ihan vakiona:D
ja saksalainen,tottakai!
joo ja takaikkunat tummennettu tietenkin:)
ja takavalot myös..oikea musta "monsteri"..no heh
täytyy toki myöntää että olen aina haaveillut omistavani jonkun törkeän hienon kalliin nopean auton...

mitäs piditte,ali g:n uudessa leffassa oli sellasia ylirakennettuja pikkukotteroita törkeillä poppivehkeillä??
toisaalta siistiä et kerrankin amerikkalaisessa leffassa on sellasia autoja.
mut suomessa toi teinien yletön korinrakentelu on jotenkin säälittävää..

:evil:
siis täh?

paskat penkit?
eläessäni tasan 2 kertaa huomannu että olis ollu jotenki huonot penkit autossa... (lada & skoda)

-96 corolla ja joka kesä saa iskareita vaihtaa

lelun oloinen kojelauta? samoja paskoja ne kaikissa autoissa on...
kaikki autot natisee ku suomen teillä ajellaan
ja miten sä noita alustoja olet testaillut?
ja juu corollat on erityisen tehottomia autoja...
mäkin varon ylämäkiä kun ajelen...
:blow:

Ei ne corollat nyt tehottomia oo. Sellasessa 1.6l (ainakin vm.-94) koneessa on 115hp niin ei se mun mielestä mikään tehoton ole. Eli tehoa on enemmän ku saksalaisten valmistajien samankokoisissa koneissa. Kaikki muu olikin totta mitä sanottiin corollasta eli paska alusta, aika lelu kaikin puolin yms.

Mutta jokainen ajelkoon sellasella autolla millä tykkää ja mihin rahat riittää. Mua ei haittaa vaikka autoon ois asennettu kaks metrinen dildo spoileriks. JOS JOKU TYKKÄÄ NIIN SIITÄ VAAN. Turha täällä kinastella, että onko se type-r hyvä vai huono auto jokaisella on varmaan oma mielipiteensä.

Originally posted by turbo
:evil:
siis täh?

paskat penkit?
eläessäni tasan 2 kertaa huomannu että olis ollu jotenki huonot penkit autossa... (lada & skoda)

-96 corolla ja joka kesä saa iskareita vaihtaa

lelun oloinen kojelauta? samoja paskoja ne kaikissa autoissa on...
kaikki autot natisee ku suomen teillä ajellaan
ja miten sä noita alustoja olet testaillut?
ja juu corollat on erityisen tehottomia autoja...
mäkin varon ylämäkiä kun ajelen...
:blow:

Meillä on selkeästi eri vatimustaso autojen suhteen. Kun on kerras päässyt tottumaan kunnon penkkeihin niin paluuta ei ole. Suosittelen... etsi sellainen jakkara jossa lukee Recaro.

Vaikutat kuuluvan juuri siihen ihmisryhmään, jonka edustajat ovat kaikkein tyytyväisimpiä Corolloihinsa. Heidän mielestä autojen ominaisuuksissa ei ole eroja, paitsi että toyotat kestävät paremmin. Mua jaksaa aina hymyilyttää kun joku tulee kehumaan kuinka Corollassa ei ole mitään huonoa. On siinä hyvääkin, mutta kyllä ne puutteet on niin selviä että sokeammankin pitäisi huomata.

Ootkos katsonut sinne Toyotasi alle? Siellä ei ole tapahtunut juuri mitään olennaista kehitystä sitten ensimmäisen etuvetoisen Corollan. Ja voin taata että se ei johdu ainakaan sen alkuperäisen ratkaisun hyvistä ajo-ominaisuuksista. Vaikka uusi uljas Corolla esitellään melkein joka vuodelle, niin alustan kehittäminen tuntuu olevan unohduksissa.

Ai että kojelaudat on kaikissa samoja ja kaikki natisee samanlailla. Voihan tatti! No eipä tuo toisaalta yllätä, tuo on ihan tavallinen kommentti siltä joka arvostaa Corollan "ominaisuuksia". Natinavapaan auton suunnittelu lähtee ihan siitä että korista tehdään jäykkä, tuolle ei olla gorillassa uhrattu liikaa aikaa. Lisäksi... ääh, käy istumassa jossain autossa jota ei ole tehty niin halvalla. Esim. Audi, Bemu, Porshe tai joku samaa sarjaa oleva. Jos et silloin huomaa mitään eroa sisustuksen laadussa niin turha mullakaan on sitä tässä yrittää sulle selittää. Et tajuaisi kumminkaan

Originally posted by Tomi
Voi lollo. Oikeassa M5:ssa ja M3:ssa on 2 tuplaputkea ja kun sellaisen näkee, niin siitä "ämmyydestä" ei voi erehtyä. Paitsi jos on yhtä idiootti kuin feikkien M-Bemareiden omistajat. :rolleyes:

Muuten hyvä, mutta voit kyllä valita itse putkistosi. Kolmosiin en ole tutustunut mutta itselläni on M5:sessa mahd huomiota herättämön putki. Se vaan on jo 9 v vanha eikä sitä putkea saanu kokonaan piiloon, 2 töröttävää ämpäriä jäi vielä näkyviin. Uuden vitosen perän saat tehtaalta semmosen kun haluat. :kippis1:

Ikävää maksaa noita sakkoja pois, enkä nykyään olekaan sortunut provosointiin kovin helpolla. Iltaisin kun tulee töistä niin on aina joku karvanoppakalle älyttömillä siivillä ja mummon sinkkiämpäreistä tehdyillä pakoputkilla, hondalla, tojotalla tai muilla datsuneilla perseessä kiinni. Joskus sitten vain menee hermot ja piru painaa kaasua! :curs:

plmcrzychall.jpg

Challengeri olis komia peli...:D

Originally posted by PattiPete
Huomasin just, että Audi on hemmetin hyvä merkki. Nuo S ja RS mallit on melkein kaikki hienoja ja teknisesti hyviä! S2 on kyllä vakavasti harkinnassa sitten kun olen uutta kunnon autoa hommaamassa.

Intin jälkeen meinaan hommata kunnon auton ja olen tutkiskellut eri vaihtoehtoja ja kaksi on osoittautunut ylitse muiden ja ne ovat Bmw M3 tai Audi S2 mutta en millään osaa päättää kumpi sitten olisi parempi. Audi:ssa on neliveto mutta toisaalta bemari on kunnon takavetoinen...

En millään keksi kumpaa kannattaisi lähteä metsästämään jotenka kysynkin että onko kellään kokemusta kyseisistä autoista esim kuinka kestävä on Audin neliveto tekniikka yms. :confused:

Originally posted by EKKS
Intin jälkeen meinaan hommata kunnon auton ja olen tutkiskellut eri vaihtoehtoja ja kaksi on osoittautunut ylitse muiden ja ne ovat Bmw M3 tai Audi S2 mutta en millään osaa päättää kumpi sitten olisi parempi. Audi:ssa on neliveto mutta toisaalta bemari on kunnon takavetoinen...

Mitäs vuosimallia olet kaavaillut??

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Originally posted by 45shelley
Mitäs vuosimallia olet kaavaillut??

88-91 vuosmallia olevat olis aikast lähellä sen ikäsiä mitkä olis sopivan hintasia mulle ja tykkään tosta E30 korimallisesta bemarista enemmän kuin siitä uudempi korisesta...

Minä vuosina tota Audin S2 coupea on valmistettu?

88-91 vuosmallia olevat olis aikast lähellä sen ikäsiä mitkä olis sopivan hintasia mulle ja tykkään tosta E30 korimallisesta bemarista enemmän kuin siitä uudempi korisesta...

http://www.m3bmw.com/gallery.html

jaa tosta..niin minäkin :kippis1:

En millään keksi kumpaa kannattaisi lähteä metsästämään jotenka kysynkin että onko kellään kokemusta kyseisistä autoista esim kuinka kestävä on Audin neliveto tekniikka yms. :confused:

Audin tekniikka kestää elinikäsi, älä huoli. Jos haluat nautintoa 1650 kg >> M5! Myös Kolmonen on huippupeli jos haluat suoriuskykyä, audin otat suomen talveen, viisas valinta sekin.:david:

Zone-sarja -42%

Oli kyllä pettymys tuo M3:sen neloskone ja moneen otteeseen olen sen todennut...

Originally posted by metal
Oli kyllä pettymys tuo M3:sen neloskone ja moneen otteeseen olen sen todennut...

Eikös se viimeinen e30 1991 ole sillä 2,5i 6syl turbolla??238hv:whip:

Eikös se viimeinen e30 1991 ole sillä 2,5i 6syl turbolla??238hv:whip:
Ööh en ole kyllä tuollaisesta koskaan kuullut...epäilen kyllä vahvasti tietoasi?:D
E30 sarjan M3:ssa on neloskone (siis 2,3)...jossain evo-malleissa muistaakseni kuutioita hieman enemmän.
Bemari-miehet kommentoikaa...:rolleyes:

Originally posted by metal
Ööh en ole kyllä tuollaisesta koskaan kuullut...epäilen kyllä vahvasti tietoasi?:D
E30 sarjan M3:ssa on neloskone (siis 2,3)...jossain evo-malleissa muistaakseni kuutioita hieman enemmän.
Bemari-miehet kommentoikaa...:rolleyes:

Tiedän kyllä ton neloskoneen.Olen kyllä netissä törmännyt tohon 2,5 turbo tietoon..Se että lapualla ei noita näy,ei tarkoita etteikö niitä olis voitu vaikka 1000kpl tehdä.Voi hyvinkin olla,et se oli jonkun oma viritys..Mulla on itsellä toi 2,5 kone bemussa joten se voi olla oma viritys...

M3 Evo II -mallia tehtiin 90-92 ja siinä on tehoa tuota luokkaa kuin mainitsit, ilman tekohengitystä. Eli 2,5 litrainen nelisylinterinen vapari.

Metallille:
Miksi se M3:n kone oli pettymys?

Tiedän kyllä ton neloskoneen.Olen kyllä netissä törmännyt tohon 2,5 turbo tietoon..Se että lapualla ei noita näy,ei tarkoita etteikö niitä olis voitu vaikka 1000kpl tehdä.Voi hyvinkin olla,et se oli jonkun oma viritys..Mulla on itsellä toi 2,5 kone bemussa joten se voi olla oma viritys...
Juuh kyllähän e30 bemaria sinänsä saa 2,5 koneella mut tarkotin että e30 M3 bemua on vain nelosella ja ilman turboa. Siis vakiona tehtaalta...

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom