Nopea painon pudotus?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Relic
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Tervehdys.

Tilanne olis seuraava et mitta tuli makkaroita niin täyteen huh huh...
Tarkoitus on alottaa ensi viikolla saliharjoittelu jollain tehokkaalla rasvanpoltto-ohjelmalla mutta mikä sellainen olisi ja millaisen ruokavalion se vaatii? Painoa pitäisi pudottaa 3 kuukaudessa 50kg jonka jälkeen ohjelma vaihtuisi enemmän lihaksistoa muokkaavaksi.

Oon aika ensikertalainen salihommissa joten tehokkaat neuvot on nyt tarpee, kunnon rääkkiäkään en kavahda :)

Kiitos jo etukäteen,
Jimi

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Originally posted by Relic
Painoa pitäisi pudottaa 3 kuukaudessa 50kg jonka jälkeen ohjelma vaihtuisi enemmän lihaksistoa muokkaavaksi.
Ei taida onnistua, ellet satu olemaan haitutkija.

Ottaisin tuolle dietille ajaksi mielummin vuoden. Ei riitä kolme kuukautta millään ja täytyyy muistaa, että ihminen tarvitsee ravintoakin, joten pikkusen maltillisempi pudotus olisi parempi.

Zone-sarja -42%
Niimpä! Kannattaiskohan harkita hieman pienempää välitavoitetta.
Luulempa, että toi määrä tossa ajassa voi kysyä hieman luonnetta.

Onnea yritykselle. :worship:

En mä siis meinannu mitään ihmeellistä ylijumala-über-hyber-tehotyttö-etikka dieettiä vaan jotain millä painon pudotus olis jotain 5-6kg/viikko. 12 viikossa (3kk) se tekis 60-72kg eli yli sen mitä haen.

Eli millanen olis tehokas rasvanpoltto-ohjelma? jos painonvartjoilla pääsee johonkin 3kg/viikko niin luulis (?) et kuntorääkillä sais enemmänkin aikaseks?

Oon avoin kaikille ideoille mut rantakuntoon pitäs päästä kesäks ;D

En mä siis meinannu mitään ihmeellistä ylijumala-über-hyber-tehotyttö-etikka dieettiä vaan jotain millä painon pudotus olis jotain 5-6kg/viikko.

No tuo nyt on vaan niin paljon (lähes kilo päivässä), että sitä ei voi saavuttaa edes ihmeellisellä ylijumala-über-hyber-tehotyttö-etikka dieetillä. Kannattaa vaan miettiä hieman pidempää aikaväliä tavoitteen saavuttamiseksi.

Siis 50 kg 3 kk on täysin mahdotonta ....se vuosi olisi varmaa aika sopiva jos 50 kg ajattelit pudottaa.....

Silloin vauhti olisi aika sopiva ja takaa myös sen että ne lähtee siitä rasvasta eikä lihaksista....joten ruokapuoli vaan kuntoon ja 4-5 kertaa viikossa salia ni kyl pitäis kroppa olla vuoden pääst kuosissa....nää on mun aatteeni....:D

Sori, ei tule onnistumaan. Ja aika helvetin epäterveellistä edes yrittää tähdätä 6 kg viikkopudotuksiin. Alussa voi lähteä jopa 2 kg / viikko, mutta sitten se tasaantuu 0 - 1 kg / viikko, jos jaksat pysyä dieetillä.

En mä siis meinannu mitään ihmeellistä ylijumala-über-hyber-tehotyttö-etikka dieettiä vaan jotain millä painon pudotus olis jotain 5-6kg/viikko. 12 viikossa (3kk) se tekis 60-72kg eli yli sen mitä haen.

Jos otetaan huomioon, että yleinen tapa on olla 500 kaloria miinuksen puolella päivässä ja silloin laihtuu 0,5kg / viikko, niin tuo 5-6kg/viikko on aika paha saavuttaa. Oletetaan, että kulutus olisi 3000 kaloria per päivä, niin silloin painoa tippuisi vain 3,5kg/viikko, vaikka et söisi yhtään mitään koko viikon aikana. Huono puoli tässä ns. Auswitz-dietissä tietenkin on se, että kuolet juuri kun tulokset alkaa näkymään :)

Eli millanen olis tehokas rasvanpoltto-ohjelma? jos painonvartjoilla pääsee johonkin 3kg/viikko niin luulis (?) et kuntorääkillä sais enemmänkin aikaseks?
Alussahan voit tiputtaa reilusti kiloja nopeasti, kun nesteet lähtee, mutta se rasvan polttaminen on huomattavasti hitaampaa.

Ihan hyvin voit rantakuntoon päästä, mutta se on kesä 2005 :)

15kk aikataululla kyllä onnistuu, jos asenteella olet liikenteessä. FAQ:ista ja searchista löytyy aika hyvät ohjeet.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Originally posted by Juhan

Ihan hyvin voit rantakuntoon päästä, mutta se on kesä 2005 :)

15kk aikataululla kyllä onnistuu, jos asenteella olet liikenteessä. FAQ:ista ja searchista löytyy aika hyvät ohjeet.

Yhdyn tähän 15 kk niin sitten aletaan olemaan oikeassa aikavälissä pudottaa tuo paino.....

Fakta: Rasva tulee hitaasti ja lähtee hitaasti.

Homma on niin, että hankit ravintoainetaulukon + vaa'an ja alat kiltisti laskemaan kaloreita. Teet loivan mutta varman painonpudotussuunnitelman niin olet kesällä 2005 hyvässä kunnossa. Sanoisin, että jos pystyt elämään uuden ruokavaliosi ja liikunnan kanssa noin 2kk niin loppu menee kuin itsestään.

Ei muuta kuin hommiin :thumbs:

Miten se menikään, kilon rasvaa polttamiseksi täytyy polttaa 7000 kcal.

50 kiloa * 7000 kcal/kg = 350000 kcal.

Kolmessa kuukaudessa on about 90 päivää, tarvittava päivittäinen energiavaje: 350000 kcal/90 = ~3900 kcal. Onnea yritykseen.

Alussa paino voi kyllä tippua nopeastikin, kuulemma suuresta rasvamäärästä voi puoletkin olla vettä ja yleisesti ottaen mitä enemmän läskiä on, sitä helpommin se lähtee.

Originally posted by Dragon
Fakta: Rasva tulee hitaasti ja lähtee hitaasti.

Kyllä sitä voi nopeasti hommata, sen kun ahtaa itsensä täyteen sokeria, paskoja rasvoja ja pitää huolen siitä että safkan glykeeminen indeksi on aina päälle sata. Siis normaali länsimainen ruokavalio. :D (Itse nostin painoani 4kk aikana 11kg, moni muu on täällä nostanut reilusti enemmänkin)

Rasvan poistaminen on oman kokemukseni perusteella paljon vaikeampaa kuin sen hankkiminen. Ei siihen mitään erityistä taitoa vaadita kun tilaa 3x päivässä sen hampurilaisaterian ranskalaisilla ja sokerilimulla, mutta kun alkaa oikeasti katsoa mitä pistää suuhunsa, miten monta kertaa päivässä, miten paljon liikkuu, jne jne niin kyllä se vaatii enemmän yritystä.

Nyt melkein tekisi mieli sanoa alkuperäiselle kirjoittajalle että katsoisi faqia ja hakua. Justiinsa vähän aikaa sitten joku postasi mainiot linkit John Berardin sivuilla oleviin artikkeleihin "Lean Eating". Tuon kun yhdistää joskus aiemmin Tompan pistämään linkkiin jossa on ruokien glykeemisiä indeksejä, ja sitten tosiaan opiskelee FAQin ja haun avulla lisää, niin loppu on sitten vaan kiinni selkärangasta. Tsemppiä laihikselle.

Aloita Atkins ja HIIT heti (Searchilla ja tästä threadistä saat infoa). Toka Atkins-jakso loppuisi about heinäkuun alussa, kyllä siinä rannalle ehtii aika erinäköisenä kun nyt olet.

Asennetta kehiin: 40kg pois heinäkuun mennessä, armoton bulkkaus syksy + talvi, dieettiä taas keväällä 2005. :thumbs: Ton Atkinsin jälkeen ei pitäisi olla vaikeata saada "normaali" syöminen kuntoon.

Onnea dietille! Kannattaa vaan varoa ettei käy niinkuin mustalaisen hevoselle.

Kokeile ottaa käyttöön vaikka rahkadieetti. Vedät pelkää maitorahkaa sen 3 kuukautta ja päälle vaikka 1 - 2 tuntia rivakkaa kävelyä päivässä (niin ja puntti tietysti). :whip:

Unohda koko homma. Tuolla aikataululla ja tavoitteella ei tule kuin pahamieli.

Ketot yms. muut voi unohtaa myös. Huomattavasti tärkeämpää on ensin oppia syömään oikein. Tuollaisten diettien jälkeen paino tuppaa tulemaan takaisin, kun siirrytään vanhoihin tapoihin takaisin.

Nopeaa painon pudotusta ei ole olemassakaan, itse pudotin painoa noin 7kk aikana 11kg.
Aluksi lenkkeillen, ruokavaliota vaihtamalla, kuntonyrkkeillen ja nyt salilla lisää ja samalla lihasmassa lisäten, nyt on tullut pari kiloa ja takaisin lihaksina

Originally posted by ipe-88
iha vaa vinkiks et yks kehonrakentaja täält laihutti n.30kg ennen kisoja ja sil meni n.20 viikkoo....

Iha vaa vinkiks sul et ei tainu olla iha natu...

PS. Opettele kirjoittamaan!

Back
Ylös Bottom