Nopea painon pudotus?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Relic
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
no ei se ainakaa oo myöntäny et käyttäs mitää ja eiköhä se osaa ravinto-asiat koska on ammatiltaan kokki...

miten nii opettele kirjottamaan?

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Originally posted by ipe-88
no ei se ainakaa oo myöntäny et käyttäs mitää ja eiköhä se osaa ravinto-asiat koska on ammatiltaan kokki...

Sanoit että se on kehonrakentaja, joten sulla on nyt kaksi vaihtoehtoa. Joko myönnät, että sulle on mahdollisesti valehdeltu tai sitten se ei ollutkaan kehonrakentaja (ainakaan sellainen "oikea").

No opettele vaikka aloittamaan lauseet isolla kirjaimella ja kirjoittamalla vaikka edes puolet tarvittavista kirjaimista.

:rolleyes: Mitä toi siihen vaikuttaa? osaa paistaa safkat nätisti..

No ei kai täällä nyt tarvitse käyttää mitään täsmällistä kirjakieltä kun jengi tuntuu ymmärtävän muutenkin joten eiköhän jätetä tämä asia tähän. (joko oli parempi?)

Originally posted by Relic
...Painoa pitäisi pudottaa 3 kuukaudessa 50kg...

En tiedä onko tuo ihan mahdollista, mutta ainakin lähelle voit päästa. Laihdutin itsekkin 36kg lähes tarkalleen kahdessa kuukaudessa (108kg-72kg). En kyllä voi suositella tuota vauhtia kenellekkään, sillä se olotila mikä oli koko ajan päällä, oli suoraan helvetistä. Itse en oikeastaan käyttänyt mitään tiettyä menetelmää, en vain yksinkertaisesti syönyt lähes mitään (parhaimmillaan/pahimmillaan kolme vuorokautta syömättä).

[vuodatusta]
En siis suosittele kenellekkään, itse ryhdyin dietille, koska olin koulukiusattu ja päätin, että nyt loppuu.

Suoritin tämän toimenpiteen kesällä ollessani 16-vuotias, juuri ennen lukioon siirtymistä. Samoihin aikoihin löysin pakkotoiston, ja tästä sivustosta oli aivan käsittämättömän suuri apu minulle, sydämmellinen kiitos pakkotoistolle ja kaikille sen jäsenille :worship:. Kuten profiilista näkee, painoa on tullut mutta onneksi vain vähän rasvaa. :kippis1:
[vuodatusta]

Re: Re: Nopea painon pudotus?

Originally posted by Jeiz
Samoihin aikoihin löysin pakkotoiston, ja tästä sivustosta oli aivan käsittämättömän suuri apu minulle, sydämmellinen kiitos pakkotoistolle ja kaikille sen jäsenille :worship:
Oiii! Oikeasti tosi hienoa kuulla näin positiivista palautetta! :love:

Vaikka täällä kaikki tuntuu olevan sitä mieltä, että 50kg painon pudottaminen 3 kuukaudessa on mahdotonta, ei silti kannata jättää yrittämättä. Ole meille malliesimerkki ja näytä, että se onnistuu. Ja jos ei onnistu, niin kerro ainakin mihin tuloksiin pääsit. Eli saman tien vaan kalorit alle kulutuksen "a la keto". Ainahan kannattaa yrittää. Ei siinä mitään menetä. Se vähäkin mikä lähtee pois on pelkkää boonusta. Ja muista toki dieetin jälkeen jatkaa terveellisellä ruokalinjalla.
Tsemppiä kovasti dieetille!
:thumbs:

P.S. ketodieetti-ohjeita palstalta löytyy kyllä tarpeeksi

Tervehdys.

Tilanne olis seuraava et mitta tuli makkaroita niin täyteen huh huh...
Tarkoitus on alottaa ensi viikolla saliharjoittelu jollain tehokkaalla rasvanpoltto-ohjelmalla mutta mikä sellainen olisi ja millaisen ruokavalion se vaatii? Painoa pitäisi pudottaa 3 kuukaudessa 50kg jonka jälkeen ohjelma vaihtuisi enemmän lihaksistoa muokkaavaksi.

Oon aika ensikertalainen salihommissa joten tehokkaat neuvot on nyt tarpee, kunnon rääkkiäkään en kavahda :)

Kiitos jo etukäteen,
Jimi

:kippis1:

Kovat ovat tavoitteet itse sain tälläisellä kuurilla joskus tiputettua 20 kiloa kun vedin pelkkää mysliä ei kestänyt kauaa mutta silloin ei ollut sali hommasta mitään hajua eli tää on aika epä terveellistä.

:urjo:

ps. samaa vauhtia tuli paino takasin kun lähtikin eli se siitä:wall:

Nyt otan päiväsää maksimissaan 30 g hiilihydraattia ja käytän tätä HIIT taktiikkaa ja sallille 4 kertaa viikossa yleensä 12 sarjoja. Ei muuten mutta kun tuo armeija odottaa ja pikkasen tarvii kuntoa parantaa.

Zone-sarja -42%
jos painonvartjoilla pääsee johonkin 3kg/viikko niin luulis (?) et kuntorääkillä sais enemmänkin aikaseks?

:confused: On varmaankin tuo 3kk/viikko Sudanin painonvartijoiden ohjevihkosesta. Tottakai painonvartijoissa voi päästä 3kg/viikko painonpudotukseen mutta silloin ei ole noudattanut ohjeita oikein. Painonvartijoissakin ohje on tuo maaginen 0,5 - 1 kg/viikko pudotusvauhti.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Mä tiputin tossa kesällä ennen kuntosaliharrastuksen alkua 8kg kuukaudessa ja se dietti ei ollut rankkaa nähnytkään eikä siihen sisältynyt yhtään liikuntaa, dietin lopetettuani laihduin vielä pari kiloa, vaikka aloin syömään normaalisti, mutta aloitin juoksulenkillä käynnit. Vyötärö meni aivan heittämällä 93cm-->78cm. Nyt tietenkin kilot on tulleet takaisin, kun aloitin salilla käynnin, mutta lihaksena varmaan enimmäkseen. Ainakin vyötärö on nyt vain 81cm, vaikka paino on sama kuin ennen laihdutusta. Varmasti hyvän aineenvaihdunnan omaava henkilö voi todella hc dietillä ja kovalla liikunnalla pudottaa 50kg ehkä puolessa vuodessa, mut 3kk on kyllä ehkä vähän liian tiukka aikataulu.

Originally posted by DarkMarkDoom
Mä tiputin tossa kesällä ennen kuntosaliharrastuksen alkua 8kg kuukaudessa...

Juuh, onnistuu varmasti. Mutta paljonko sitä lihasta menee siinä sivussa? Aika helvetisti. Tietenkin jos lihaksia ei ole niin sitten kai tuollaista voi koittaa.

Itse en suosittele tuollaista nopeaa juttua kenellekkään. Omien kokemusten perusteella tuolla tavalla tulee epätoivo ja sitten retkahdus --> takaisin samassa pisteessä. Mä oon edelleen sitä mieltä, että hitaasti hyvää tulee.

Tässähän oli tämä NÖXNÖX jutut mitä paskalla ruokavaliolla saa aikaan, eli lihasmuistilla saa ne lihat ainakin periaatteessa takaisin kaikki henkilöt. Jos tuota läskiä nyt on aivan helvetisti, ja järkevän dietin läpivienti veisi vuoden tai pidemmänkin ajan, niin miksi surra lihasten perään?

Tietenkään paino ei saisi tippua lihaksista vaan läskistä, mutta antaa palaa vaan oikeen hardkoar diett, siirtyy sitten enemmän järkeiltyyn ruokavalioon ja alkaa keräämään lihaa mahdollisimman pienellä rasva% nousulla.

Tämmönen kaikkipoisäkkiä dietti toimii jos vaan osaa sitten sen jälkeen aloittaa hyvän ruokavalion noudattamisen eikä palaa takaisin samaan ennen diettiä, luultavasti läskin bumerangina takaisintulo on aika pientä silloin.

Jos itellä ois tollanen urakka edessä (ja onkin, mutta pienempänä 20 r% --> 10-13r% :nolo: ) enkä surisi vähien lihojeni perään, niin huolehtisin vitamiinien, hivenaineiden ja kuitujen saannista, söisin pelkästään lihaa (kana, kala yms) ja vihanneksia. Sitten jotain oksennuspaska aerobista väkisin.

Jos lihaksilla ei ole väliä, niin jollain VLCD-dietillä (nutrilett yms) ja tiukalla liikunnalla olisi mahdollista 30-40 kg......
Ja jos on ihan helvetisti ylim. niin kai se 50 kg menee.

12 viikkoa * 3 kg viikossa = 36 kg.......

Johan mä vähän ihmettelin kun toi Sakael kävi väittään et 20:ssä viikossa ei pysty pudottaa painoo 30kg jos on natu...
Kait sitä laihtuu jos äijä painaa dieetin alussa n.100kg ja vetää 1200 kaloria päivässä...

Johan mä vähän ihmettelin kun toi Sakael kävi väittään et 20:ssä viikossa ei pysty pudottaa painoo 30kg jos on natu...
Kait sitä laihtuu jos äijä painaa dieetin alussa n.100kg ja vetää 1200 kaloria päivässä...

Ja minä väitän, että bodari ei todellakaan paina 20 viikkoa 1200kcal/d dietillä. Oli kierrossa sitten mitä tahansa.

Natikkana (tai ei) tuo bodari tuon dietin jälkeen näyttää afrikasta tulleelta siirtolaiselta, :jahas: ei bodarilta.

no ei se ainakaa oo myöntäny et käyttäs mitää

Niin ja onhan Ronnie Colemankin naturaali, koska ei ikinä ole myöntänyt käyttäneensä mitään. Juu, kyllä joo. :rolleyes:
Johtuiskohan siitä että se on kyttä ammatiltaan ja tietää tuomion rapsahtavan ja vieläpä työpaikankin lähtevän alta jos myöntäis..?

Originally posted by nikke1
Tässähän oli tämä NÖXNÖX jutut mitä paskalla ruokavaliolla saa aikaan, eli lihasmuistilla saa ne lihat ainakin periaatteessa takaisin kaikki henkilöt. Jos tuota läskiä nyt on aivan helvetisti, ja järkevän dietin läpivienti veisi vuoden tai pidemmänkin ajan, niin miksi surra lihasten perään?
Itse järkeilisin niin, että niiden lihasten perään olisi ihan hyvä surra juuri sen takia, että ne polttavat niitä kaloreita. Mutta noilla rasvakerroksilla luulisi tosiaan olevan aika vaikeata toteuttaa sellaista ruokavaliota, joka polttaisi hirveästi lihasta. Eli aika kovilla miinuskaloreilla voi sinun rasvaprosentillasi olla huoletta liikkeellä. Tuossa perustietoja ruokapuolesta.

oliko tää joku joke? :lol2:

Jos ei, niin mikä on nyt kaverin lähtöpaino? 200kg, 150kg vai 100kg?

Jos pystyy kävelemää, niin ei muuta kun tunti kävelyä per päivä ja mieluiten ennen aamupalaa ja tiukka ruokavalio päälle. Ja sellaista 1kg per vko painoa pois niin siinä menee se vuosi. Toi kilo vkossa tarkoittaa sitä, että ekalla kuukaudella varmaan lähtee se 2kg per vko, mut sit se alkaa vaikeutuu.

Back
Ylös Bottom