Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Originally posted by ipe-88
no ei se ainakaa oo myöntäny et käyttäs mitää ja eiköhä se osaa ravinto-asiat koska on ammatiltaan kokki...
miten nii opettele kirjottamaan?
no ei se ainakaa oo myöntäny et käyttäs mitää ja eiköhä se osaa ravinto-asiat koska on ammatiltaan kokki...
miten nii opettele kirjottamaan?
Originally posted by Relic
...Painoa pitäisi pudottaa 3 kuukaudessa 50kg...
Oiii! Oikeasti tosi hienoa kuulla näin positiivista palautetta!Originally posted by Jeiz
Samoihin aikoihin löysin pakkotoiston, ja tästä sivustosta oli aivan käsittämättömän suuri apu minulle, sydämmellinen kiitos pakkotoistolle ja kaikille sen jäsenille
Tervehdys.
Tilanne olis seuraava et mitta tuli makkaroita niin täyteen huh huh...
Tarkoitus on alottaa ensi viikolla saliharjoittelu jollain tehokkaalla rasvanpoltto-ohjelmalla mutta mikä sellainen olisi ja millaisen ruokavalion se vaatii? Painoa pitäisi pudottaa 3 kuukaudessa 50kg jonka jälkeen ohjelma vaihtuisi enemmän lihaksistoa muokkaavaksi.
Oon aika ensikertalainen salihommissa joten tehokkaat neuvot on nyt tarpee, kunnon rääkkiäkään en kavahda
Kiitos jo etukäteen,
Jimi
jos painonvartjoilla pääsee johonkin 3kg/viikko niin luulis (?) et kuntorääkillä sais enemmänkin aikaseks?
Originally posted by DarkMarkDoom
Mä tiputin tossa kesällä ennen kuntosaliharrastuksen alkua 8kg kuukaudessa...
Johan mä vähän ihmettelin kun toi Sakael kävi väittään et 20:ssä viikossa ei pysty pudottaa painoo 30kg jos on natu...
Kait sitä laihtuu jos äijä painaa dieetin alussa n.100kg ja vetää 1200 kaloria päivässä...
no ei se ainakaa oo myöntäny et käyttäs mitää
Itse järkeilisin niin, että niiden lihasten perään olisi ihan hyvä surra juuri sen takia, että ne polttavat niitä kaloreita. Mutta noilla rasvakerroksilla luulisi tosiaan olevan aika vaikeata toteuttaa sellaista ruokavaliota, joka polttaisi hirveästi lihasta. Eli aika kovilla miinuskaloreilla voi sinun rasvaprosentillasi olla huoletta liikkeellä. Tuossa perustietoja ruokapuolesta.Originally posted by nikke1
Tässähän oli tämä NÖXNÖX jutut mitä paskalla ruokavaliolla saa aikaan, eli lihasmuistilla saa ne lihat ainakin periaatteessa takaisin kaikki henkilöt. Jos tuota läskiä nyt on aivan helvetisti, ja järkevän dietin läpivienti veisi vuoden tai pidemmänkin ajan, niin miksi surra lihasten perään?