Mitä mun pitäis sanoa mutsille, ku se valittaa et mulla ei saa paino nousta niin kovaa koska se olis muka epäterveellistä blaablaa. Pitäis rajoittaa kuulemma syömistä ja lisäravinteiden käyttöä :curs: . Eikö asia ole niin, että kun natikkana varsinkin treenaa kovaa ja syö hyvin niin kehitys on sitten niin kovaa ku on ollakseen. Ei terveessä treenaamisessa ja syömisessä mitään epäterveellistä luulis olevan!? Toinen juttu on se, ettei se usko että kehitys hidastuu ajan myötä. Vaikka ensimmäisenä vuotena tulee hirveesti painoo ja nyt vuodenvaihteesta myös pyrähdys tapahtunut ku otin lisäravinteet käyttöön, niin se luulee et tahti jatkuu samanlaisena vuosia. Sanoo et sit mä en osaa lopettaa ja ennen ku huomaankaan ni oon joku 100 kilonen kaappi!
Joten pliis kertokaa mulle millä sanoin mä saisin sen uskomaan et terve treenaaminen ja terve syöminen on kaikkea muuta ku epäterveellistä ja parin vuoden treenaamisen jälkeen paino ei nouse 13 kiloa vuodessa (ainakaan lihaksena)...:(
Joten pliis kertokaa mulle millä sanoin mä saisin sen uskomaan et terve treenaaminen ja terve syöminen on kaikkea muuta ku epäterveellistä ja parin vuoden treenaamisen jälkeen paino ei nouse 13 kiloa vuodessa (ainakaan lihaksena)...:(