Noloin paikka jossa olet heittänyt leijat?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Tiedz
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Maistelin kerran jamesbond-juomaa ja olin ilmeisesti kussut matolle, muistikuvia ei ole. Vähän ajan päästä siskoni soittaa olevansa perheineen lähistöllä ja voisivat tulla vaikka käymään n. tunnin päästä: "No ..öö..eeh..joo, kyllähän se passaa" APUA! Sitten vaan kaikki ikkunat auki, rätillä enimmät kuset pois(krapulassa tosi kivaa) ja hiustenkuivaajalla kuivattamaan mattoa. Ehdin hoitaa homman, mutta olipa vekkuli tunti.

Tanssilattialla(jytäjumppa) piereskelyä ei kuule. Pokkana vaan hirveät hajut, vähän kauemmaksi ja hupi toisten ilmeistä on taattu. Kannattaa kokeilla. Suosittelen.

Näin hienolle threadille on pakko kirjoittaa omista kokemuksista.

Tämä nyt ei varsinaisesti minua nolostuta, muuta kuin kavereiden kertomana joissain sopivissa tilanteissa joissa on myös kauniimman sukupuolen edustajia paikalla.:thumbs:

No toissa kesänä baarin jälkeen lähettiin jatkoille kaverin luo. Siellä maisteltiin hetki virvokkeita, jonka jälkeen saimme idean lähteä paistamaan makkaroita nuotiolla kerrostalon takapihan nurmikolle.

No nuotio ei syttyny ja sammuttiin siihen, kylmät makkarat mahassa. Aamulla kun aloin heräileen nurmikolta, niin kaveri oli lähteny sisälle. Minä siitä sitten nousen ylös ja soitan kaverille, ei mitään vastausta. Rapun ovetkin vielä lukossa. Soitan toisen ja kolmannen kerran, kunnes alkaa jo tuntua siltä, että rapulakakka on tulossa. Siinä vaiheessa alko jo vituttaa, ku kaveri on menny sammumaan sisälle eikä ite pääse sisään.

No siitähän minä sitten hokasin, että "perkele jos ei kerta sisälle pääse ni kyllähän mä sitte paskannan pihalle". Menin sitte ulkosivun puolelle ja paskansin siihen tien viereen. Hihitin sitä normaalia känniläisen naurua ja paskansin siihen pienelle nurmikaistaleelle kyykyssä. Saatto se ohikulkeva mummeli ihmetellä hiukankun meikä paskantaa ja hirittää rapun vieressä. Pyyhin sitte jollain lehdillä perseen ja lähin kulkeutuu kotia kohti... (pesin kyllä perseen sitte kotona, meinaan jäi vähän niitä lehtiä persvakoon)

Tuleepi mieleen vuoden takainen juhannus..

Torstaina mentiin kaverin tutun mökille, ja heti ensimmäisenä kun sain auton parkkiin piti alkaa tinttaamaan niin että taju lähti. Herätessäni mökissä yrjön ja paskatuksen tunteeseen rynnin pihalle ettiin puuceetä. Ei mitään hajua sijainnista ja tuntu että housuihinkin tulee. Ei muuta kuin mökin nurkalle puuta vasten jumalattomalle norsujöötille yhtäaikaa oksennuksen kanssa. Eikä paperia missään joten jokeen pyllyä pesemään.

Parasta oli että noin 15 hengen porukasta vain pari oli tuttuja, ja suurin osa oli ollut vielä pihalla kännäämässä ja katsomasa showta.:david:

Olin tuossa muutama viikko sitten jouluostoksilla ja kävelin Manskun Free Record Shopiin katselemaan levyjä. Mun edellä käveli kadulla nuoripari, ketkä eivät varmastikaan huomanneet, että kävelin ihan heidän takanaan. No, tyttöä ilmeisesti alkoi pierettää, sillä hän pysäytti jätkäkaverinsa, nosti hieman toista jalkaansa ja päästi hanuristaan sellaisen hassun kuuloisen töräyksen ilmoille, tyyliin "hei, kato mitä MÄ osaan!!!1". Tämän päälle tyttö nauroi railakkaasti, kunnes huomasi, että olin nähnyt, kuullut ja lähes haistanut koko tapahtuman. Hitto että mä nauroin varmaan viikon tolle ja vieläkin se naurattaa. :lol2:

Pierevät tytöt = :haart: :love:

Originally posted by Tomi
nauroin varmaan viikon tolle ja vieläkin se naurattaa. :lol2:

Pierevät tytöt = :haart: :love:

Erikoinen fetissi kenties lapsuuden kokemuksista johtuvaa?

:lol2:

En jaksanut lukea kaikki viestejä mutta luulen että sama on käynyt jollekkin muulle.

Eli joskus nuoruudesssani kun ensimmäisiä kertoja pääsi naisen kanssa tositoimiin, niin jännitystä oli asiaan kuuluvasti ilmassa ja perhosia vatsassa..no itselläni tämä tarkoittaa sitä että vatsaan kertyy runsaasti ilmaa kun jännittää jotain.

No siinä kahden minuutin lähetysaarnaaja suorituksessa sitten jossain välissä rupesi pierettämään pirun kovasti kun en ollut naisen seurassa kehdannut ruveta paineita päästämään suolistosta ulkomaailmaan.
Ja kun kerran oli näin pitkälle päästy naistoiminnassa niin ajattelin että hoidetaan hommat lopppun, eihän tätä herkkua joka päivä ollut tarjolla.
Kunnes sitten aktin loppuvaiheessa naisen päällä en enää pystynyt pidättelemään ilmaa sisälläni, ja suoritus sai laatua vastaavansa lopputuloksen, se päättyi hävyttömän pitkään ja kovaääniseen pieruun.

Muistaakseni kummallakin oli aika hauskaa kyseisen tilanteen jälkeen.

Eli noloin paikka missä olen leijat heittänyt on naisen päällä.

Originally posted by Kusimato
Erikoinen fetissi kenties lapsuuden kokemuksista johtuvaa?

:lol2:
Haha, en tiedä. Olisiko yhtenä syynä mun ex-avovaimon ja mun pieruhuumori? :lol2: En edes muista, että kuinka monta kertaa jouduin 1,5 vuoden aikana kupitetuksi. Mutta näiden kupituksien taustalla oli usein kosto, sillä mulla oli välillä paha tapa tehdä sellainen pieni jekku, että hivuttauduin "halaamaan" avokkia hänen peittonsa alle, sen jälkeen tiukka ote ja sellainen komea 8-sekuntinen pieru vihollisen peiton alle. Tämän jälkeen olo on kuin rodeossa. Tyttö taistelee aikansa, mutta lopulta hän väsyy ja tilanne päättyy hysteeriseen nauruun. :)

Haha, en tiedä. Olisiko yhtenä syynä mun ex-avovaimon ja mun pieruhuumori? :lol2: En edes muista, että kuinka monta kertaa jouduin 1,5 vuoden aikana kupitetuksi. Mutta näiden kupituksien taustalla oli usein kosto, sillä mulla oli välillä paha tapa tehdä sellainen pieni jekku, että hivuttauduin "halaamaan" avokkia hänen peittonsa alle, sen jälkeen tiukka ote ja sellainen komea 8-sekuntinen pieru vihollisen peiton alle. Tämän jälkeen olo on kuin rodeossa. Tyttö taistelee aikansa, mutta lopulta hän väsyy ja tilanne päättyy hysteeriseen nauruun. :)

Vai että ex-avovaimo..Pierasepas vain ilmoille, että tämän eksän paikalla on maannut hemaisevan kiihkeä ja kaikkien rusakkojen suosikki Rintafile, jonka kanssa mittelitte ilmaherruudesta kuin vanhat valaslaamaeskimot kuitenkin sillä seurauksella, että TT lamaantui täysin Rintsikan päästettyä myös Endlösungina tunnetun RIPARISARRRRRJAN. :eek:

Tää sattu mulle ollessani aikoinaan armeijassa. Olin silloin kokelaana ja olimme alokkaiden kanssa ampumaradallla suorittamassa jotain ampumataitotestiä. Siinä ammutaan kääntyviin tauluihin siten, että taulut nostetaan aina tietyksi aikaa ylös, jolloin niihin ammutaan ja sen jälkeen taulut lasketaan taas alas.

No, minä olin parin alokkaan kanssa näyttösuojassa johtamassa taulujen kääntöä sillä aikaa, kun loput mortit ampuivat tauluihin radan toisessa päässä. Ei siinä mitään, mutta jostain syystä vatsani oli silloin totaalisen kuralla ja mulle tuli ns. ykköshätä. Tajusin, että mun on tehtävä tarpeet siihen paikkaan tai paskoa housuihini.

Oli talvi ja pakkasta oli silloin rapiat -20 astetta. Kaks näyttösuojassa mun kanssa ollutta alokasta kattoo, kun kokelas riipii koko vaatekerran kinttuihin ja antaa paineen purkautua hangelle. Ammunta oli koko ajan menossa ja mä seurasin kellosta koko ajan aikaa komentaen tauluja ylös ja alas. Alokkaat teki työtä käskettyä, totesivat vain kääntämisen lomassa: "Herra kokelas, täällä haisee paska". Minä komensin vain turvat tukkoon ja jatkamaan työtänsä samalla, kun annoin rutista sydämen kyllyydestä suolen tyhjäksi.

Hätäseen kerkesin peittelemään jätökseni, ennen kuin ampumassa olleet alokkaat tulivat tarkastamaan tauluista tuloksiaan. Kärsiköhän tosta auktoriteetti?:D

Kerran kesken "hommien" tuli sellanen ukkonen et huh huh. se muija tajus ja tietenki haisto sen (ihme ettei kuollu), ja oli vaan nolona mun puolesta ja kysy mult vaan kiltisti et meniks sul selka. vastasin siihen vaa et joo meni ja jatkoin hommia. Mut vittu se oli noloa!!!

Mä ymmärrän, että miksi kyseessä on nimenomaan EX... :D

Hän on joko tukehtunut, tai sitten päässyt karkuun Tomin pihdeistä..lopullisesti..

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom