Noloin paikka jossa olet heittänyt leijat?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Tiedz
  • Aloitettu Aloitettu
Originally posted by [ZannaZ]
Joo... eli uskokaa tai älkää niin rakastellessa on multa päässy.... eikä muuten ollu mikää pieni tai hiljainen. Tais jäädä hommat vähä kesken :blow:

ja arvaa hävettikö :evil:

Eihän hienot naiset ei piereskele saati paskanna. Ainakaan kauniit sellaiset. Niiden takaluukkukin on ihan muuta tarkoitusta varten :david:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Originally posted by [ZannaZ]
Joo... eli uskokaa tai älkää niin rakastellessa on multa päässy.... eikä muuten ollu mikää pieni tai hiljainen. Tais jäädä hommat vähä kesken :blow:

ja arvaa hävettikö :evil:

Missä asennossa bylsitte kun tapaturma sattui?

Juu pitää munkin avautua, kun tämä ei threadi ei tunnu olevan kovin naisten suosiossa.

Eräs nolo pieru väärään aikaan pääsi minulta jollakin jazztanssikurssilla. Tunnin lopussa venyteltiin takareisiä haara-asennossa istuen ja eihän siinä asennossa pysty millään pidättämään isompaa pierua. Pääsikin mukavan äänekäs ja hajukas pieru. Siihen loppui mun jazztanssiharrastus.

Pakko kai tää on nyt sitten tänne laittaa.

Eli aikoinaan oli koulussa joku luokkien välinen sählymatsi ja mulla oli vatsa ihan pirun sekasin. Siinä sitten nuoruuden innolla oli pakko voittaa ja eihän täysiä ravatessa jouda pieruja pidättämään. Siinä sitten koko matsin ajan suolilauloi ja välillä vaikutti kuin vastustajat olisivat katselleet vähän ihmeissään menoa. :D

Mun broidilla(tai siis ei se oo mun veli, meillä on vaan samat vanhemmat:evil: )on tapana häpäistä kännissä ittensä ja muu suku pahemman kerran...
Eräänkin kerran se oli onnistunut saamaan jonkun mimmin tanssimaan hitaita eräässä edesmenneessä joensuulaisraflassa. No siinä kesken tanssia broidilla oli alkanut vattassa kiertää ja aatteli että laskee sellanen pienen ja varovaisen ettei muut tai varsinkaan mimmi älyä mitään...
No siinä sitten kävikin niin että illan aikana juodut kiljut ja muut kurat tuli paskana housuun....
Broidi lähti nokkelana tanssilavalta vessaan, heitti housut roskiin, ei viittiny edes persettä pyyhkii ja takasin tanssiin...
Ei kuulemma ollut enää kyseinen mimmi halunnut tanssia broidin kanssa enää sinä iltana...:lol2:

On onnistunut myös paskomaan omaan huppuunsa vastatuulessa yms.pientä kivaa...:urjo:

Kyllä hävettäs jos olis tollanen veli...:haart:

Originally posted by IronMind
Jepjep. Puuttuu vielä appiukon veljen duunikaveri listoilta...

Oot sä muuten aika sheriffi..:piis:

Originally posted by Andree

On onnistunut myös paskomaan omaan huppuunsa vastatuulessa yms.pientä kivaa...:urjo:

Kyllä hävettäs jos olis tollanen veli...:haart:

Itsellä nyt ei mitään pahoja leija tarinoita ole paiskottavana. Lähinnä ovat säälittäviä hissi tarinoita, joilla mitalisijat kyllä jää kauas:)

:offtopic:
Tuosta tuli mainio tarina mieleen. Tapahtui tuossa muutama kuukausi sitten eräänä lauantai yönä. Kaveri oli sitten hieman tuiskeessa yöllä, kun tuli kotiin ja muija odotteli häntä nukkumaan. Sälli kuitenkin painoi vaatekaappiin ja veti oven kiinni sen kummempia kommentoimatta. Muija ihmetteli WTF ja kävi houkuttelemassa kaveria pois kaapista. Tähän kaveri vaan ärjyi, että mee ny pois ja veti kaapinovea kiinni. Noh, muija kypsyi ja ajatteli, että nukkukoon kyykyssä siellä kaapissa sitten. Aamulla tolkuton paskanhaju kämpässä ja, kun hajun lähdettä ruvettiin paikallistamaan niin ylläriylläri siellähän tavara oli kaikkien muijan kenkien ja laukkujen päällä :lol2: :lol2:. Siinäpä jäbä seuraavan päivän kiillotteli kenkiä ja laukkuja :D.

Originally posted by Jakob
Kaveri oli sitten hieman tuiskeessa yöllä, kun tuli kotiin ja muija odotteli häntä nukkumaan. Sälli kuitenkin painoi vaatekaappiin ja veti oven kiinni sen kummempia kommentoimatta. Aamulla tolkuton paskanhaju kämpässä ja, kun hajun lähdettä ruvettiin paikallistamaan niin ylläriylläri siellähän tavara oli kaikkien muijan kenkien ja laukkujen päällä

Mun yks tuttu on tyhjentänyt rakkonsa omaan vaatekaappiinsa ravintolaillan jälkeen jo useemman kerran. Jos tämä sälli kuitenkin löytää yöllä vessaan asti, niin toimitus tapahtuu lavuaariin.

Ja tietysti just toi sama homma. Jos muijatunkee vaatekaappiin keskeyttämään toimitusta, niin helvetinmoinen örinä siitä, että ei ees omassa huussiissaan saa rauhassa kusta......:lol2:

Eikä siinä vielä kaikki. Intissä tupakaveri sai lämpimän herätyksen....

Kaveri oli herännyt kummalliseen sihisevään ääneen, ja kun avasi silmänsä, niin sai naamalleen kunnon loraukset lämmintä kusta.

Iltavapailla käynyt tuvan alkoholisti se siinä tyhjensi rakkoaan. (Sama 18-v alkkis kupitteli useamman desin hyvää Hyvää Tulta joskus mettäkeikalla.)

joskus pari vuotta sitten olin koulujen välisissä 400m loppukilpailussa.. just oli starti tulossa ja olin siinä 8-radalla ja siin vieres oli kauheesti yleisöö.. sit alko kauheesti mahassa kiertää ja kun startti tuli niin "pidätys" petti ja varmaan ekoilla 10-askelilla tais tulla aika humpat peräpäästä... juoksin muuten helvetin kovaa sen alun :D

*reps*

Tänään suihkun jälkeen päästin pukuhuoneessa persettä repivän kaasupurkauksen. Oli niin mahtavan kuuloinen että siihen päälle irtosi röhönaurutkin, kun olin kerta yksin pukuhuoneessa. No, tämähän on aivan normaalia mutta sitten muistin että kun tulin pukuhuoneeseen siellä oli hengensalpaava dödön tuoksu joten olin jättänyt pukuhuoneen oven n 10 senttiä raolleen. Kaikenmoinen kolina loppu salilta heti joten olen melkovarma että jokainen (eli 3-4 noin 20v naista) sen kuuli. Pahinta kaikessa oli se, että pois mennessä piti kävellä salin läpi. (Olisin häippässy ikkunasta mutta niitä ei ollu ja seinätkin oli betonia)

No kannetaan oma korteni kekoon. naureskellut tässä hyvän tovin ei kyllä tarvitse enään vatsoja illalla tehdä

Itselläni kävi kanssa juuri töistä lähdössä ollessani hississä aattelin vähän vapautella suolistokaasujani ja päästin kunnon töräyksen. No eikös se samalla hetkellä pysähtynyt seuraavaan kerrokseen ja pari naishenkilöä astuu sisään. pikkasen oli vaikeet ilmeet naisilla onneksi en tuntenut ja ei tainnut olla firman väkeä.
itse helakan punaisena poistuin hissistä kunnon marssi askeleilla.

Intti aikana marssilla oltaessa kaverin ilme oli tuskainen.Rupesin ihmettelemään, että mikä mahtaa olla. Kunnes haju jo selvitti missä mättää. No kaveri siitä vaan, että herra vänrikki saisinko poistua jonosta ,kun on vatsa sekaisin. No vänskä siihen, että no siltä tuoksahtaa ,että taitaa housuissa jo lämmittää. No kaveri tuohon pokkana ,että kyllä herra vänrikki ja saappaissa kanssa.

ja kaverille kanssa kävi vahinko, kun tyttö oli ottamassa suihin. Oli juuri laukeamaisillaan, kun pääsi pieru ja tokasi siina tytölleen, että pistä nenä kiinni. No tyttö tajusi vähän väärin ja pisti hepin nenään kiinni ja kaveri laukesi suoraan sieraimiin. No tuskinpa tyttö haistoi paljoa sen jälkeen.:lol2:

Originally posted by zart
...No vänskä siihen, että no siltä tuoksahtaa ,että taitaa housuissa jo lämmittää. No kaveri tuohon pokkana ,että kyllä herra vänrikki ja saappaissa kanssa.

ja kaverille kanssa kävi vahinko, kun tyttö oli ottamassa suihin. Oli juuri laukeamaisillaan, kun pääsi pieru ja tokasi siina tytölleen, että pistä nenä kiinni. No tyttö tajusi vähän väärin ja pisti hepin nenään kiinni ja kaveri laukesi suoraan sieraimiin. No tuskinpa tyttö haistoi paljoa sen jälkeen.:lol2:

Tähän kuuluisi kirjoittaa "repesin"!

kaasuja hyvinkin...

Muutama vuosi takaperin olin rautatieasemalla hakemassa
duunin takia tavaroita junasta...
No siinä isoa rullakkoa työntäessä alkoi pierettää aivan törkeesti
ja tietenkin asemalaituri täynnä ihmisiä odottamassa junaa.

No miehekkäästi laskin ilmoille oikein vuosisadan fanfaarin ja koko
asema raikasi....
Siinä vaiheessa kun ihmiset käänty kattomaan rupes hävettään,mut pokerina sitten taputin vieressä seisonutta pukumiestä olalle ja totesin kovaan ääneen "älä välitä,mullekki käynyt joskus noin"....

Ihmiset katto pikkasen pitkään tätä pukumiestä....ja mä meinasin tukehtua nauruun rullakon takana kun äijä helotti punasena ja yritti piiloutua puvun kauluksen taakse.

Olihan se pikkasen rumasti tehty mut säästin itteni häpeeltä....
:evil:

Kaveri teki mulle kerran samanlailla, kuin bumballe. Oltiin pelaamassa golffii ja tallusteltiin auringon laskussa ja tyynessä ilmassa griinille. Yhtäkkii kaveri vetää sairaat fartit. Pelikaveri (käveli meidän edellä) kattoo meitä ilmeellä "mitä vittuu?" ja kevri huutaa samassa jotain tyyliin et "jumalauta tommi!" Olin vähän nolona, ku tää ukko tsiigas mua ja yritin inttää jotain vastaan kaverille, mut eipähän toiminu.:lol2: :jahas:

Muistakaa kaikki, että ihminen ei ole paineastia.

Zannaz. Ei tuollaisella ole mitään merkitystä. Ei pitäis hommat jäädä sen takia kesken. Sulla oli tosi typerä kumppani silloin. Ei rakastelu tuollaisen asian takia jää kesken. Sehän vaan paranee, kun tulee lisämausteita soppaan....Huumoria vähän. Sille kundille kai erityisesti?

Naikaa ja pierikää.

Originally posted by Oneofus
Iltavapailla käynyt tuvan alkoholisti se siinä tyhjensi rakkoaan. (Sama 18-v alkkis kupitteli useamman desin hyvää Hyvää Tulta joskus mettäkeikalla.)

Tosta hyvästä mä olisin jo valmis tappamaan :)

edit: tai vähintään kuristamaan koko jätkän ja murskaamaan olkapäät, kyynärpäät ja sormet.. vittu kun pistää vihaseks, paitsi jos se jonka päälle kustiin oli täysi kusipää itekkin

Originally posted by Boudari
Onkin muuten aika pitkäaikainen ja vaiva. Mulla se repes joskus nuoruuden huumassa (ensimmäisen tyttöystävän kanssa kun tutustuimme seksin valtakuntaan ja pitihän sitä takaoveakin kokeilla. Ilman rasvaa, tottakai..) vuonna 80ekr ja uusiutui aika ajoin ja aina samasta kohtaan! Jumalauta sitä kirvelyä kun meni pesulle. Nyt on mennyt reilu vuosi ettei ole rapsahtanut kertaakaan :thumbs:

Aika tavallistahan toi taitaapi olla, puolituttu oli vaivalla varannut hienon hotellihuoneen ja meni sitten tyttöystävänsä kanssa sinne juhlistamaan jotain, ja oli näin käynyt, kun ei kortsua ollut niin verenvuoto oli (ja sehän on) todella voimakas, kaikki hotellin lakanat ja tyynyliinat aivan veressä kun oli koittanut tyrehdyttää, voi siivooja olla ihmeissään...

Toinen urbaani legenda on kun jonkun kaveri jossain kännipäissään takaapäin duunaillessaan sitten "lipsauttikin" vauhdissa väärään, ja oikein sängynpäästä latasi vauhtia... meinaa laatta lentää kun ajattelee sitä tunnetta, *rits*... Yök.

Onhan tuo itsellekin käynyt muutama vuosi sitten, ja tosiaan uusiutui sitten puolen vuoden päästä yllättäen, onneksi hommaan on yksinkertainen ratkaisu kun käväsi urologilla ja aivan mini-luokan operaatiolla korjaa tuon ratkenneen kohdan ja kas, hyvä tulee.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom