Noloin paikka jossa olet heittänyt leijat?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Tiedz
  • Aloitettu Aloitettu
Originally posted by Pertti 123
Tää on kyl omalla tavallaan noloin tähän mennessä. Eikä niille tytöille voi sanoa mitään, mikä pelastais tilanteen. Mutta tärkeintä on, että pojat on aina poikia:thumbs:

Tuollaisen miekkailun lomassa voisi hyvin tokaista:

"yksi kaikkien ja kaikki yhden puolesta!"

..ja jatkaa sateenvarjomiekkailua.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Re: Nolooo...

Originally posted by "Rukoilija"

Pari vuotta sitten olin käymässä Go Go:lla (Tampereella),olin just alottanut käymään puntilla, siinä tein vapaa paino huoneessa kyykky sarjaa pelkät adidaksen uima sortsit jalassa.

Mitä vittua?

Re: Nolooo...

Originally posted by "Rukoilija"
Yleinen leissaus tapahtuu vatsa päivinä

Kokeile seuraavaa: puoli tuntia ennen vetotreeniä naukkaat Ultra Wheytä naamaan. Kokemus on huikaiseva, ainakin muiden salinkäyttäjien osalta. :D

Selvennys...

Joo huomasin että vähän epäselvästi pistin ton sortsi systeemin..siis tottakai oli paita päällä ja kengät jalassa jne. Mutta housuina oli sellatteet vitun lyhyet adidaksen sortsit (alunperin uimiseen tarkoitettu, jotka palvelivat siihen päivään saakka hyvin...)

Kiitos vinkistä, täytyy kokeilla tota sun reseptiä:D

Ei nyt pieru mutta pahanhajuinen röyhtäisy: Kerran oli romanttinen hetki exäni kanssa yöllä ja kesken suutelun minulta pääsi iso, voimakas ja pahanhajuinen röyhtäisy. Molemmat naurettiin mutta kyllä hävetti. :nolo:

Kyl noi jutut jaxaa aina naurattaa :hyper: !!! Oon just töissä ja jengi kattoo mua ihan kummana ku yksikseni hymyilen ja hytkyn....piristystä työpäivään! :)

Taas armeijajuttuja... Olin pääpäivystäjä kompaniassa ja tulin tauolle tupiin. Näin meidän joukkuelaisen tyypin vessassa isolla lavuaarilla ja se hihitteli yksikseen. Menin katsomaan ja ihan järjetön paskan haju ja se pesi intin verkkareita lavuaarissa. Tyyppi kertoi ihan kysymättäkin, että oli ollut sotkussa ja paskahätä vähän tullut. Vessan jono oli ollut ihan järjetön ja jossakin vaiheessa tuli olo, että nyt tulee housuihin. Oli sitten juossut naisten vessaan. Siinä vaiheessa oli paska jo tupannut ulos, kun oli istuutumassa kaakelille ja vetämässä housuja alas. Puolet oli kuulemma mennyt housuihin ja puolet pytylle, lattialle ja seinille. Oli sitten nakannut kalsarit roskiseen ja juossut kasarmille... Samalla typillä oli pökäleitä housuissa leirin jälkeen...

Tuo Raxijuttu on kopsattu ulkomaisesta tekstistä. Samantyyppinen urbaanilegenda mitä se kaupan pihalla väärään autoon istuminen ja pieraisu.

Jos sinulla on naisia vieraina bileissä, niin älä huuda vessaan mennessäsi, että "hyi vittu, täällä haisee paska!". Oli meinaan kaverin muijakaveri aika punainen sen jälkeen... :david:

Samanlaista käänteishäpeää myös kaverin kanssa koettiin. Kyydittin kolme tytteliä kotiin. Matkalla oli asuntoalueella joku hidaste. Alkoi paska haisemaan ja kaveri tietysti kysyi kovaan ääneen, että pierasikko sää? Vastasin, että en... Suut meni rusetille ja takapenkiltä kuluui tukahdutetun naurun ääniä. Jälkeenpäin revettiin aika kivasti.

Yksissä ylioppilasjuhlissa oli pako mennä kaakelille. Pierutti ihan kivasti ja oli sellainen kaikuva vessa. Titysti yrittää päästää sitä pierua hitaasti. Tämä johti piukkaan "piiieeeeaaaaauuuu!" äänen ja paskanpyrähdykset päälle. Vessan oven takana oli muutama hymyilevä naama ja ihan tuntemattomia...

Ai niin, kun menette ravintolaan, niin ehkä parempi laittaa tummemmat alushousut jalkaan. Varsinkin jos on hieman vatsa reistaillut. Kännissä paskominen ei aina ole kaikista hygieenisinta. Hävetti hieman herätä naisen vierestä, kalsarit oli lattialla. Oli vaaleat boxerit ja haaroissa oli kauhea ruskea vana. Kaikki asunnossa olevat kolme naista olivat varmasti tämän nähneet... :hyper:

Kerran olin syntymäpäivänäni töissä vähän myöhempään illalla. Pieretti ihan törkeesti, ja kuvittelin, että nyt on hyvä hetki työntää :kakka:, kun ei ketään enää paikalla.

Samalla hetkellä, kun turautin oikein kunnolla, niin pomo koputti olkapaahän ja tokaisi: "Olin juuri lähdössä, mutta katsoin vielä kalenteria. Huomasin, että sinulla on tänään syntymäpäivä. Onneksi olkoon!"

Sen jälkeen alkoi haista :kakka: :hyper:

Ei nolo fartti, mutta Stockalla olen muutamana jouluna antanut joulumieltä heittämällä rullaportaita ylös mennessä silent but deadly fartin. Ja sit yrittää pitää pokkaa, kun perässsä tulijat alkaa yskimään ;-))

Ihan tajutonta juttua.. Mitenköhän Alexandra on onnistunut löytämään tämän uudelleen.
Search: "pieru* akti" :)

Yksi inttikaveri onnistui kerran menemään kuselle iltavapailta tullessa omaa kaapinoveaan vasten ja heitti tämän jälkeen peittonsa aikaansaannosten päälle.

Itse olin kuskina jollekin yliluutnantille ja alkoi mahassa kiertää. Siinä sitten yritin pidätellä, mutta ei ihan onnistunut. Pääsi juuri sellainen hiljainen ja tappava. Ei muuta kuin ikkunaa hiukan raolleen. Tässä vaiheessa luti hieman vilkaisi, että miksi avaan ikkunan keskellä talvea, mutta avasi hetken kuluttua omansakin.

Tapahtui intissä.Oltiin ampumassa ekaa kertaa,ja säädettiin siinä sitten tähtäintä.maha oli sekaisin hernekeitosta ja jostain halpis protskusta.pieretti aivan saatanasti ja ajattelin nerokkaana että pöräytän samalla kun ammun.No vänrikki oli siinä takana ja käski laukaista tein työtä käskettyä ja pöraytin,no oli jäänyt varmistin päälle.hävetti ja olin siinä naama punaisena, jolloin vänrikki totes että tais tulla sarjana.

Ei hitsi näitä juttuja... :lol2: :lol2: :lol2:

Kiva kun on avokonttorissa töissä ja kaikki miettii hiljaa otsa rypyssä jotain koodinpätkää. Sitten minä yritän pidätellä naurua oman pahviseinäni takana. Naama ihan punaisena ja jos hiukan tirskahtaa, niin sen voi hyvällä tuurilla korjata yskänkohtaukseksi :lol2:

TheSami sanoi:
Tapahtui kaupassa n. vuosi sitten.

Hirmuinen protskuleija tulossa. Muistan elävästi että olin lastaamasa tomaatteja pussiin, ajattelin että ihan vähän raotan.

vähän raotan..........HAHAHAHAHAHAHAH!!!!!! ASIAAAAA sä oot äijä

Tarhaiässä piti kiiruhtaa täysi talviasustus päällä pöntölle. Siinä sitten haalaria ja lämpöasua äkkiä nilkkoihin rullaamaan ja sujuva pyllistys arabialaiselle. Kaikki tuntui menneen nappiin. Pian ulkona jatkuivat iloiset lumileikit auringon paisteessa. Lopulta isukki kurvasi autollaan pihaan ja nouti meikäläisen kotimatkalle. Tuon parin kilometrin aikana autoon levisi outo katku. Kotona tutustuttiin vuotoon hieman tarkemmin. Löydöksenä oli hupussa "kinder bueno" -suklaata ja puolet valuneena iloisesti villapaidan niskaa ja selkämystä pitkin. Eipähän ollut ainakaan paleltanut pakkasessa.

Isovanhempien kera oltiin matkavaunulla kiertelemässä Etelä-Suomen huvikeskuksia. Visulahteen päädyttiin. Erityisesti kiehtoi dinopuisto. Siellä sitten kuumana kesäpäivänä pelkissä uikkareissa tuli viiletettyä niin innokkaasti, että jäivät kropan heijastemekanismit huomiotta. Riippusillalla tylannosaulus Lexiä ihmetellessä luukulla kolisi ja kovaa. Voitaisiin melkein puhua jännäkakasta. Mummon kanssa lähdettiinkin sitten tavarat pöksyissä siistiytymään. Tarkoitan nyt vain omia pöksyjäni. Kuulemma meikäpoika oli innokkaasti vielä matkalla ollut menossa niin jumalattoman jännään videopeliluolaan vähän Nintendoa hakkaamaan. Mummo ei oikein ajatuksesta lämmennyt vaan kehotti, että josko nyt kuitenkin käytäisiin ensiks peseytymässä. Ehdotus oli jälkikäteen ajatellen ihan hyvä.

:jahas: :D

Edit. Eihän tämä nyt ollukkaan pieruhuumoria. Mutta kuten sanonta kuuluu: "Paska on pierun tihentymä."

Pe. salilla "moottorisahaa" vedellessä PRÖÖÖÖTTT... joku muija veteli soutulaitteella takana. :nolo:

Sattuipa yhtenä uutena vuotena muutama vuosi sitten. Juotiin ja syötiin roskaruokaa tuhdisti kämpällä ja sitten lähdettiin baariin. Siellä ei ehtinyt ottaa, kuin pari tuopillista ja alkoi vatsassa vääntää. Noh baarin vessaan oli kustu niin pahasti reunoille, että sinne ei uskaltanut tehdä tarpeita. Ajattelin lähteä käymään läheisellä huoltoasemalla.

En saanut kuitenkaan pidäteltyä ja matkalla tuli hirveät ripulipaskat housuun. Oli pakko lähteä takaisin kotiin. :(

Kyykätessä on rutissut jonkun kerran.

Tässä kolme typerintä,mitä itelle sattunut: Kaverin häiden jälkeen maha täynnä herkkuja, boolia ja kossukolaa tappelin ravintolan edessä. Eka erä meni minulle, mutta tokassa heppu (n. 100kg) kaatoi minut, hyppäsi istumaan mahan päälle, kuristi ja hakkasi otsaan. Siitä kun aikanaan pääsin ylös niin huomasin että ohho nyt on Jalliksella litra kiisseliä kalsareissa. Kebab-paikkaan pyyhkimään. No, sieltä loppu paperi ja paska levisi käsiin. Siitä poliisikyydillä ensiapuun, toinen sälli siellä jo odottelikin. Oli kiva hihitellä maijassa, kun muija parkuu vieressä ja järkyttävä paska haisee housussa. Jätin sitten bokserit ensiavun vessaan,mutta muija pakotti hakemaan ne myöhemmin, kun oli niin kalliitkin. Oikea kämmen haisi muuten 3 päivää kakalle.
Toisella kertaa tautisen pirtulärvin päätteeksi heräsin kotoa ja muija oli menossa suihkuun. Suositteli minullekin jossain vaiheessa suihkua, koska oli yöllä kuullut minun paskovan housuihini hänen vieressään maatessani. Väitin ensin vastaan, mutta tarkistettuani tilanteen olihan siellä lusikallinen.
Kolmas juttu oli koulun ilmaisutaidon kurssin kevätnäytös,jossa kaverin kanssa painittiin sillai hienosti ettei kukaan osannut odottaa sitä keken runonlausunnan. Kukaan niistä kolmestakymmenestä 19- 30-vuotiaasta muijasta ei toisaalta myöskään osannut odottaa sitä järkyttävää päräystä, jonka nahkahaitarini päästi kesken teatraalisen ilmalennon. Ihan pokkana vaan jatkettiin vaikka häpeä ja naurutus oli sanoinkuvaamaton.

Joo, no mullekkin sattui kakarana aika hauskasti, tai no olin mä jo 14v.
Kaverien kanssa oltiin jossain pitkällä taas mettäretkellä talvella. Karmee hätä siinä iski päälle ja riu'ulle vaan. Tarpeiden jälkeen rupesin katteleen että mitään ei näy missään, mikäs nyt on vialla.. Noh, kylmä kun oli, rupesin pistämään haalaria päälle ja eikös nämä tuotokset löytyneet hupustani :D
Onneksi oli jäykkää tavaraa. Ja hauskaa oli. :D

Saapas sanoi:
Joo, no mullekkin sattui kakarana aika hauskasti, tai no olin mä jo 14v.
Kaverien kanssa oltiin jossain pitkällä taas mettäretkellä talvella. Karmee hätä siinä iski päälle ja riu'ulle vaan. Tarpeiden jälkeen rupesin katteleen että mitään ei näy missään, mikäs nyt on vialla.. Noh, kylmä kun oli, rupesin pistämään haalaria päälle ja eikös nämä tuotokset löytyneet hupustani :D
Onneksi oli jäykkää tavaraa. Ja hauskaa oli. :D

:lol2:

Sattuipa kerran asiakkaita täynnä olevassa videovuokraamossa seuraavaa: Kateltiin leffoja kolmen kaverin kanssa ja yhtäkkiä lemahtaa hirvee paskanhaju sieraimeen. Yks kaveri (syyllinen) repeää nauramaan ja toteaa kuuluvalla äänellä että "HYI VITTU JÄTKÄ!!" ja luikahtaa ulos liikkeestä räkäisesti nauraen. :curs: Ja arvatkaa luuliko kaikki että mä farttasin?! Kaikki tuijotti ja meikäläinen yritti ottaa it wasnt me-ilmettä naamalle :(

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom