Noloin paikka jossa olet heittänyt leijat?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Tiedz
  • Aloitettu Aloitettu
joskus tuli erään kauppakeskuksen hesburgerin penkeillä vetästyä niin saatanan kovaääninen töräys kun olla ja vaan voi ja sitä törinää kesti varmaan 20 sekunttia, ja soijjaa kun oli siinä syöny niin keväinen tuoksu oli taattu, en yhtään ees viittiny peitellä sitä vaan annoin palaa sielun syövereistä ja oli selvä että monen ruokahalu oli pilattu ja lähdin käveleen pois siinä ihan kuin ei mitään olisi tapahtunutkaan ja menin ulos seisoskeleen niin joku pissaliisa lauma juoksee ja kiljuu että hyi saatana mikä haju.

ei ees hävettäny :rock:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
onhan näitä sattunut pari omalle kohdallekki :hyper: yksi sattui tässä jo useita vuosia sitten judotreeneissä..masussa kierti ja harjoteltiin jotain perusmattotekniikkaa missä vastustaja on ns. kilpikonnapuolustuksessa eli ihan paketissa..no siinä kykötin kasassa ja parini (sattui olemaan vielä pari vuotta vanhempi tyttö) tuli suorittamaan kyseistä liikettä..nappas vyöstä kiinni ja nykäisi minua ilmaan..siinä vaiheessa räjähti oikeen terävä ja pahanhajuinen leija..samalla repes koko porukka tatamilla :rolleyes:

toinen sattui viime kesänä.olin käymässä helsingissä ja vietin yhden yön paikallisen kottaraisen luona..joku mikälie kännipoka juu nou...no siinä aamulla tokkuraisena heräsin ja luulin olevani kotona.laukaisin aivan uskomattoman äänekkään töräyksen..heti sen päästettyäni yritin vielä viime hetkellä puristaa leijan takaisin ku tajusin että vieressä makas tää hoito :nolo:
vähä aikaa tuulettelin siinä peiton reunaa ja hoin jotain korkeampaa voimaa ettei tää neiti olis tajunnu mitään...en nyt tiedä heräskö se muija siihen pamaukseen vai salaperäiseen tuuletteluuni..mut haju oli mitä hirvein joten ei se ihan kokonaan sitä menettäny :lol2:

on muuten helvetin vaikeeta olla suhteessa missä ei uskalla päästellä sillon ku on tarve..kokemuksia on aika rutosti..just ku pyöriskelet sängyssä kultasi kanssa,osoitat hellyyttäs ja kappas mahassa alkaa vääntää niin pirusti..mitäs siihen sanot sitte ku on tulossa estelyistä huolimatta..?

Meidän kerrostalossa on mielenkiintoset ilmanvaihtohormit vessoissa, sieltä kuulee naapuriasunnon vessa-keskustelut ihan kuin vieressä puhuis. No, eräänä sunnuntaina aamulla tapahtui seuraavaa: Naapuriasunnossa oli vissiin ollut edellisenä iltana/yönä bileet. Itse olin aamulla himassa pöntöllä lehteä lukemassa, kun kuulin jonkun naapureista tömistelevän vessaan, tuli hetken hiljaisuus ja sitten: "Hyi saatana, kuka jumalauta on mennyt paskomaan pöntön viereen!?!?" Ite repesin totaalisesti, ja tajusin, että naapuri tietenkin kuuli nauruni ja oli pakko hyökätä pihalle vessasta. Nauroin ihan kippurassa ja kuuntelin kun siellä "etsittiin syyllistä" kyseiselle vahingonteolle...

Jompikumpi lapsista syntyi ja oltiin sairaalalla sellaisessa perhehuoneessa jossa myös iskä sai yöpyä.

Olin siinä varpajaiskrapulassa ja varsin leikkisällä tuulella. Olin sängyllä kontillani, kädet pysyi sängyllä mutta hyppyytin vähän "kanityyliin" peräpäätä, koko ajan tuli farttia. Hirveä katku ja pärinä. Samassa ovi aukeaa ja hoitaja astuu sisään... pari sekuntia pystyttiin olla ja sitten rouvan kanssa revettiin täysin :hyper:

Mitä lie hoitajan päässä pyöri, oli ihan hiljaa eikä häirinnyt meitä pitkään :thumbs:

Tulipa samalla mieleen muisto nuoruudesta, silloin kun ei ollut ikää niin oltiin jonkun auton kyydissä ja juotiin olutta. No kaveri takapenkillä vieressäni alkaa hihittämään hermottomasti että taisi tulla paska housuun ja sammui melkein samantien. Mietittiin miten toimia, pitihän kaveri kotiin toimittaa. ei kuitenkaan haluttu sen vanhemmille alkaa kertaamaan mitä tapahtui.

Kannettiin kaveri rappusille, auto valmiiksi ja soitettiin ovikelloa. Pikku matkan päästä katsottiin että se pääsi sisälle.

Taisi viimeistään tässä vaiheessa vanhemmilla romuttua se haikaratarina, ei ollut ovella vauvaa korissa vaan 16 kesäinen sälli paskat housuissa :rock:

Kaikkea sitä näköjään sattuu ja tapahtuu..
Itsellä ei muistu nyt yhtään noloa pierujuttua mieleen mutta kaupassa töissä ollessa sattui kerran pieni onnettomuus. Eli olin hakemassa kalakylmiöstä kalatiskiin lisää silakoita.
Ne on sellaisessa isossa styrox laatikossa ja korkeassa pinossa. Kurkottelin sitten nostamaan ylintä laatikkoa joka kuinka kummaa vähän lipsahti eli suuri osa siitä silakkaliemestä kaatui päälleni, alkaen hiuksista aina housuille asti..
Yritin siinä vähän siistiytyä mutta silakan haju ei ihan helposti katoa. Vaihtovaatteita ei ollut tietenkään mukana. Työpäivähän meni ihan ongelmitta, pysyttelin pois myymälänpuolelta mutta kotimatka nolotti. Ei ollut silloin ajokorttia elikkä bussilla kotiin vaan.
Se lemu oli sanoinkuvaamaton. Istuin naamapunaisena bussissa lemuumassa kevyen 50min. kotimatkan. Vähän ihmisten ilmeet kertoili että voisit varmaan käydä suihkussakin joskus...

Joskus aikoinaan otettiin karate treeneissä alkulämmintä päälle kyykkyhyppyjä tekemällä. Juoni oli se, että lähdetään kyykystä ja loikitaan niin pitkiä loikkia kuin mahdollista n. 20m leveän kentän poikki.
Eka hyppy ihan ok, olin tyytyväinen itseeni. :rock: Toinen hyppy, ihan ok suoritus. Kolmanteen hyppyyn päätin satsata oikein kunnolla: Aivan järjettömän kova ponnistus! Ponnistusvaiheessa sitten pääsi aika tiukka, mutta samalla jämäkkä pieru. Laskeutuessa sitten tärähti, oikein kunnon paineella, rehellinen todella äänekäs suomalainen pieru: rrrrRRRRRRRRRÖTS!! :hyper: Onneks ei valahtanu paska samalla lumenvalkoisen karatepuvun housuihin. Hieman oli :nolo: -olo tuon jälkeen ja otin ihan pikkuisia nättejä loikkia loppumatkan.

Kai tässä täytyy laittaa oma kortensa kekoon...
Olin joskus tossa pari vuotta sitten koulussa äidinkielen tunnilla ja jostain syystä painetta alkoi kerääntyä mahaan todella ikävästi. No vielä en viitsinyt vessaan juosta vaan ajattelin että päästänpä pari hiljaista hiihtäjää... Sieltä tulikin sitten kuitenkin semmoinen kova PRÖÖT joka sai vielä penkistä lisäkaikua.
No siinä sitten yritin pitää pokkaa ja hyvin se pysyikin, mutta naama alkoi väkisin punoittaa kun kaverit alkoivat vieressä nauraa. No siinä sitten nauru tarttui koko luokkaan n. 60 vuotiasta opettajaa myöten joka kehotti menemään pikaisesti vessaan tarkistamaan että tuliko lusikallinen.. :nolo:
Tuosta olenkin saanut aina silloin tällöin kuulla muistutuksia.

Ei varsinainen pierujuttu, mutta liittyy kuitenkin:

Etelässä oltiin kaverin kanssa, ja tietysti meni dokaamiseksi ja paskansyömiseksi koko reissu. Vatsani ei sitten oikein tykännyt tuollaisesta ylettömästä mättämisestä. Ekan päivän safkani oli muunmuassa äyriäispizza jota koristi jokin helvetillinen elukka joka mulkkasi mua siinä pizzan päällä. Koita siinä sitten pitää vatsa kunnossa.

Olikohan neljäntenä päivänä, kun kesken baarireissun tajusin, että nyt on hätä! Baarissa jossa me notkuttiin ei tietenkään ollut vessaa, joten hädissäni juoksin toiseen. Koko ajan mahassa kurahteli pahaenteisesti. Toisen baarin vessa oli helvetin likainen luukku, joka oli vielä kaiken lisäksi aivan pöytien vieressä niin että varmasti joka helvetin pierun kuulee kaikki. Ei, ei kelvannut sekään.

Kaupungiltakin koitin etsiä mestaa, jossa olisi vessa, mutta jostain kumman syystä ei mistään tuntunut löytyvän. Palasin sitten tuohon kyseiseen luukkuun ja päästin helvetin valloilleen. Joitakin minuutteja metelöityäni mä katsastin paperitilanteen. Nope, rullassa ei ollut yhtään paperia. Käsipyyhkeet? Ei ainuttakaan. Tuskailtuani hetken revin kengän pois jalasta ja otin sukan käteeni. Ei muuta kun sukkaa perseeseen paremman pyyhkeen puutteessa ja loppuilta kengät(ja perse) hiertäen. :lol2:

Nykyään mä muistan iltarukouksissani kiittää Jumalaa, että se ei antanut minkään hyppykupan pesiytyä mun perseeseeni. Ei nimittäin olleet ihan puhtaat sukat...

Hoku sanoi:
Ei varsinainen pierujuttu, mutta liittyy kuitenkin:

Etelässä oltiin kaverin kanssa, ja tietysti meni dokaamiseksi ja paskansyömiseksi koko reissu. Vatsani ei sitten oikein tykännyt tuollaisesta ylettömästä mättämisestä. Ekan päivän safkani oli muunmuassa äyriäispizza jota koristi jokin helvetillinen elukka joka mulkkasi mua siinä pizzan päällä. Koita siinä sitten pitää vatsa kunnossa.

Olikohan neljäntenä päivänä, kun kesken baarireissun tajusin, että nyt on hätä! Baarissa jossa me notkuttiin ei tietenkään ollut vessaa, joten hädissäni juoksin toiseen. Koko ajan mahassa kurahteli pahaenteisesti. Toisen baarin vessa oli helvetin likainen luukku, joka oli vielä kaiken lisäksi aivan pöytien vieressä niin että varmasti joka helvetin pierun kuulee kaikki. Ei, ei kelvannut sekään.

Kaupungiltakin koitin etsiä mestaa, jossa olisi vessa, mutta jostain kumman syystä ei mistään tuntunut löytyvän. Palasin sitten tuohon kyseiseen luukkuun ja päästin helvetin valloilleen. Joitakin minuutteja metelöityäni mä katsastin paperitilanteen. Nope, rullassa ei ollut yhtään paperia. Käsipyyhkeet? Ei ainuttakaan. Tuskailtuani hetken revin kengän pois jalasta ja otin sukan käteeni. Ei muuta kun sukkaa perseeseen paremman pyyhkeen puutteessa ja loppuilta kengät(ja perse) hiertäen. :lol2:

Nykyään mä muistan iltarukouksissani kiittää Jumalaa, että se ei antanut minkään hyppykupan pesiytyä mun perseeseeni. Ei nimittäin olleet ihan puhtaat sukat...

voi LOL! nää jutut on aivan best! todellakin työpäivän pelastus. :lol2: :lol2: :lol2: ja huomenna jatkuu.. :)

no itellä kerran tunnilla koulussa kiersi mahassa ja oli just ruottin kuuntelu. ei siinä mitään mutta sitten ku kynä meinas tipahtaa pulpetilta lattialle piti nousta äkkiä tuolilta ja koittaa ottaa se kiinni. nostin persettä penkistä ja pääs "pienehkö" :jahas: narahdus..oli muuten sellanen haju et meinas taju lähtee ja ei taakse kehannu pahemmin katella ku sattu pari tyttöö siel istumaan..en oo kyl varma huomasko ne että se olin minä vaan en ainakaan jääny kyselemään siihen :D .

Hahaa, ei jumaliste että on ollu pari päivää hauskaa ku on näitä kahvitellessa lukenu! :rock:

Pierujuttuja ei ihan heti tullu mieleen, mutta kerrotaan nyt housuunpaskomistarina:

Aikaa tästä on jo kauan, joskus pentuna tapahtui jollain kesäleirillä. Olin siinä päivällä ollu porukassa, joka harjotteli tekemään ruokaa enempi luonnonolosuhteissa, ja tuli siinä sitten syötyä sikaa ja kanaa ja kaikkea muutakin kohtuu runsaasti. No matkalla sitten takaspäin niin alko mahassa kiertää niin maan perkeleesti, ja kiemurtelin jo tuskissani bussin penkillä. Menin jo kuskille sanomaan että aja nyt perskuta äkkiä sinne, ja pysäytä lähimmän vessan kohalle mitä tiedät...

No pääsin bussista pois ja jumalatonta myyryä lähimpään paskahuussiin housuja jo matkalla auki repien. Vaan ei perkele kerenny, kun viime metreillä ryppyreiästä loppuu resistanssi ja kurat purskahtaa pöksyihin. No eihän siinä muuta ku housut pois ja perse reiälle ja loput ruikut makkiin. No siinä vesi silmissä pärskin suolen tyhjäksi ja alan katella että mistäs paperia... no eihän siellä ollu paperia... perse oli kyllä yltä päältä paskassa. No ei muuta ku tiputin kalsarit reiästä alas, housut jalkaan ja lällyt persvaossa muljuten etsimään seuraavaa huussia.

Vähän matkan päästä se löytykin ja siellä oli onneksi sitten paperiakin. Linnouttauduin koppiin ja alan siivota itseäni ja housujani. Sinne tulee jotain vanhempia jätkiä ja alkaa kauhia huuto ja älämölö että hyi saatana kun täällä haisee paska. Meikä hiljaa pyyhkii ku vimmattu sitä sontaa irti... No, totean sitten että ei se tästä taida paljon parantua ja lähden talsimaan teltalle päin. Ja yritän näytellä loukkaantunutta kun epäilivät minua paskanhajusta.

No ilta on jo tässä episodissa ehtinyt kohtuullisen pitkälle, ja kaveri on teltalla jo nukkumassa. Jätän housut pihalle ja menen telttaan. Kaveri kuitenkin herää ja haistaa tietysti vitullisen paskanhajun ja mölähtää kohtuullisen lujaa että ei jumaliste, ookko nä paskonu housuus??!! - selitän että eeeen oooo... EI SAATANA JÄTKÄ ON PASKONU HOUSUIHINSA! Sitten tulee elämääkin parempi selitys: enkä ole, ku huusissa haisi paska, ja noi housut on sellasta kangasta että niihin tarttuu haju tosi herkästi...

Ei sit vissiin aamulla yhtään hävettäny ku näin viereisessä teltassa majailleet kaks upiaa neitoa, jotka oli yöllä tietysti heränneet kaverin syytöksiin...

Cockton sanoi:
Hahaa, ei jumaliste että on ollu pari päivää hauskaa ku on näitä kahvitellessa lukenu! :rock:

Pierujuttuja ei ihan heti tullu mieleen, mutta kerrotaan nyt housuunpaskomistarina:

Aikaa tästä on jo kauan, joskus pentuna tapahtui jollain kesäleirillä. Olin siinä päivällä ollu porukassa, joka harjotteli tekemään ruokaa enempi luonnonolosuhteissa, ja tuli siinä sitten syötyä sikaa ja kanaa ja kaikkea muutakin kohtuu runsaasti. No matkalla sitten takaspäin niin alko mahassa kiertää niin maan perkeleesti, ja kiemurtelin jo tuskissani bussin penkillä. Menin jo kuskille sanomaan että aja nyt perskuta äkkiä sinne, ja pysäytä lähimmän vessan kohalle mitä tiedät...

No pääsin bussista pois ja jumalatonta myyryä lähimpään paskahuussiin housuja jo matkalla auki repien. Vaan ei perkele kerenny, kun viime metreillä ryppyreiästä loppuu resistanssi ja kurat purskahtaa pöksyihin. No eihän siinä muuta ku housut pois ja perse reiälle ja loput ruikut makkiin. No siinä vesi silmissä pärskin suolen tyhjäksi ja alan katella että mistäs paperia... no eihän siellä ollu paperia... perse oli kyllä yltä päältä paskassa. No ei muuta ku tiputin kalsarit reiästä alas, housut jalkaan ja lällyt persvaossa muljuten etsimään seuraavaa huussia.

Vähän matkan päästä se löytykin ja siellä oli onneksi sitten paperiakin. Linnouttauduin koppiin ja alan siivota itseäni ja housujani. Sinne tulee jotain vanhempia jätkiä ja alkaa kauhia huuto ja älämölö että hyi saatana kun täällä haisee paska. Meikä hiljaa pyyhkii ku vimmattu sitä sontaa irti... No, totean sitten että ei se tästä taida paljon parantua ja lähden talsimaan teltalle päin. Ja yritän näytellä loukkaantunutta kun epäilivät minua paskanhajusta.

No ilta on jo tässä episodissa ehtinyt kohtuullisen pitkälle, ja kaveri on teltalla jo nukkumassa. Jätän housut pihalle ja menen telttaan. Kaveri kuitenkin herää ja haistaa tietysti vitullisen paskanhajun ja mölähtää kohtuullisen lujaa että ei jumaliste, ookko nä paskonu housuus??!! - selitän että eeeen oooo... EI SAATANA JÄTKÄ ON PASKONU HOUSUIHINSA! Sitten tulee elämääkin parempi selitys: enkä ole, ku huusissa haisi paska, ja noi housut on sellasta kangasta että niihin tarttuu haju tosi herkästi...

Ei sit vissiin aamulla yhtään hävettäny ku näin viereisessä teltassa majailleet kaks upiaa neitoa, jotka oli yöllä tietysti heränneet kaverin syytöksiin...

Muahahahahahahaa!!! :lol2: :lol2: :lol2:

Ei helvetti tiedän vittumaisen tunteen kun tietää että haisee omituiselle(mun tapauksessa kusta kylläkin skidinä eräässä urheilutilaisuudessa ;) ) ja yrittää siinä häveliäästi peitellä, samalla punastellen kummastella muiden kanssa ovelaa kusen katkua.

Turha selitellä jostain brittihuumorista ja älykkövitseistä, kakka/pissa/pieruhuumori lyö laudalta semmoset roskat mennen tullen.

Armeijassa ensimmäisellä viikolla olleet kuntotestit jäi mieleen kun vatsalihastestiä tehdessä rutistuksen aikana törähti enemmän ja vähemmän.
Eihän siinä mitään mutta kun jalkoja kiinni pitämässä oli kouluttava luutnantti.
Pokka piti, vaikka luti käänsikin päänsä sivulle ja hengitteli suun kautta.
Myöhemmin johtaja kaudella kyseinen luti muisti kyllä mainita asian muutamaan otteeseen...

Tämä sattui abiristeilyllä hyttikaverille. Kaverillamme ja minulla oli jo turnauskestävyys loppunut tuon illan aikana ja olimme menneet siinä 4-5 aikaan hyttiin nukkumaan, toiset kaksi hyttikaveria jäivät vielä vähäksi aikaa bilettämään. Siinä viiden maissa kuuluu varmaan 20 sekunnin mittainen:"prÖÖöTT" kun neljäs kaveri päästi sellaisen mahtipierun etten ole koskaan kuullut, me kaikki neljä hyttiläista tietenkin repeämme maksimaalisesti nauramaan ja yläpedillä nukkuvana tipuin melkein sängyltä lattialle. Selitettynä mikään hauska mutta itse tilanne oli silloin niin koominen että naurettiin tuota seuraavan päivänäkin. Kova reissu muutenkin :D

sattuuhan näitä, joskus oltiin kaveriporukalla syömässä pizza puffet raxissa ja siinä sitten mahat täynnä kahvia juotiin, maha kun on täynnä niin pistää naurattamaan pienetkin asiat, no yks pisti sitten semmosen hiljasen hiihtäjän ja haju aivan mieletön no kaikkihan siinä repes nauramaan ja ruvettiin pakenemaan paikalta kun itsehillintä petti ja ilmoille lähti aivan mielettömän kirkas rysähdys, siitähän sitten revettiin aivan täysin ja supistaja lakkasi toimimasta jolloin seurasi jatkoa, koko matkan ruokasalin perältä siihen tarjoilutiskille kevyttä hölkkää perse hoosiannaa laulaen, kaverit nauraa vedet silmissä, pakko oli jättää astiat lajittelematta ja karata paikalta :D :D

istuskeltiin koulussa pukukopeilla kahvilla ja siinä sitten taas naurettiin ihan hillittömästi, yksi kavereista sitten lähtee vessaan kuselle kun tuntuu suolessa hirmuinen paine ja aivan tajuton jysäri ilmoille, revettiin aivan totaalisesti nauramaan joka sitten tarttui tähän kaveriin vessassa joka naurun tiimellyksessä kusi päätyseinään ja piereskeli melkoista sarjaa :D :D :D

Salilla tekee välillä tiukkaa hallita samalla suoliston toimintaa kun vääntää viimeistä sarjaa. Viimeks rupes suoli laulamaan kun tein vatsoja ja olin jo muutenkin ihan perkeleen väsynyt. Pääs pari äänekästä pierua, heitin sitten painon maahan ja lähdin nauraen pois.

Muistaako kukaan sen jutun, jossa äijä on RAX:ssa syömässä, ja sille tulee ripuli?

Vaikka ei taidakkaan olla ihan uudenkarhea teksti, niin paiskatkaa joku linkillä...

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom