Nolifetä juhannus täällä

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja piidu
  • Aloitettu Aloitettu
Hauskaa jussia kaikille pakkiksen nolifettäjille ! :rock:
Taidan tästä lähteä pyöräilemään, jos kaupungilla asti jaksaisi käydä (jos saan lukon edes auki)

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Kyllä kannatti jäädä kotiin kun tuli niin jännä jalkapallo-ottelukin telkusta!

Ei kai tässä tänä iltana enää mitään kummempia tule tehtyä. Alkuillasta tuli jotain makkaraa paisteltua siihen ne jännät tapahtumat sitten jääkin. Huomenna hiljaiselle salille urheilemaan. ;)

Nolifetys etenee aikataulussa. Perhanan naapurit (tuntemattomat) yrittivät aiemmin saada mua mukaan hauskanpitoon :kippis1:, mutta kieltäydyin topakasti mutta kohteliaasti :david:. Jopa kaksi eri porukkaa pyysi liittymään mukaan ja kahteen otteeseen. Olin sitten äsken partsilla näppäilemässä kitaraa, niin eikös yläkerran naapurista oksennettu parvekkeelta alas :urjo: -> pärskeitä minun parvekkeelleni. itse en saanut osumaa sentään. Kirjoitin juuri äsken isännöitsijälle kovasanaisen sähköpostin jossa vaadin sanktioita kiusanhengille :evil:.

2001 Astralla mennään, peili maksaa 42 euroa sähköversiona, mutta eipä tuota varmaan itse saa asenneltua mitenkään iisisti.

Toi on yllättävän halpa peili, tosin senttikin on liikaa ku joku molopää on ton tehny, eikä ite oo mitenkään syyllinen ko. osan rikkoontumiseen.
Et vituttaa varmasti.
Toi vaihtaminen saattaa onnistua iteltäki jos peili ei sit oo kiinni jollain hevon vitun ihme ruuveilla, mihinkä ei oo ku jollain 2 ihmisellä euroopassa oikee avain.
Mun tuurilla se ois just noin.

Eilen tuli käytyä salilla, tulipa hyvät selkätreenit tehytä ja sai olla ihan rauhassa ja popittaa omaa levyä ja fiilistellä!:rock: Ja tänään aamulla heräsin virkeänä aamulenkille 8:00, ihanan raikas sää juosta niin menipä sitte 2h... Ja nyt, aamupuurot ääntä kohti! :kuola:Eli, juhannus mun makuun...:)

Eilen siivosin uutta kämppää nelisen tuntia, illalla paistelin semmosen kilon verran lihaa ja rötväsin sohvalla matsoa katellen. Tänään varmaan samanlainen urakka eessä kun pääsen töistä kotio :D Kieltämättä siinä on jotain kiehtovan miehekästä kun sylissä on 2½ litran kulho täynnä salaattia ja lihaa ja se on pakko tunkea naamaan..

Kyllä kannatti jäädä kotiin kun tuli niin jännä jalkapallo-ottelukin telkusta!

Sama. Kannatti katsoa. Vaikka olikin mulle ihan sama kumpi voittaa, mut silti pulssi nousi väkisten viimeisten minuuttien kohdalla. Tunteet oli kyl pelaajilla pinnassa pelin päätyttyä.

Joopajoo. Töissä ollaan, jäätäviä puheluita asiakkailta näin Juhannuksena. Ei voi ainakaan viinasta enää enempää känniin tulla... Ja tottakai se on mun vika, jos joku palveluprosessissa on kussut. No, neljään asti perseennuolemista ja sitten viikoksi myöhäisjussiin. Revin piruuttani ylös kaikki saariston hauet, stana! :curs:

Eilen töissä, tänään töissä, huomenna töissä. Maanantaina alkaa kolmen viikon loma ja sadepäivien varalle tilasin itelleni justiin MacBookin :haart:

Kauan on tuotakin tullu jahkailtua, onneks tästä juhannuksena töissä nuslaamisesta saa sentään vähän ekstraa.

Eilen töissä, tänään töissä, huomenna töissä. Maanantaina alkaa kolmen viikon loma ja sadepäivien varalle tilasin itelleni justiin MacBookin :haart:
Kauan on tuotakin tullu jahkailtua, onneks tästä juhannuksena töissä nuslaamisesta saa sentään vähän ekstraa.

Onnittelut koneen ja loman johdosta, molemmat kuulostaa aika helvetin hyvältä! :thumbs:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom