Nolifetä juhannus täällä

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja piidu
  • Aloitettu Aloitettu
Mulla on tälle päivälle varattuna Saw 2 ja Nuori Hannibal ;)
Niiden lomassa meneekin sitten tämä ilta/yö..

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Itekin vois lehvan hakee, kellään mitään suosituksia action leffoista?

Koko päivä nolifetetty koneella ja sängyssä. Jihuu. Leivän ja kahvin jälkeen kevyt 30-60min lenkki ja sit leffa. Leffana Mr.Brooks, onneks sentää taitaa olla hyväkin leffa tämä. Muuten ollu kyl niin vitun siisti päivä et oksat pois. :jahas:

Nyt on treeni vedetty ja mässyt haettu. Illalla vois katsoa jonkun leffan ja vetää 600g irtiksiä sekä sipsipussin:D

Itekin vois lehvan hakee, kellään mitään suosituksia action leffoista?

Voin heittää tähän muutaman hyvän/viihdyttävän: Shoot em up, Smokin' Aces, Urban Justice(Seagal:Dkyl tän kattoo) , The Condemned(menee lauantai-illan viihteenä hyvinkin) , The Bank Job(ei mitää hirveetä toimintaa, mut ihan cooli leffa kyl). Toivottavast et ihan kaikkia noit oo nähny. ;)

Oon itse asiassa kavereiden mökillä, mutta koska täällä on laajakaista niin on tullu oltua koneellakin välillä. :D On tullut kyllä syötyä todella hyvin ja liikaa karkkiakin, mutta tänään tuli sentään käytyä tunnin hölkällä ja sen jälkeen saunaan. Pikkasen potki aineenvaihduntaa ja nyt on tosi hyvä olo. :)

Nyt pitäis äkkiä etsiä se leffa, muuten ei ehdi katsoa.. Pitää mennä ärsyttävän aikaisin nukkumaan :(

Harmittaa etten voi seurata futiksen EM-kisoja, kun TV ei toimi.

Katsoin vähän aikaa sitten. Ei oikein uponnut. Toinen niistä päähenkilöistä (Evan?) vähän muistutti mua aika monta vuotta nuorempana, mutten silti jotenkin samaistunut.

No country for old men tuli katottua. Olipa aika unelias tunnelma tuossa pätkässä. Nyt vois keittää kahvit ja valmistautua fudikseen.

Kattelin ton superbadin pari kuukautta sit. Ei se nyt mikään sysipaska ollut, muttei hyväkään. Saatto johtua mielentilasta ku oli ihan katottava, tais olla just joku morkkissunnuntai kun kyseisen pätkän tsiigailin. Ihan nuija leffa.

Kattelin ton superbadin pari kuukautta sit. Ei se nyt mikään sysipaska ollut, muttei hyväkään. Saatto johtua mielentilasta ku oli ihan katottava, tais olla just joku morkkissunnuntai kun kyseisen pätkän tsiigailin. Ihan nuija leffa.

taidat olla syvästi masentunut jos se leffa ei naurattanu ööö koko aikaa.

Harmittaa etten voi seurata futiksen EM-kisoja, kun TV ei toimi.

Kato netistä? Yle näyttää lähes suorana.

Edit. Kotosalla kattelen jalkapalloa, mutta en mä nyt silti koe mitenkään no-lifettäväni. Mukava juhannus ollut.

Edit2. Eipä kestä. 15 sekuntia näyttäis olevan ero nettilähetyksen ja mun tv-kuvan välillä.

Töitä.. Kadut näyttää aika superbad, mutta mökit ja tuo yksi mökkitaajama tuossa about 15km päässä.. Menoa ja meininkiä :)

Ei tuo mullakaan mihinkää top-kymppiin mennyt. En tiennyt tuosta leffasta mitään ennen kuin sen katsoin , joten siinä mielessä ihan ok.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom