Nolifetä juhannus täällä

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja piidu
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Call me (Anonymity siis) ;)! Täällä vois olla asiat huonomminkin. Just saatiin syötyä aika hyvät setit vaikka itse sanonkin ja kuunnellaan Sabbathia vinyyliltä. Kohta vedetään lisää valkovenäläisiä ja sitten koluamaan niitä baareja mitkä tässä kaupungissa on auki. Kyllä se tästä lähtee nousuun taas :dance:...

Viimeksi muokattu:
Kyllä tosi nolife pysyy koneen ääressä, ypöyksin. Ulkonakin sataa, onneksi tuli käytyä äsken lenkillä. Eipähän tule niin paljon ihmismenetyksiä kun sataa noin paljon. Tai no, sade taitaa myöskin rajoittaa uusien ihmisten syntyä ;). Plus miinus nolla

Hubert liittyy myös tän illan no lifettäjiin ellei ihmeitä tapahdu.. ulkon sataa vähän välii vettä ja pitää istuskella himas ja vahtii "eläintarhaa":david: jäi kyl nyt ryyppy juhannus väliin prkl

Lenkki takana, grillisafkat syöty ja kohta alkaa Miami Ink. Sataa, joten loppuilta menköön ihan suosiolla tässä sohvalla. Ei tää kotijuhannus nyt olekaan niin tylsää, kuin mitä etukäteen ajattelin. :)

Radio Sadalla mennään. Just parasta musaa koko päivän pukannnu tuutista. :rock:

Helvatan helvata, onpa loistavaa humppaa. En oo ennen törmänny. Kiitti vinkistä!:haart:

No iltaa! Jostain syystä menee juhannukset aina tähän, eli ei missään ei kenenkään kanssa. :D Toisaalta eipä juuri haittaa, varsinkin juhannus vituttaa näistä kaikista juhlista. Vihaan mökkeilyä ja junttimeininkiä (;)), joten mieluummin olen yksin kotona ja katson vaikka jonkun laadukkaan leffan. Tai sit olen vaan kateellinen kun kaikki muut on jossain ja minä en. ;)

Vois kai sitä jotai muutaki keksii. Kuuntelen iskelmäradioo Münchenissä ja juon olutta :D
No lihat kohta marinoitu ja eikun grillaamaan :kippis1:
Ois pitäny sijottaa 89e ja lentää edestakaisin mökkeilemään Suomeen...

Ai täs ketjussa se elämä onki. :) Postasin vahingossa nolifet tonne toiseen juhannusketjuun, mut jatketaan täällä.

Aika hiljaselta vaikutti ainakin Turun itäkeskusta pari tuntia sitte. Ihanan rauhallista.

Miten ihmeessä sä olet valinnut Münchenin KAIKEN TÄMÄN JÄLKEEN?
No ei keksitty muutakaan. Ei olla koskaan käyty täällä, pitihän se tulla kattomaan mimmonen on Saksa ja että onko Seppo oikeassa.

Noniin, tuli tehtyä pakollinen ulkoilu. Nyt voisi keskittyä vaikka Games Factorylla pelleilyyn ja bluesin kuunteluun. Fuck the juhannus, meitsi tekee vauvantappopelin.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom