Nolifetä juhannus täällä

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja piidu
  • Aloitettu Aloitettu
O/

täällä yksi joka ei myöskään tee mitään erikoista juhannuksena. Nukuin tänään pitkään ja siivoilin vähän kämppää. Nyt jos loppuillan kattelisi leffoja.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Himassa. Yksin. Parempi puolisko tulee lomalta viikon alussa. Kuka lähtee kahville johonkin tohon ytimeen?

Dääm, mä oisin lähteny, mutta nyt ei enää ehdi. Saan kohta seuraa, jee :D

On muuten maalaistytölle kova paikka viettää kaupunkijuhannus Helsingissä. No, onneksi on hyvää seuraa sentäs :haart:

Kotosalla tulee vietettyä juhannus. Treenit kävin jo tekemässä ja tässä aika kuluu koneella ja mahdollisesti leffan parissa. Myöhemmin sitten saunaan ja sen jälkeen jalkapalloa seuraamaan. :)

Ei tietoo, mutta jostain muistelisin viime vuonna hukkuneen seittemän.. voi olla kyllä ihan :anssi:kin.
Olin melkee se kaheksas.. tai siis jos ois tullu kramppi kesken untisession :D

Joo täällä sitä neljän seinän sisällä dataillaan. Ei ole nyt 3 päivään salikaa auki, kyrsii aikalailla ku tässä nyt on ollu aika pitkä tauko. 3 viikon aikana tullu käytä kovinkaan monta kertaa treenaamassa, eilen kävin treenin vetämässä ja luki ovella että pe-la-su kiinni, just.

Yksin kotona kissojen kanssa.
Penn&Tellerin 6. kausi pian latautunut, jos niitä katselisi juhannuksen mittaan.
Harmi kun molemmat autotkin lähtivät lomailemaan niin kaupungillekaan ei jaksa vääntäytyä.
Myöhemmin yöllä ajattelin häiritä puhelimella Kalajoella olevia kavereita.

Mutta enää juhannus yksin kotona ei tunnu yhtä vittumaiselta ajatukselta kuin eilen, sentään:dance:

Minkä rotusii kissoi? =D

Jumissa himassa. Ei jaksa kattoa humalaisia kun ei itse ole humalasa.
Ei viinaa, ei rahaa, ei löpöä autossa, ei pääse minnekää....
Jääkaapissa kilo kanaa ja kilo vihanneksia, sapettaa...
Kattelen tissisivuja, voisko paremmin mennä.

Antijuhannus:dance2:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom