Nokian Windows Phone puhelimet

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja TML
  • Aloitettu Aloitettu
Ei mitään tietoa. Tää on tosi mystistä kirjoittaa wp8 puhelimella pakkotoistoon. Jokainen muu foorumi toimii hyvin selaimella, mut tämä ei. Kaiken lisäksi välillä pystyy kirjoittaa (kuten nyt) ja välillä ei. Selasin sen board Expressin bodybuilding jutun alta kaikki, en löytänyt. Jos joku löytää, kertokaa. Semmonen on kuulemma kuin foreplex, mut maksaa 99snt niin en oo kokeillu.

Selasin kans sen läpi ja lisäksi vielä sports/others eikä kyllä osunu sieläkään silmään. Foroplex oli ennemmin käytössä, mutta kun puhelin meni vaihtoon niin en löytäny enää kaupasta koko foroplexiä. Tosin aiva paska ohjelmaki. Tapatalkkia on ikävä, harmi kun ne ei oo saanu sitä winukkaan.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Onko tosiaan niin että Windows-puhelimissa ei voi lähettää puhelimesta kuvia fb:n keskusteluun? Siis omalle seinälleen kyllä pystyy, mutta keskusteluun en pysty lähettämään mitenkään, vaikka olen kokeillut monet eri fb-sovellukset. Voiko tässä olla joku typerä esto esim. jonkun SkyDriven takia tai muuta vastaavaa? Puhelimena siis Lumia 820.

Tarvis saada Lumia 920:een jonkunnäköinen suojapussukka/kotelo. 800:sessa olen käyttänyt erittäin hyvää yhdistelmää, eli se mukana tullut silikonisuojus ja gollan tuollainen pehmeä kotelo. 920 ei kuitenkaan mahdu tuohon samaan koteloon ja haluaisin kuitenkin ostaa sekä sellaisen silikonisuojuksen, jolloin puhelin pysyy paremmin näpeissä, mutta myös jonkun pehmeän suojakotelon, mistä puhelimen saa nopeasti vedettyä ulos. Ehdotuksia, mihin tuo halko mahtuisi?

Tarvis saada Lumia 920:een jonkunnäköinen suojapussukka/kotelo. 800:sessa olen käyttänyt erittäin hyvää yhdistelmää, eli se mukana tullut silikonisuojus ja gollan tuollainen pehmeä kotelo. 920 ei kuitenkaan mahdu tuohon samaan koteloon ja haluaisin kuitenkin ostaa sekä sellaisen silikonisuojuksen, jolloin puhelin pysyy paremmin näpeissä, mutta myös jonkun pehmeän suojakotelon, mistä puhelimen saa nopeasti vedettyä ulos. Ehdotuksia, mihin tuo halko mahtuisi?
Tuossa ois tuollainen, jos kelpaa:jahas:
http://www.verkkokauppa.com/fi/product/20764/dhxcf/Nokia-CP-600-kantolaukku-musta

Tuokin vois olla, tosin mietityttää tuon läpän käyttätyminen puhuessa ym. Täytyy huomenna enivei käydä verkkokaupassa, huomasin, että sieltähän löytyy esim. gollan pusseja, jotka on tehty Galaxy s3:selle, luulis lumiankin mahtuvan?
Tuota kanssa katselin, mutta sitä ei silloin ollut vielä saatavilla, niin hommasin sen alkuperäisen silkonikortsun.
Sama kanssa tuli mieleen, että kuinka se aukaistaan sivulle:jahas:
Tuo "teline" ominaisuus ois hyvä, jos katsoo esim videoita.

Onko kellään sattunu silmiin sellasta autotelinettä et vois tehdä puhelimesta ajotallentimen hetkellisesti? Lumia 920 on siis puhelimen malli.

Tuota kanssa katselin, mutta sitä ei silloin ollut vielä saatavilla, niin hommasin sen alkuperäisen silkonikortsun.
Sama kanssa tuli mieleen, että kuinka se aukaistaan sivulle:jahas:
Tuo "teline" ominaisuus ois hyvä, jos katsoo esim videoita.
Tuota orkinellia silikonisuojusta ei näemmä saa valkoisena, mutta jotain muiden valmistajien malleja näyttäis saavan. Tuo silikonisuoja ja pussukka on kyllä ollut hyvä yhdistelmä, ei tarvii mitään näytön kalvoja, eikä haittaa, vaikka ois avaimet samassa taskussa.

Miten tuolla Windows phone softalla saa määriteltyä, mihin kansioon se tallentaa kuvat puhelimesta? Mulla on edellisen lumian jäljiltä kansio ulkoisella kovalevyllä, johon se synkkas kaikki kuvat ja haluaisin käyttää tätä samaa kansiota, miten sen saa määriteltyä kohdekansioksi? Nyt ne menee tuonne perus My pictures kansioon.. Ja onko mahdollista tehdä synkkays niin, että nuo 400 vanhan puhelimen kuvaa ei tule synkkauksen mukana tähän uuteen, vaan tämä vain kopioisi uudet kuvat ko. kansioon? Zunella tää oli vähän yksinketaisempaa.

Valitin aiemmin pölystä etäisyyssensorissa ja pimeää ruutua puhelun aikana. Nyt viimeisimmän järjestelmäpäivityksen myötä ongelma katosi, aikas mahtavaa.

Ostin pois kun uutta puhelinta olin vailla. Käsittääkseni aika hyvä puhelin reiluun kahteen sataan ?? Arvostelujen perusteella ainakin hyvä kapula.

Joo pakko oli näköjään itsekin pistää tulemaan... Metsästin vielä Facebookista 5e:n alennuskoodin :) Periaatteessa olen pärjäillyt ihan hyvin vuoden vanhalla Lumia 710:llä, mutta nyt kävi näin.

edit: nyt tuo linkki ei enää toimi, mutta kerkesin juuri minuutti aikaisemmin laittamaan tilauksen sisään!

Onkohan mitään toivoa enää saada toimimaan 920:stä, kun kävi järvessä uimassa..? Oli yön patterin päällä ja siinä paloi valot noissa alanäppäimissä. Aamulla sain vasta työkalut ja otin akun irti ja kuivailin hiustenkuivaimella. Jos kiinnostaa, niin kylvyssä käynyt Lumia lähtee edullisesti...

Onko muilla ollut sellainen ominaisuus 920:sessä, että värinähälytys väristää puhelinta niin kovaa, että tulee melkoinen resonanssi? Tänään vasta kokeilin äänetöntä tilaa värinällä ja ihmettelin, että pitääpä aika kovaa meteliä. Onko tää sellainen aihe, mistä kannattaa liikkeeseen mennä valittamaan, vai onko tää joku ominaisuus? Youtubessa tuntuu monella olevan samaa..

Voihan siitä valittaa jos asia häiritsee. Kannattaminen pitää itse päättää.

WP8? sai oman uuden Angry Birds -sovelluksen. Skulaa huomattavasti paremmin kuin aikaisemmat ja mukana mm. Bad piggies. Hetken aikaa ilmaiseksi ladattavissa. Vähän kyllä korpeaa, että olen mennyt lataamaan vanhat versiot ja maksanut niistä. Androidista siirtyessä tuli hajottua kertaalleen edistymisen menettämiseen.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom