Käyttääkö joku vielä instagramia? Snapseed on päivän sana...tosin eipä taida olla winkkarille:(
Mä ihmettelin samaa tuosta Instagrammista. Eikö se ollu sillon 2000-luvun alkupuolella kuumaa kamaa? :hymiö: Nykyään pelkkä törröhuulikuvien kaatopaikka?
Nyt reilun kuukauden 920-kokemuksen jälkeen voin kompata suurinta osaa LowProFilen esittämistä puutteista. Varsinkin tuon hakunapin herkkyys on jotain käsittämätöntä luokkaa. En ole shortcut-hakua käyttänyt kuin muutaman kerran, mutta Bingin palautettua sen verran huonoja hakutuloksia on täytynyt melkein aina kääntyä Googlen puoleen. Hakukoneen valinta pitäisi olla ehdottomasti käyttäjän määriteltävissä. Ihmettelin hakunapin tarpeellisuutta jo HTC Desiressä ja en edelleenkään näe sille tarvetta. Ehkä mä olen vain erilainen.
Työ- ja raksahommissa käytän dropboxia, joten se olisi ihan tervetullut päivitys ohjelmistovalikoimaan. Skydrivekin ajaisi henkilökohtaiset tarpeet, mutta Dropbox pitäisi kuitenkin jättää vielä työkäyttöön, joten kokonaisuuten ei kiitos.