Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ihan lähivuosina tulee varmaan instagrammikin.
Käytätkö Instagramia Samsungillasi?
Käytän, ja käyttäisi varmaan moni noksumies/tyttökin jos olisi mahdollista, kovinhan noksu ja mikkisofta sitä houkuttelee tekemään appsin, ei taida inspata vaan.
Instagramilla ja Dropbox:lla, joihin ei olen WinPhone natiiviappsia (3rd partyt on aika poikkeuksetta kuraa) ole on kummallakin 100M+ useria. Molemmat on data storage cloud-appseja joista vaihtaminen toiseen ei ole ihan simppeliä ja moisen käyttöön tottunut käyttäjä miettii 2 kertaa ennenkuin alkaa cloudia vaihtaa jotta saisi Noksun luuria käyttää. Instagram on IMO ihan teinilelu, mutta kun teinitkin luureja ostaa. Dropbox taasen on saavuttanut ihan duunikäytössäkin jalansijaa ja itselleni sen puute on iso miinus; Dropbox:in appsi on pirun hvyin integroitu Androidiin; Nexuksen kamera autouploadaa kuvat Dropbx:iin ==> kännykameralla saa "tehtyä muistiipanot" jotka on nähtävissä heti kaikilla päätelaitteilla. Se, että joku ei satu käyttämään noita appseja ja on sitä mieltä että Skydrive on ihan rittävän hyvä kaikkeen ei tarkoita sitä etteikö noiden appsien puute laittaisi muutama sata miljoonaa älypuhelinkäyttäjää miettimään vielä kerran vaihtaako Winphoneen/Lumiaan.Mulle on ainakin joku yksittäisen softan tuki ihan sama. Sä voit itkee jonkun instagrammin perään.
Instagramilla ja Dropbox:lla, joihin ei olen WinPhone natiiviappsia (3rd partyt on aika poikkeuksetta kuraa) ole on kummallakin 100M+ useria. Molemmat on data storage cloud-appseja joista vaihtaminen toiseen ei ole ihan simppeliä ja moisen käyttöön tottunut käyttäjä miettii 2 kertaa ennenkuin alkaa cloudia vaihtaa jotta saisi Noksun luuria käyttää. Instagram on IMO ihan teinilelu, mutta kun teinitkin luureja ostaa. Dropbox taasen on saavuttanut ihan duunikäytössäkin jalansijaa ja itselleni sen puute on iso miinus; Dropbox:in appsi on pirun hvyin integroitu Androidiin; Nexuksen kamera autouploadaa kuvat Dropbx:iin ==> kännykameralla saa "tehtyä muistiipanot" jotka on nähtävissä heti kaikilla päätelaitteilla. Se, että joku ei satu käyttämään noita appseja ja on sitä mieltä että Skydrive on ihan rittävän hyvä kaikkeen ei tarkoita sitä etteikö noiden appsien puute laittaisi muutama sata miljoonaa älypuhelinkäyttäjää miettimään vielä kerran vaihtaako Winphoneen/Lumiaan.
Instagrammin uudet ehdot vain on semmoiset, ettei sinne paljoo kuvia viitsi laitella.Instagrammia huhutaan tulevan WP:lle toukokuussa. Sitten japikin saa nukkua rauhassa kun sitä tuntuu kyseisen appsin puute niin kovasti haittaavan vaikkei omista koko puhelinta.
Kuinka tuo WP8:n tiedostojärjestelmä toimii?
Kuinka tuo WP8:n tiedostojärjestelmä toimii?
Mikäli oikein olen ymmärtänyt, niin millään 3rd party softalla ei ole suoraa pääsyä tiedostojärejstelmään, vaan tiedostojen luku ja kirjoitus hoidetaan jonkin rajapinnan kautta. Jokaisella softalla on ikäänkuin oma eristetty kansio, mihin vain sillä kyseisellä softalla on luku ja kirjoitusoikeus. Muilla softilla ei ole edes lukuoikeutta tiedostoihin, jotka jokin toinen softa omistaa?
Kysymyksiä:
1. Mitä jos lataan selaimella vaikka jonkun .zip paketin, mihin se tallentuu? Olettaen että mulla on jokin zip ohjelma asennettuna.
2. Onko mahdollista purkaa tämän zip paketin sisällä olevat mp3-tiedostot ja toistaa niitä musiikkisoittimella? Tallentuuko ne puretut mp3-tiedostot tämän musiikkisoittimen omiksi?
3. Jos lataan jonkun random .XYZ binääritiedoston, jota mikään softa ei osaa avata, mihin se tallentuu? Voiko sen uploadata selaimella toiselle sivustolle?
4. Jos otan kameralla kuvan, voiko sen jälkeenpäin lähettää kaverille esim. WhatsAppissa?
5. Jos asennan 3rd party softan, jolla voi esim. nauhoittaa ääntä, poistuvatko äänitteet jos poistan tämän softan puhelimelta?
...