Nokian Windows Phone puhelimet

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja TML
  • Aloitettu Aloitettu
Ei ilmeisesti muuten kuin lataamalla esim. joku tällainen appsi: http://www.windowsphone.com/fi-fi/st...8-685308e1568b
Ite aina kirjaudun ulos Spotifyestä jotta saa musiikit kiinni.

Juu vaikka tuki palvelussa sanoivat että sulkeutuu itsestään mutta vitut.. piti ladata se absi..

Mitäs haittaa tuosta musiikkisoittimesta taustalla on?

No miksi se pitäs olla siellä taustalla syömässä akkua? totta halua sulkea ohjelman mitä en käytä ja sitte jos siittä on tehty ihan vitun vaikeaa ni vastaahan se hermoon..

Mutta muuten hyvä puhelin :thumbs:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Jaa mä luulin että päivitykset olis jo tullu kaikille mut ei näemmä.:)

Ei ole mullakaan vielä 7.8:aa Kokeilin muutamaankin otteeseen nyt vkl:na Zunen kautta mutta ei löytynyt. Puhelin (lumia 900)ostettu marras- joulukuussa. Käyttöjärjestelmänä yhä 7.10.8779.8 ja puhelin mukamas ajantasalla täällä.. Ei kait tuo liittymä tuohon vaikuta vai mitä kautta se tuon hakee? Saunalahti siis itselläni.

Ei ole mullakaan vielä 7.8:aa Kokeilin muutamaankin otteeseen nyt vkl:na Zunen kautta mutta ei löytynyt. Puhelin (lumia 900)ostettu marras- joulukuussa. Käyttöjärjestelmänä yhä 7.10.8779.8 ja puhelin mukamas ajantasalla täällä.. Ei kait tuo liittymä tuohon vaikuta vai mitä kautta se tuon hakee? Saunalahti siis itselläni.

Ei pitäisi vaikuttaa liittymän. Eukolla ja mulla samat puhelimet samalla operaattorilla ja sille tuli päivitys ja mulle ei.

Emännän puhelimeen latasin viime viikolla tuon uuden päivityksen (puhelin ostettu joulukuussa)
Likan puhelimeen ei ole vielä tullut(ostettu toukokuussa)
Emäntä ei paskaakaan välittänyt koko päivityksestä, kun sen sille asensin!
Likka kommentoi, että epistä, että äiskä sai päivityksen aikaisemmin kuin hän:D
Mä totesin, että aina ei voi voittaa.

Joulukuussa ostettu 800, Sonera: ei tipu päivitystä, ei sitten millään.

Kaveri tiesi kertoa, että päivityksen tyrkytys riippuu serverien kuormasta. Mulla on kai käynyt huono tuuri. Toisaalta olen kokeillut aikalailla samaan ilta-aikaan joka kerta.
En ole vielä jaksanut alkaa kikkailla, sopivassa kohtaa kun irrottaa verkkojohdon, niin serveri ei ehdi valehdella, että juuri nyt päivitystä ei ole saatavilla ja Zune näyttää sen. Tietenkin johto takaisin kiinni sitten asennusta varten.

Oudoksuttaa kyllä nämä 920:sen toimitus ongelmat... Saisin päivittää firman puhelimen, mutta tällä hetkellä saa vain 820:stä, johtuen Nokian ongelmista toimittaa tuota 920:stä. :/ Odottelen kyllä tuota 920:stä, niin kuin varmaan moni muukin. En tiedä kuinka paljon kovemmat myyntiluvut Nokian Lumioilla olis jos pystyis toimittamaan, mutta veikkaan että tuntuvasti.

Spotify julkaistu tänään. Näyttää ihan toimivanki.
Kiitti vinkistä, pitääpä vilkasta. En vaan taho oppia käyttään yhtä sujuvasti tota MS:n Xbox Musicia.

Oudoksuttaa kyllä nämä 920:sen toimitus ongelmat... Saisin päivittää firman puhelimen, mutta tällä hetkellä saa vain 820:stä, johtuen Nokian ongelmista toimittaa tuota 920:stä. :/ Odottelen kyllä tuota 920:stä, niin kuin varmaan moni muukin. En tiedä kuinka paljon kovemmat myyntiluvut Nokian Lumioilla olis jos pystyis toimittamaan, mutta veikkaan että tuntuvasti.

Sama homma täällä. Jouluviikolla varasin valkoisen 920:n, kerran olen käynyt kyselemässä sen perään, mutta muuten ei ole kuulunut mitään puhelimesta. Taitaa jäädä sitten ostamatta. Johan tässä kohta puskee jo uusia Androideja markkinoille.

Melkein jo kaveri tän lumiani kanssa. Hermo menee,kun en saa liitettyä bh-505:sta laitepariksi,ei muka löydä ja yhteensopivat pitäis olla...
murr :face:
ja arvatkaapas antaako nokia tukea kuulokkeelle? EI!
lumian tuki sentään toimii

Mites on, oliko teillä kellään kokemuksia tuosta 820-mallista? Hinta tuntuisi olevan kohdillaan, joten hankinta olisi lähellä..

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom