Ei ole uutta auringon alla. En saanut siirrettyä vanhasta symbianista meegoon bluetoothilla enkä pc suitella. Siistiä oli käsipelillä kopsata pari sataa numeroa :jahas: onneksi älysin eniron puolivälin jälkeen.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Onhan tää suomeksi sanottuna vitun kivaa kun eivät ole insinörtit miettineet tota käyntikortti juttua. Sain uuden asiakkaan hoitoon ja duunarit ovat nyt lähetelleet yhteystietojaan käyntikortteina, stanan ehanaa alkaa s-posti/soittorundi ja pyytää ne uudestaan, vittujenvittu.
Tätäkö tarkoitit;)Hypistelin Lumia 710:ä ja täytyy sanoa ettei ollut hassumpi kokemus. Käyttis oli n. tunnin räpellyksen perusteella ihan looginen ja toimiva ja muutenkin puhelimesta löytyi oikeastaan kaikki mitä itse tulee käytettyä. Muutama juttu hieman jäi vaivaamaan, yksi oli puhelimen tallennustila. Onko Lumioihin saatavilla Dropboxia tms. pilvitallennusta, tottunut iOsin vastaavaan? Kyllähän tuo käytettävissä oleva 6,2 gt (?) ensialkuun riittää, mutta kuitenkin...
Yksi kerta tollasta Lumia 900:a räpläilin eikä mun silmään ainakaan pistänyt. On se resoluutio kuitenkin täysin riittävä. Mutta hitto että se puhelin on oikeasti iso. Aivan järkyttävä halko. Ja mulla on sentään Samsung sgs3. Siinä on samat ulkomitat kuin tässä, vaikka näyttö on puoli tuumaa pienempi. Ja paksuutta on tuplaten tähän nähden!!!Huomaako tuota Lumioiden näytön heikompaa resoluutiota käytössä? Miten miellyttävää on esim. nettiselaimen käyttö verrattuna puhelimiin, joissa resoluutio on korkeampi?
Asiasta kukkaruukkuun. Työkaverilla on Lumia 800 ja se on kiukutellut kun puhelin päättää sen puolesta mitä kaupasta saa ladata ja mitä ei. Eli joku tiedostokoko on luurin mielestä liian suuri datayhteyden yli ladattavaksi ja sen lataamiseen tarvittaisiin wlan. Mutta kun ei sitä wlania ole ihan aina lähettyvillä. Tota ei kuulemma voi ohittaa, mutta onko näin? Vai evottaako kaveri? Jos tosiaan ei voi ohittaa, niin siinä on yksi suunnittelun kukkanen.
Yksi kerta tollasta Lumia 900:a räpläilin eikä mun silmään ainakaan pistänyt. On se resoluutio kuitenkin täysin riittävä. Mutta hitto että se puhelin on oikeasti iso. Aivan järkyttävä halko. Ja mulla on sentään Samsung sgs3. Siinä on samat ulkomitat kuin tässä, vaikka näyttö on puoli tuumaa pienempi. Ja paksuutta on tuplaten tähän nähden!!!
Niinhän se varmasti on, mutta on se kumma kun ei olla pistetty valinnaiseksi. Eihän tollasta vammasta datarajaa ole Suomessa kuin Soneralla? Vai? Tyhmä systeemi muuten sekin.näinhän se on, aika typerää kyllä. Tossa kait on ajateltu niitä käyttäjiä joilla on datapakeiteissa latasurajat? ite latailen isommat sovellukset tietokoneella.