Nokian Windows Phone puhelimet

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja TML
  • Aloitettu Aloitettu
En kyllä oikeen ymmärrä tota kameran hehkutusta. Onko kaikki niin helvetin kiinnostuneita kuvien räpsimisestä? Siis tokihan se on hyvä että on sekin puoli puhelimessa reilassa, mutta en mä ole jaksanut ottaa kuvia kun oikeastaan ajan kuluksi silloin tällöin.

Suurin miinus on Lumia 900:ssa mun mielestä näytön resoluutio.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Jos tossa uudessa 920:ssa ois kans mukana se Rich Recording - toiminto, niin sit alkais oleen pakkohankinta. (Bändiharrastus).

En kyllä oikeen ymmärrä tota kameran hehkutusta. Onko kaikki niin helvetin kiinnostuneita kuvien räpsimisestä? Siis tokihan se on hyvä että on sekin puoli puhelimessa reilassa, mutta en mä ole jaksanut ottaa kuvia kun oikeastaan ajan kuluksi silloin tällöin.

Suurin miinus on Lumia 900:ssa mun mielestä näytön resoluutio.
Mun mielestä jos se ei lisää hintaa, niin onhan se komea bonus. Tosin itse en ehkä tuota paksuutta ottaisi mikä on esim. 808:ssa... ehkä siksi Lumiaan tulisi joku "vain" 21mpix tjsp. jotta pysyisi yhtä hoikkana. Itsehän olen tyytyväinen HTC One X:n kuviin.

Näytön resoluutiosta, niin alle 1280x720 en ottaisi enään missään nimessä.

Jos tossa uudessa 920:ssa ois kans mukana se Rich Recording - toiminto, niin sit alkais oleen pakkohankinta. (Bändiharrastus).
Toi on kyllä huikea, ja ilman bändiharrastustakin olisi iloa monta kertaa vuodessa. Esim. tänä vuonna olisi ollut hauska Ice Cuben keikalla pientä pätkää tallentaa, ja tallensinkin mutta non-Rich Recording (HTC) video... eh :face: Ei ihan tuon keikan äänimaailmoilla tullut hommasta mitään.

Buujaa... Saa nähdä mitä sieltä tulee ja miten porukka reagoi uusiin tuotteisiin :)

Nokialle peukut pystyyn!

Joo kyllähän tuossa jatketaan parhaimman näköisen puhelimen titteliä. Niin toi 8xx kuin myös 9xx.

Heh, hauska.

https://twitter.com/nokia/status/243308327927439360/photo/1

Breakfast in New York on a big day for us! Today we dine on Jellybeans: pic.twitter.com/L5aEZauZ

A2BnopmCYAAtl7C.jpg

Joo, helmi kämmi. :P

Paras kamera ja hyvät kartat, koko kesä hehkutettu, ja samaan palattiin. Kyllä varmaan apple ja Samsung on kauhusta kankiana ku Elop julkisti et Nokiassa on markkinoiden paras kamera.

Ei mullakaan mut tsekkailen täältä tämmöstä.. http://live.ubergizmo.com/

Langaton lataus wtf :wtf:

Onhan noita ollut jo hetken. Meillä on duunissa pöytä, jonka päälle voi laittaa luurin ja se latautuu. Tässä tapauksessa puhelimen "latausreikään" pitää vain laittaa sovitin. Uudessa lumiassa tuo tekniikka on siis puhelimen sisällä, joten sovitinta ei tarvitse.

Langattomassa latauksessa puhelimen pitää siis olla lähettimen päällä, esim pöydällä. Sitten on wtf, kun latailee puhelinta sen ollessa taskussa :)

HKI-Vantaa lentokentällä on myös tuo langaton lataus, mutta kuten Rauta tossa yllä totesi niin Lumioissa se palikka on luurin sisällä.

Tuossahan on kaikki mitä porukat on halunneet. Silti netissä tunnu olevan mitään muuta kun Nokian dissausta. Ilmeisesti kun logossa ei lue Apple tai Samsung niin kaikki on kuraa. Jotenkin väsyttävää.

En nyt oikein tajua mitä legendaarista tässä on odotettu?

Puhelin jossa on upea ja iso näyttö, puhdikas tupla-ydin, ilmainen (myös offline) navi, markkinoiden paras design, ja paras kamera (pl. 808)... aika veikee on peli. Toki se on WP, mutta kuitenkin uusin ja aivan eri versio. Mun mielestä aika käypä laitos. Hintakin on huhuiltu olevan vain reilu 500? Toki Suomessa voi olla siinä 600 hilkulla mutta ei ole ongelma.

hyvältä vaikuttaa!!!
kamera + softat (sokerina pohjalla kuvanvakain!!!)
navi
jäi eniten mieleen, ja tietty WP8, joka on aika paljon modattavampi..

Hyvän näkösiä kuva ominaisuuksia. Varsinkin nuo jo Harry Potterista tutut liikettä sisällä pitävät valokuvat. Minkäköhänlaisisse formaatissa tuo kulkee.

Ovatko jo näyttäneet miten vai onko juuri tulossa, mitä kaikkea voi tehä wp8 ja w8 laitteide välil?

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom