Kaikki insinöörit?Siis ihan aikuisten oikeasti, jos jätetään murot, fanipojat ja teinit pois laskuista niin kuinka moni päivittää käyttöjärjestelmää.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kaikki insinöörit?Siis ihan aikuisten oikeasti, jos jätetään murot, fanipojat ja teinit pois laskuista niin kuinka moni päivittää käyttöjärjestelmää.
Kaikki insinöörit?
Anyway... luulisi että jokainen suurempi ohjelmistotuottaja väsää kyllä sen Facebookin tms. myös pre-WP8 luureille.
Näin se on.Veli väsää työkseen jotain nettisivuja/sovelluksia ja vieläkin valtaosa asiakkaiden progiksista pitää kääntää myös exploder 7:lle vai mikä exploder se nyt onkaan se nettinikkareiden vihaamaan exploder. Että luulisin markkinoista johtuen valtaosa luuri sovelluksistakin tehdään niin että ne toimii lähes kaikilla luureilla ellei sitten ihan nouse tie pystyyn suorituskyvyn yms johtuen...
Natiiviappsit ja niiden problematiikka on snadisti hankalampaa kuin webasivujen testaaminen eri selaimilla. Nimimerkillä "käyttänyt viimeisen kuukauden portaten erästä io-kirjastoa pois alustariippumattomasta API:sta suorituskyvyn maksimoimiseksi." ioctl FTW!Veli väsää työkseen jotain nettisivuja/sovelluksia ja vieläkin valtaosa asiakkaiden progiksista pitää kääntää myös exploder 7:lle vai mikä exploder se nyt onkaan se nettinikkareiden vihaamaan exploder. Että luulisin markkinoista johtuen valtaosa luuri sovelluksistakin tehdään niin että ne toimii lähes kaikilla luureilla ellei sitten ihan nouse tie pystyyn suorituskyvyn yms johtuen...
Omaan 800 oon tyytyväinen, koska puhelin on kohtuu selkeä, eikä valikoissa tarvitse hyppiä turhaan.Työn puolesta sain Lumia 900:n ja tässä onkin opettelemista, kun mun kaikki tähänastiset puhelimet ovat olleet juuri niin basic kuin ne vaan saa. Olen puhelimeeni jo kovin kiintynyt mutta mitä kokemuksia muilla on?
Työn puolesta sain Lumia 900:n ja tässä onkin opettelemista, kun mun kaikki tähänastiset puhelimet ovat olleet juuri niin basic kuin ne vaan saa. Olen puhelimeeni jo kovin kiintynyt mutta mitä kokemuksia muilla on?
Eiköhän Fonecta Caller -appsi löydy tuohonkin niinkun muillekin alustoille. Sillä ainakin saa puheluita estolistalle.Saako Lumia 800:ssa blokattua jonkun tietyn numeron puhelut sekä viestit?
Ohjelma löytyy, mutta WP-versiossa sillä voi ainoastaan suorittaa hakuja + selailla lähialueen tarjouksia. Esimerkiksi estolista ja mahdollisuus päivittää yhteystietoja Fonectan tietokannasta puuttuvat. En tiedä miksi.Eiköhän Fonecta Caller -appsi löydy tuohonkin niinkun muillekin alustoille. Sillä ainakin saa puheluita estolistalle.
WP ei nykyisellään tue käyntikortteja.