Ok, pitää testata.
Toinen mitä voi kokeilla on se ns. factory reset, josta tuolla ylempänä mainitsin.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ok, pitää testata.
Toinen mitä voi kokeilla on se ns. factory reset, josta tuolla ylempänä mainitsin.
Onko kellään mitään todellista tietoa Lumioitten mekaanisesta kestävyydestä? Menevätkö heti palasiksi, jos putoavat lattialle ja mahtavatko kestää yhtään vettä? Ajattelin antaa Nokialle vielä yhden mahdollisuuden.
Onko kellään mitään todellista tietoa Lumioitten mekaanisesta kestävyydestä? Menevätkö heti palasiksi, jos putoavat lattialle ja mahtavatko kestää yhtään vettä? Ajattelin antaa Nokialle vielä yhden mahdollisuuden.
Itselläni on N9, joka on kuoren ja lasin osalta identtinen lumian kanssa. Kerran tippui kädestä lattialle ja näyttöön tuli säröjä.Itse en ole käytännössä testannut, mutta työkaverilta oli tippunut Lumia 800 näyttö edellä laattalattialle. Ei naarmuakaan puhelimessa ja toimii täysin :D
Voi olla, että oli tuuria tai sitten tuo on kestävä.
Itselläni on N9, joka on kuoren ja lasin osalta identtinen lumian kanssa. Kerran tippui kädestä lattialle ja näyttöön tuli säröjä.
Meinasin korjata sen, mutta lasi maksaa noin 140€ ja korjaus suomessa maksaa 220 euroa lasin kanssa. Jäi korjaamatta. Kyllähän noihin säröihin tottui kun hinnan kuuli.
Joo, tiedän firman. Eipä puhelimen korjaaminen ole edes sen lasin arvoinen, sitä kun ei saa mistään kovin halvalla.Kaveri korjailee luureja työkseen. Kannattaa ottaa yhteyttä ja kysyä, onnistuuko n9 lasin vaihto. Et ainakaan menetä mitään:
http://www.huoltokukko.fi/
Itselläni on N9, joka on kuoren ja lasin osalta identtinen lumian kanssa. Kerran tippui kädestä lattialle ja näyttöön tuli säröjä.
No jopas. Mulla on molemmat N9 ja Lumia 800 (jälkimmäinen työpuhelin) ja oon varsinkin ensiksi mainittua onnistunu tiputtelemaan useaan kertaan, eikä ainakaan toistaseks ole vielä mitään sen kummempaa säröä/kolhua/naarmua. Siinä on tosin näytönsuojakalvo, josta muutama skraidu löytyy, mutta niitä ei vissiin lasketa. Lumia tippu heti ekana päivänä näyttö edellä lattialle, eikä siinäkään näyttäis olevan sen kummempia.