Voiko tuon laittaa iPhonessa soimaan taustalla?Miten se spotify eroaa sitten iPhonessa ja Nokiassa? Eikös niissä ole samat biisit ja yhtä simppeli softa?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Voiko tuon laittaa iPhonessa soimaan taustalla?Miten se spotify eroaa sitten iPhonessa ja Nokiassa? Eikös niissä ole samat biisit ja yhtä simppeli softa?
Tietty vaatimustasot muuttuu ja sitä rataa; mutta jos pöydällä on kolme puhelinta Elisan liittymällä: N95 - 5 tolppaa, N900 - 4 tolpaa ja Ip4 - ei verkkoa, niin hiljaiseksihan se (kirjaimellisesti) vetää. Puhumista varten tämä nyt loppupeleissä on.
Mulla ei ole tähän eikä muihinkaan puhelimiin mitään intohimosuhdetta, E7 oli kiva mutta liian iso, iP4 mahtuu taskuun ja iPadin kanssa leikkiessä iOs on tullut aika tutuksi. WP olisi ollut kiva kanssa, mutta testaamani LG:n ja Sampan luurit tuntuivat ylihintaisilta.
Miten se spotify eroaa sitten iPhonessa ja Nokiassa? Eikös niissä ole samat biisit ja yhtä simppeli softa?
Hiljaiseksi vetää todellakin.. ;)
Kyllä sinulla ainakin näitä vehkeitä on tai on ollut.. No on ainakin sitten jotain pohjaa vertailla miltä eri värkit tuntuvat.
- H
CameraPro, Gravity, SportsTracker, Opera Mini, JoikuSpot, Spotify ja kasa pelejä luuriin niin en usko ihan heti iPhonea tulevan ikävä
Sama kait se on. Mutta mihin tämän kyselysarjan N8-aiheessa tulisi johtaa?
Nykyään kyllä, eli iOS 4:sta asti.Voiko tuon laittaa iPhonessa soimaan taustalla?
Kai siinä vain pointtina että noi saa myös Noksuun, joten enää ei mitään puutu vs. iPhone. Tietysti tässä välissä varmaan unohtuu itse käyttöjärjestelmä ja sen logiikka/toimivuus joka näkyykin sitten lähes kaikessa käytössä.Mä käsitin, että noi ohjelmat olisivat jotenkin erikoisia ja Nokian spesiaali. Ohjelmissa Nokia nyt ei kyllä pärjää kuuna päivänä Appstorelle.
Nykyään kyllä, eli iOS 4:sta asti.
Kai siinä vain pointtina että noi saa myös Noksuun, joten enää ei mitään puutu vs. iPhone. Tietysti tässä välissä varmaan unohtuu itse käyttöjärjestelmä ja sen logiikka/toimivuus joka näkyykin sitten lähes kaikessa käytössä.
En kyllä minäkään näe että Nokia pärjäisi ohjelmissa vuosiin... näin siis yleisesti, toki isoimmat softat tulee aina tekeen portit muille alustoille ja siinä ollaan (melkein) tasan sitten.
No ei ne mitään Nokia-spesiaaleja ole - sama toiminnallisuus löytyy varmasti niin IOSista kuin Androidistakin. Noksua haukutaan huonosta käytettävyydestä, mutta väitän ettei näillä softilla kilpaileville platformeille häviä. Käytän luuria reilun tunnin päivässä aktiivisesti joka arkipäivä (pitkät työmatkat autossa) ja kyllä noilla mielikseen hoitaa ne jutut, jotka itse koen älyluurilla järkeviksi muutenkaan kikkailla:Mä käsitin, että noi ohjelmat olisivat jotenkin erikoisia ja Nokian spesiaali. Ohjelmissa Nokia nyt ei kyllä pärjää kuuna päivänä Appstorelle.
Also known as the cringeworthy 'dad-dancing' shot around these parts. But hey, whatever it takes to simulate a typical evening out shot without embarrassing any other people 8-)
Mä haluaisin nähdä nuo testit edelleen tehtynä ammattilaisilla, en muroilla. Sony tekee kuitenkin tällä hetkellä kaikista kovimpia kennoja digijärkkärien parhaimmistoonkin, taitaa Nikonikin luottaa lippulaivassa Sonyn kennoon.
Meinaan kun tommoinen Symbian nörttijätkä alkaa tekemään testejä, niin ne testikuvat tosiaankin on sitten mitä sattuu. Ei siis kannata ihan hirveesti lehtinen vetää johtopäätöksiä tuolta.
Kyllä vetää sanattomaksi, on niin ammattimaista.
No sovitaan nyt sitten, että testitilanne oli varsin ammattimainen ja kuvat erinomaisia mittailemaan kennon laatua.