Nokia E71

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja kuitula
  • Aloitettu Aloitettu
Selain on välttävä. Toimii, mutta ei mikään nautinto surfata. iPhonessa on minusta parempi www.
Lataa sellainen kuin Nimbuzz tai Fring, ne on ilmaisia. Tosin varoituksen sanana, ainakin itsellä on seonnut känny jo monta kertaa lisäohjelmien asennuksen jälkeen...

Oke, tänks.d

Otaksun, että Nimbuzz ja Fring ovat messenger-softia. Onko niissä paljon eroa, ts. kumpi kannattaa hommata? Ovatko muuten hyviä käyttää? e: :kännyedit: e51 :D

e2: hyvinhän se editti tuli kännyn kautta. Tajusin et voinhan mä himassa olevasta wlanista yhdistää dsl:n tähän kivutta. En tosin hoksannut millä mä saisin rivivälin, mut eiköhän sekin selviä.

Oon siis ehkä hommaamassa tuota e71 nyt tämän tilalle.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
wnb-edit: jos ne sotkee luurin vähän väliä, niin kannattaakohan ne sitten pistää muistikortille puhelimen muistin sijaan? Ja miten pahasti sulla on mennyt / mikä on ollut hoitokeino, koneen kautta poistaa jotain / format?

Aikanaan mulla meni N-Gagessa sekasin ohjelmista kun sieltä loppui puhelimen muisti... Siihen auttoi fexplorer-softalla (file explorer) turhien poistaminen.

e: Nimbuzz toimii e51:ssä nyt, kiitos uudelleen TroynPaluu :)

Ääni särisee omituisesti tuossa kun juttelee jonkun kanssa. Samaa särinää huomaa kun näppäinäänet ovat päällä ja pitää jotain näppäintä pohjassa ja se piippailee tiheästi. Tulee sellaisia sekunnin välein olevia särinäsykäyksiä. Pitänee viedä huoltoon. Nokia-laatua :curs:

Muutamia kertoja mennyt jumiin, eilen meni muistikorttikin jumiin, ei onneksi sisältö tuhoutunut mutta buutin vaati että korttia pystyi taas lukeamaan (ei, ei ole orkkis-kortti)

Paljonkos teillä on yleensä tullut selaillessa ja meseä käyttämällä tiedonsiirtoa? Mä vaan mietin, että miten mä n-gage -aikoihin mesetin niin paljon ku kerkes kuukaudessa ja muutama mega tuli siirtoa...

Mutta nyt tunnin käyttelystä tulee väh. 2 megaa?? Vastaanottoa varsinkin.

Ajan tässä vaan takaa sitä, että ehkä mä sittenkin tarvin tuon kalliin 9,80€/kk liittymän, enkä tuota 4,90€/kk halpaa (20mb max). Mulla on siis DNA.

pakkiksen forum-sivu taitaa olla päälle megan joten jos käyt pakkiksella ja iltalehdessä niin menee yli 2mt

Aivan joo, selailuhan se syö. Pitää sitäkin pystyä tekemään, joten pakko kai se on ottaa kalliimpi, rajaton liittymä.

Tilasin E71:lle tollasen kortsun http://mobile.brando.com.hk/prod_detail.php?prod_id=03651 mustan kylläkin... Melko aran oloiset nuo kiiltävät kuoret kun luuri kulkee kuitenkin harrastuksissa ja muualla mukana niin jospa se pysyis pidempään kuosissa. Jos nyt edes istuu kunnolla, eipä toi pahan hintanen ole, vajaa 8eur

Mä olen käyttänyt sitä puhelimen mukana tullutta nahkaista "taskua". Ihan hyvin tuntuu puhelinta suojaavan sekin.

Tilasin E71:lle tollasen kortsun http://mobile.brando.com.hk/prod_detail.php?prod_id=03651 mustan kylläkin... Melko aran oloiset nuo kiiltävät kuoret kun luuri kulkee kuitenkin harrastuksissa ja muualla mukana niin jospa se pysyis pidempään kuosissa. Jos nyt edes istuu kunnolla, eipä toi pahan hintanen ole, vajaa 8eur

Hyh, kun oli ruma luurinpäällys.
Itse käytän myös sitä paketissa tullutta tekonahka-suojaa. Mennyt jo tosin parissa kuukaudessa hieman kauhtuneeksi reunoilta tuo suoja.

Tuli tämä puhelin saatua. Mitäs kaikkea hyödyllisiä softia/yms. tuohon kannattaisi asennella? Tällä hetkellä asennettuna sports tracker,files on ovi,teksti tv-gizmo,wipresenter sekä muutama kieli sanakirjaan..Mutta löytyskö tohon jotain tosi hyödyllistä ohjelmaa, mikä kannattaa ilman muuta hakea? Joku pushmail olis varmaan hyvä, mut mitä oon siitä kattonu niin on vaa jotain kokeiluversioita ladattavana eikä sellasia jaksa.

Mitä mailia (firman, gmail, yahoo, ???) käytät? Luurin omallakin sovelluksella saa esim. gmailin kanssa käytännössä push-emailin, mutta Noksun uudella Messaging palvelulla saa saman aikaan. Kumpikaan ei maksa mitään.

Oon aina ihmetellyt millaiset ihmiset käyttää noita suojajuttuja. Tulee mieleen yläasteella vyössä muoviklipusta 2110:aa roikottaneet jätkät :eek:

Mitä mailia (firman, gmail, yahoo, ???) käytät? Luurin omallakin sovelluksella saa esim. gmailin kanssa käytännössä push-emailin, mutta Noksun uudella Messaging palvelulla saa saman aikaan. Kumpikaan ei maksa mitään.
gmailia käytän. Olin kattovinani esim tuossa nokian messaging palvelussa, että jonkun ajan jakson jälkeen palvelu maksaisi. Puhelimella olen siis gmail viestejä katsonut, mutta eikö tuo push mail juuri ole sitä että tulee joku viestin tapainen, että gmailiin on tullut viesti. Mistä löysit ton jutun, ettei maksa mitään?

e: mistä muuten saa tolla puhelimella tehtyä ^ merkin?

Joo nyt sain tuon nokia messaging palvelun kännykkääni..mutta onhan tuokin vasta joku beta versio, mistä ensi vuoden puolella saattaa tulla maksulliseksi(?). No, pitää katsoa sitten silloin..Ja jos jotain hyödyllisiä softia on ehdottaa, niin otan mielelläni vastaan:). Yhtään peliä en ole vielä puhelimesta löytänyt, pitäiskö löytää? Jossain sivulla olin kattovinani, että joku autopeli ja pasianssi löytyisi, mutta en ole ainakaan mitään löytänyt.

Harmi kun ei kerkee editoimaan:D. Eli noi pelit löyty mutta toi push mail ei tunnu toimivan. Eli vaikka sähköpostiviesti tulee, ei se mitään ilmoita kännykässä. Missähän vois olla vika?

Akku jos pääsee loppumaan niin eipä lähde puhelin enää koskaan käyntiin jos ei akkua irrota ensin.
Nokialaatua tämäkin paska. Joka kerta sama juttu. Kajari myöskin paskana.

Akku jos pääsee loppumaan niin eipä lähde puhelin enää koskaan käyntiin jos ei akkua irrota ensin.
Nokialaatua tämäkin paska. Joka kerta sama juttu. Kajari myöskin paskana.
Itellä monta kertaa sammunut luuri akun loputtua ja aina herännyt eloon kun lyönyt laturiin.

Kajari on kuulema tyyppivika osassa puhelimia.

Nokia messaging on aika paska. Syö akun ja mieluummin itse synkkaan spostin noksun vakiosoftalla niin saa niin paljon kansioita jne tilattua imapilla, messagingissa max 5 kpl. Ihan reaaliajassa ei mailit sit tule (aina manuaalisesti pitää yhdistää) mutta ei ole vaaraa siitä että näennäisesti olis yhteys mutta silti ei spostit päivity

Mä veikkaan että tää on hyvä luuri about vuoden päästä kun bugit on korjattu. Liikaa toimintoja jotka voi hajota. Itsellä ei toimi esim. meili- tai WWW-namiska randomina vaikka on nyt asennettuna nolla softaa ja muistikortti revitty pois. iPhone :(

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom