Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Itsellä kävi puhelin firmiksen uusimisen jälkeen seuraavasti:
Eli aiemmin puhelinluettelon taustana oli ihan pelkkä valkoinen väri, nyt jos laitan esim mustan teeman puhelimeeni niin puhelinluettelon taustan väri onkin tyylikäs musta, joten en saa luettelosta mitään selvää - ainut mikä on luettavissa on aina "osoittimen" alla oleva tietue.
Muilla samanlaisia ongelmia? Ja mikä parempaa, ratkaisu tähän
Ei ole, ei ollut ennen päivitystä eikä ole nytkään. Teema on mallia OnlyBlackv6 by babi (löytynee googlesta jos tahtoo testata).Onko tuo toinen (musta) teema puhelimen alkuperäinen teema?
Milloin tuo on julkaistu ja joko on NSU:ssa saatavilla?uusin fw antaa valkoisen taustan (2xx.xx ...)
Ja parantaa muutenkin entisestään toimintaa.
Selain mm on nopeampi ainakin wlanin kautta surffattuna ja akun pitäs kestää pitempään 3g:tä kun sen virransäästöä viilattu.
:5:
Synkkaa numerot my nokiaan tai oviin ilmaiseksi tarttee vaan rekisteröityä ja tilata synkkausasetukset luuriin. Niin on useammassa paikassa aina ne.Siellähän se oli, matkalla puhelimeenkin jo.
Toivottavasti tällä kertaa ei käynyt kylmät tuon backupin kanssa kuten viimeeksi, meni kaikki numerot ja viestit. Väitti että kaikki kunnossa ja todellisuudessa backup ei sisältänyt yhtikäs mitään.
EDIT: Asentui. Backup toimi ja puhelinluettelon taustakin on valkoinen
Asetukset kannattaa ehkä kysyä koulun admineilta... Exchange näyttäisi olevan, veikkaisin että jopa MFE saattaisi toimiaOsaako kukaan vastata: Saanko laitettua tuohon tyttöystävän kännykkään sen mailin, niin että se voi lukea sitä? Normaalisti siis avaa sen mailin selaimessa https://mail.laurea.fi En ainakaan itse ole saanut sitä toimimaan.
Osaako kukaan vastata: Saanko laitettua tuohon tyttöystävän kännykkään sen mailin, niin että se voi lukea sitä? Normaalisti siis avaa sen mailin selaimessa https://mail.laurea.fi En ainakaan itse ole saanut sitä toimimaan.
Hieno puhelin, muutamaa bugia lukuunottamatta. Aina kun puhelimeni soi ja vastaan melko nopiaan niin ekoilla sekunneilla soittaja ei kuule minun sanovan mitään. Vaikka olen sanonut jo ''Moi'', niin luurissa on hiljaista jonka jälkeen kuulen ''Haloo?''. Eli joudun odottamaan pari sekunttia painettuani vihreää luuria ennen kuin alan puhumaan, jotta mikrofoni toimisi.
Kyllä mä entisten puhelimien kanssa olen voinut vastata heti nappia painettua..joskus vaan vien puhelimen korvalle samaan aikaan ku painan vihreetä luuria ja hups hei, soittaja ei kuule mua.Kyse on ominaisuudesta, ei bugista. nus nus. Auttaa asiaan kun eka katsoo kuka soittaa, sit painaa vihreää luuria jonka jälkeen vasta siirtää kännykän korvalle. Tuota varten lienee suunniteltukin.
Kuinkas monta muuta kännykkää sulla on joissa on sama symbianin versio? ;)Kyllä mä entisten puhelimien kanssa olen voinut vastata heti nappia painettua..joskus vaan vien puhelimen korvalle samaan aikaan ku painan vihreetä luuria ja hups hei, soittaja ei kuule mua.
Onko joku jo vertaillut päässyt käpälöimään E75 verrattuna tähän malliin? Pitäis ryöpuhelin vaihtaa ja näiden kahden välillä mennään.
Onko tuo e75 näppis parempi? En jaksais lähteä liikkeistä metsästämään, eikä taida vielä löytyä ees. Softa ja ominaisuudet lienee samalla tasolla kuitenkin. Jaksaiskohan tätä odotella...