Nokia E71

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja kuitula
  • Aloitettu Aloitettu
Mulla on joku susivanha kesäkuun softa tossa.
EDIT: Noh, uusimmaksi tuo tuota väittää...
100.07.76

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Mulla on joku susivanha kesäkuun softa tossa.
EDIT: Noh, uusimmaksi tuo tuota väittää...
100.07.76

Sama kuin mulla, eli ilmeisesti ei ole uudempaa tullut.

Ei mahda olla, E61 ei ole niin tuskin tuossakaan. Itse kokeilin tuota puhelinta taas kerran ja IMO liian pieni, pidin vanhasta siksi koska napit ja näyttö on kaliiberia josta tykkään.

Tuli tänään tällanen hommattua. Ei hassumalta vaikuta. Onko tässä valmiina mitään pelejä? En äkkiseltään löytänyt...
On, mene Valikko-> Asennus. Siellä on asennettavana autopeli ja (paska)pasianssi. Windows Live löytyy myös, eka kuukaus on ilmanen ja jos haluat jatkaa käyttöa hinta on 2e/kuukaus.

Huoltoon meni oma N71. Kun käynnisti/sulki kameran tai viivakoodin lukijan, niin kameran linssin kohilta tuli outoa ääntä. Sellanen nopee nakerrus joka myös tuntu värinänä kädessä.

Miten hyvä tuo selain, toimiiko esim. Pakkis tai muut foorumit? Ja miten sivut ylipäätänsä...

Tai tietystihän niitä muitakin selaimia voi hommata, mutta miten vakio, ja mitä kannattaa hommata selaimeksi, jos jotain?

Saako ilmaista meseä mistään, vai pitääkö tyytyä maksamaan 2€/kk windows livestä? Tietty olis mukavampi käyttää liveä kuin jotain paskaa... :D

Miten hyvä tuo selain, toimiiko esim. Pakkis tai muut foorumit? Ja miten sivut ylipäätänsä...

Tai tietystihän niitä muitakin selaimia voi hommata, mutta miten vakio, ja mitä kannattaa hommata selaimeksi, jos jotain?

Saako ilmaista meseä mistään, vai pitääkö tyytyä maksamaan 2€/kk windows livestä? Tietty olis mukavampi käyttää liveä kuin jotain paskaa... :D

Selain on välttävä. Toimii, mutta ei mikään nautinto surfata. iPhonessa on minusta parempi www.
Lataa sellainen kuin Nimbuzz tai Fring, ne on ilmaisia. Tosin varoituksen sanana, ainakin itsellä on seonnut känny jo monta kertaa lisäohjelmien asennuksen jälkeen...

Kuvien uppiminen pakkikselle oli vähän hankalaa, mutta kyllä tuolla pahimman pakkispuutteen muuten hoitaa

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom