Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mun testailujen pohjalta E70 on paljon parempi kuin E61. E70:ssa on kuitenkin tuntuvasti parempi resoluutio joten esim. webakäytössä on eroa kuin yöllä ja päivällä. E70 on itseasiassa hämmästyttävän hyvä normaaliin surffailuun ja pakkiskin näyttää ihan ok:lta :D Itse tasapainoilin viimeksi luuria hankkiessa juuri näiden kahden välillä (E70 ja E61) mutta kun noita rinnakkain testaili ei valinnasta ollut epäselvyyttä. Näytön lisäksi toinen kriittinen tekijä mulle oli koko, E70 mahtuu kuitenkin jonkin verran paremmin taskuun.E70 on meikäläisellä. Ihan tyytyväinen olen toistaiseksi ollut. Näppäimistö rokkaa kympillä. Hiukan on hitaanlainen (mm. näytön kääntyminen). Softaa en ole päivittänyt toistaiseksi. Pitää varmaan päivitellä..
Onko jotain messengerin kaltaista ohjelmaa saatavilla tuohon? Siis sellaista clienttiä joka ymmärtää nimenomaan messengerin viestit.
E70:een saa IM+:n sekä AgileMessangerin jotka tulevat MSN Messangerin protokollia ja toimivat ihan ok. Maksullisia toki molemmat, jotain javakikkareita saa ilmaiseksikin, mutta niistä ei mulla ole kokemusta.
E70:ssä on suurempi reso, mutta tuo reso on poistumassa nyt tuettujen resojen listalta, eli tästä eteenpäin sitä ei enää uusiin puhelimiin juurikaan tule, vaan standardiksi alkaa muodostua tuo 320x240, mikä löytyy esimerkiksi E61:stä ja N73:sta.
Onkos tämä ihan faktaa vai mutua?
Kävin sitten poistamassa tuon kuusykkösen. Mahtaako tohon olla vielä softaa tarjolla pahemmin?