- Ikä
- 47
Alkuun paljon kiitoksia jalkatreenivinkeista. Voi sanoo et ne on kiinteytyny silmis viimisen kuukauden aikaan...ja levinny ymparysmitaltaan...eli thank u Mutta asiaan...eli penkkimaksimi ei nouse sit millaan:itku: oon tehny joka toinen viikko periaattees kovaa sarjaa, eli lammitelly 60kg, ja sit laittanu sinne 80, jolla tehny 5 toistoo, sit 90*2, ja 95*1 ja loppuun satanen kerran...sit muutama sarja alaviistopenkkii, ja muutama vinoo...kohalaisen pienil painoil..sit toisel viikol sahaan n. 8 pitkaa sarjaa 60, 65, 70 ja 75kilol...eli vahan palauttavaa...mul on ojentajat samana paivana, ja ne teen penkin jalkeen, eli dippii taljas ja kapeel otteel penkis tai selallaan mutkatangol...Oon 184 pitka ja paina 81 kiloo, nostin tos loppukevaast tan vuoden parhaan penkkitulokse 102,5, mut on toi oluenjuonti aika reilust vahentyny ni painokii on tippunu 4-5 kiloo:dance: kayn kerran viikos juoksees sen 10 kilsaa, mut en usko et tohon penkkii hirveen negatiivisest vaikuttaa...eli oisko kellaa mitaa hyvaa penkkimaxvinkkii mulle...ku toi satasen raja alkaa olee jo pakkomielle:D