No niin nyt tässä möykky 86:sen loppuun muokkailtu ohjelma

Pro Nutrition Fire Kick, 20 x 25 ml -20%
Originally posted by Force
Itse tuli aikoinaan 13-vuotiaana Marko Savolaisen Supermassa kirjan luettuani tehtyä sellainen virhe, että tehtiin pakkotoistoja jokaisessa sarjassa. Kyllähän se paikat veti paskaksi, mutta kehityksen kannalta se oli päin persettä. Eli käytä niitä pakkotoistoja harkiten, suurin osa sarjoista ihan suorina sarjoina.

Totta turiset. Ei todellakaan joka sarjassa. Yhdessä tai kahdessa liikkeessä / lihasryhmä korkeintaan. Koskee myös muita erikoistekniikoita.

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Originally posted by Taha
Tota...

Dumbbell Pullover:
Target: Pectoralis Major, Sternal

http://www.exrx.net/WeightExercises/PectoralSternal/DBPullover.html

Mitä oikein sitikoit? Luitko tuosta postauksestani vain ekat sanat :) ???

"Sen voi tehdä eri tavalla, eri tyyleillä, puntilla, punteilla, erilaisilla tangoilla, koneilla, taljassa eri tavoilla ym ym ja eri painotuksilla, eri tekniikoilla, riippuen tavoitteista.

Haku vaan käyttöön, vaikka tuolla on löylyä:

http://pakkotoisto.myvisio.com/vbulletin/showthread.php?s=&threadid=7737&highlight=pullover "
Ja tuosta topikista...MEILLÄ OLI TAHA SILLOIN TÄSTÄ JO VÄITTELY!!!!!!! :thumbs: ....

-edit- ja tosiaan puntillakin liikkeen saa kyllä käymään enemmän selkään kuin rintaan; ei pidä rintaa niin kaarella, pitää penkin lähempänä ala- kuin yläselkää, pitää kyynärpäitä leveämmällä jnejne..

Originally posted by Tomi
Itse asiassa menee aika nätisti ja kivuttomasti.

1. etureidet, pohkeet
2. lepo, venyttelyä
3. olkapäät, ojentajat
4. lepo, 40 min aerobista
5. selkä, vatsat
6. takareidet, pohkeet
7. lepo, 40 min aerobista
8. rinta, hauis
9. lepo

Vaikuttaa kokeilemisen arvoselta, miten vain tota yheksän päivän kiertoa kun nyt teen kaheksalla, että meneekö liian pitkäksi palautukset?!?

Muutenhan tää jako on aikalailla sama kun mulla, mutta noi jalat on vaan palasteltu kahteen ja nyt olen ottanut pohkeita kaks kertaa kierrossa toisen kerran selän kanssa...

Jos Tomi viittit niin laita vaikka maililla joskus sun koko ohjelma...ois ihan mielenkiinnosta mukava tutukiskella sitä ja kokeilla jos se sopis itellekin...jotenkin kun tuntuu että tossa jalkaosastossa menee reenit kyllä aika lailla yli tunnin...

Zone-sarja -42%
Originally posted by Sakkeus
Mitä oikein sitikoit? Luitko tuosta postauksestani vain ekat sanat ???

Kunhan sekoilen. Pulloveria voi tehdä sekä selälle että rinnalle. Otteen leveys ja kyynärvarren kulma määrää kohteen.

:offtopic: Tässä nyt kun oli juttua tosta jalkojen kahteen osaan jakamisesta, niin tällein itse olen ne jakanut nelijakoiseen ohjelmaan.

Yläselkä
Leuat 2kovaa
Kulmasoutu tangolla 2kovaa
Kulmasoutu kp./T-tanko kulmasoutu/Pullover 1kova
Hauiskääntö 1kova
Vipunostot taakse

Rinta, ojentajat
Penkkipunnerrus 2kovaa
Vip. sivulta/Vinopenkkipunnerrus 1kova
Dippi/Kapea penkkipunnerrus 1kova
Ranskalainen punnerrus 1kova
Vatsa 2kovaa (liikettä vaihdellen)

Etureidet
Kyykky 2kovaa
Reiden ojennus/Askelkyykky 2kovaa
Pohjenousut tangolla 2kovaa
Vipunostot sivulle

Takareidet
SJMV/Maastaveto 2kovaa
Reisikoukistus 2kovaa
Aasinostot pohkeille 2kovaa
Hauiskääntö 1kova
Viparit sivulle

Tuossa on siis merkitty monta kovaa sarjaa tulee yleensä missäkin liikkeessä. Etuolkapäät saavat pärjätä punnerrusliikkeiden rasituksella, sivu- ja takaolkapäitä teen pumppaillen, sarjoja ei aivan loppuun asti. Tuo hauista kahtena päivänä on kanssa vähän kokeilu, sarjojahan ei niille paljoa tule. Ohjelman yritän saada aina viikon sisään läpikäydyksi.

edit. muotoiluseikka

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom